Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jeden policejní
Autor: pavson (Občasný) - publikováno 18.9.2003 (21:57:48)

    Stojím ve frontě u pokladny benzinové pumpy a přemýšlím, jaký program myčky zvolím. Měl bych asi přikoupit i mytí spodku. Prosklenou výlohou vidím, jak před myčkou stojí opuštěné policejní auto. Jeho řidič totiž stojí přede mnou a právě se dostává na řadu.

     "Jedno mytí", odpovídá policista prodavačce na otázku, co si bude přát.

     "Jaké?", ptá se ho ona.

     Policista její otázku nechápe.

     "Musíte si zvolit, jaké mytí chcete", trpělivě mu vysvětluje prodavačka.

     "Bílou fabii kombíka!", odpověděl policista.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 18.9.2003 >

v pohodě...

dneska jsem slyšel taky hodně debilní - tentokrát fór - o policajtech:

v Bratislavě na letišti stojej dvě binga, jedno druhýmu řiká: hele, jak je to letadlo veliký, jak ho můžou unýst?

druhej si poťuká na čelo, ukáže na oblohu a vece: jsi blbej, podívej na to nahoře, jak je malinký, unesou ho až ve vzduchu, ne?


<reagovat 
Akimek (Občasný) - 19.9.2003 > takovýhle životní minipříběhy miluju :o) zkusím se zeptat, jestli u nás v Aralce takovej program nemaj, že bych pak moh pánům v uniformě jakože doporučovat... :o)
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 19.9.2003 > Paffsone, to je tak blbý, že ti věřim, že to ten policajt řek.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 19.9.2003 > :o))))
<reagovat 
Monty (Občasný) - 19.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
petr kurka (Občasný) - 22.9.2003 > Pěkné a zejména neoposlouchané !!!
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter