Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci hokejovej nadšenec
Autor: parmi (Občasný) - publikováno 22.9.2003 (00:34:00)

Otřáslo to asi všemi fanoušky HC energie Karlovy Vary

 

 

A co že jimi mělo otřást? Dobrá otázka. Odpověď je jednoduchá náhlý odchod Marka Sýkory dnes již bývalého trenéra právě Energie.

Když se v pátek na Idnesu objevila zpráva, že Marek Sýkora nejspíše podepíše novou smlouvu s ruským týmem Magninogorsku ve všech fanoušci Varského hokeje to hrklo. Říkali jsme si to není možný však říkal, že by tu chtěl zůstat a najednou tohle. Vedení se k tomuto vyjádřilo tak, že vše sdělí na pondělní tiskovce. tam se tato zpráva potvrdila a na našem diskusním foru proběhla vášnivá diskuse na téma- Nový trenér. Nejčastěji  se hovořilo o p. Hořavovi bývalém trenéru Znojma. Tato možnost je asi také jedna z nejschůdnějších. Pan Hořava je jistě kvalitní trenér a pro vary toho udělá určitě dost. Avšak fanoušci v tohoto trenéra nevkládají velkou důvěru. Určitě,se také změní režim a řád letní přípravy, kterou připravoval ještě Marek Sýkora což je určitě škoda protože víme co pro vary letní příprava znamenala a kam je kvalitní příprava dovedla (hranice play off pozn.aut.).

Forem se linuly též věty ve smyslu, že vary pro trenéry působí jako přestupní stanice, a na tomto je určitě aspoň trochu pravdy. Vždyť do Ruska již od nás odešel 2. trenér. o hráčích platí totéž, přijdou dostanou se mezi špičku a odejdou. Což varům určitě neprozpívá.

Určitě je to pro vary velká ztráta, avšak určitě ne nenahraditelná. Marek Sýkora je, byl a bude dobrý trenér. Ve Varech se na něj bude stále vzpomínat. Ačkoli u Varského týmu působil pouze 1 sezonu získal si přízeň spousty fanoušků hlavně díky práci s mužstvem a zároveň díky tomu jaké mužstvo předvádělo výsledky což pro nás fanoušky byla skvělá odměna za naší přízeň.

Děkujeme Markovi Sýkorovi za to co pro tým udělal a přejeme  hodně úspěchu do dalších sezon ačkoli již nebudou u týmu našeho srdce.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 15.2.2004 > Sýkora na Rus neměl odjet, proboha, co bude dál?
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter