Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O rytířovi
Autor: Akimek (Občasný) - publikováno 23.9.2003 (09:31:15)

 

O rytířovi

 

Chtěl bych bejt rytířem...
zlíbat ti roucha lem...
Bojovat za tvou čest
a z nebe ti snýst pár hvězd... 
V mechu se milovat za svítání...
Jen jedna okolnost mi brání...
Ta je však trochu nemilá -
manželka by mě zabila...



Poznámky k tomuto příspěvku
NewOld (Občasný) - 23.9.2003 > :))
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 23.9.2003 > :)))
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 23.9.2003 > Nevím sice, co je rouchalem, ale jinak je to opravdu na zabití ;)
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 23.9.2003 > uhráls to fajn!:))
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 23.9.2003 > :-)) jojo, ty manželky vůbec nemaj pochopení .-))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.9.2003 > chudero...
<reagovat 
rabako (Občasný) - 23.9.2003 >  hmmm....... mrtvej rytíř, žádnej rytíř..........
<reagovat 
VladkaS (Občasný) - 23.9.2003 >

Ty jsi, ale...., ještě žiješ...? :-)))) 


Body: 5
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > Vlaďka> žiju... anžto jsem se rači eště nevoženil :o))
<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 23.9.2003 > S úsměvem..tak ten dneska opravdu přišel vhod. :o)
<reagovat 
asi (Občasný) - 23.9.2003 >

Nechci rušit diskusi o bowlingu, jen bych se vrátila k básničce.

Dnešní společnost zjevně nemá pro ideál dvorské lásky pochopení I když mám pocit, že kdyby ona omaginární manželka měla zase nějakého svého rytíře, byla by mnohem shovívavější.


Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 24.9.2003 > No mě ty trubadůři moc neberou "asi" má asi pravdu , závěr vtipný, ačkoli každá manželka nemusí být nepřejícná
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 23.9.2003 >

Máš ale lepší...


<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > Yfča> dyš řikáš... :o) a určitě i horší... :o) a keroupak máš zrovna na mysli? :o)
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 23.9.2003 > akimek> 

Jóóó, to kdybych věděla... Vždyť víš, že mám HOSIPAISIPI jako hrom...

Ale dám Ti bůra, abys na mne nezanevřel... navíc se Tě i bojím...


Body: 5
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > Yfča> na tebe já už zanevřel dávno... tuším že někdy předevčírem odpoledne to bylo... :o))
jinak strach ze mě, jakožto ptáka, je celkem přirozenej, z toho si nic nedělej, mě se bojej všechny děti... :o)
hele, co to je hosipa, to vím, ale co znamená to isipi? :o)
a eště... se musím pochlubit, už jsem naboulil 156, heč :o) a moh jsem mít daleko víc, kdybych poslední 3 hody nepomršil... :o)
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 23.9.2003 > akimek> 

ISIPI = i když si píšu...

Tos naklátil na bowlingu nebo na kuželkách?


<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > Yfča> na bowlingu, kuželky jsem ještě nezkoušel... ale na to, že jsem ty koule držel poprvé asi před půl rokem, to docela jde, ne? :o) nepotřebujete nehrajícího kapitána nebo tak něco? :o)
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 23.9.2003 > akimek> 

Tak to číslo je slušný...  Já mám bowlingový osobák 190.

Na kuželky bych Tě brala jako osobního maséra!  Ale nesmíš to prásknout mýmu dědkovi...


<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > Yfča> to je strašný, tak vysoký čísla snad ani nejsou... :o)) tak třeba až zas někdy budete hrát u nás... :o) ale musím nějak zařídit, aby mě pustili z domu samotnýho :o))
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 23.9.2003 > akimek> 

My teď musíme hrát třetí ligu, sesadili nás, anébrž nemáme dorostence, kteří jsou teď pro druhou ligu povinní... Pardubice ve skupině nemáme...

Jo a kámoš kuželkář Jarda Pichlů na bowlingu spáchal 252...  Byla jsem u toho.


<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 23.9.2003 > akimek> 

Teď jsem přišla na to, že tahle básnička je o mně... Proč jsi nenapsal ten konec tak, jak jsi ho původně slátal??? Pro ostatní uvádím původní verzi:

 

V mechu se milovat za svítání...
Jen jedna okolnost mi v tom brání...
Ta je však trochu nemilá - 
TVÁ VÁŠEŇ by mě zabila...


<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > Yfča> jak je to možný? ať počítám, jak počítám, maximum možných mi vychází 210! voni jsou pak nějaký bonusový hody či body či co?
<reagovat 
 Bobísek (Občasný) - 23.9.2003 > Yfča> :-))

Ten Yfčiní konec se mi líbí víc :-)
Body: 5
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 24.9.2003 > Yfča> jé, já slepejš tu tvoji verzi včera normálně přehlíd... jak je to možný? :o) a proč jsem to předělal? to je přece jasný... pořád mi říkáš, že se o nás nesmí dozvědět tvůj starej, tak jsem to chtěl kapku zamaskovat... a ty to takhle proflákneš... nejspíš teď budeme mít průser voba :o)))
jinak musím trošku poopravit informaci o svým osobáku... po včerejšku je to 163 :o) ale zase jsem pomršil konec... posledním hodem jenom 7...
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 23.9.2003 > akimek> Jasně. Když tam pereš jeden strike za druhým, tak ti skóre pěkně roste...
<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > Yfča> no jasně že roste, ale pořád jenom po 20, nebo ne?
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 23.9.2003 > akimek> 

Nee... Ono to počítání je trošku složitější. Záleží na tom, jestli máš víc striků za sebou, jestli alespoň dorážíš druhým hodem... 

 

Úryvek z pravidel:

"K dosažení nakoulení maximálních 300 bodů musí hráč nakoulet 12 striků za sebou."

 

Takže maximum je 300 bodů za hru.


<reagovat 
 Akimek (Občasný) - 23.9.2003 > Yfča> áha, tak jsem si našel na netu pravidla... vono když práskneš víc striků po sobě, tak je to víc, jak za dvaciáš... tam, kam chodím koulet, nic takovýho napsanýho v pravidlech není... asi nepředpokládali, že by tam někdo moh shazovat tolik :o)) mně už se jednou povedly i 3 striky za sebou, ale bylo to až v posledním kole, takže jsem z toho měl celkem prd :o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter