Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DRSNÝ POHLED(Y)
Autor: jak (Občasný) - publikováno 24.9.2003 (13:40:05)

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fcelkamaja (Občasný) - 24.9.2003 > Tady mají všichni nějak drsnej pohled...
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 24.9.2003 > Jo, hezky se tu sesli..v posledni dobe jich takovych potkavam spoustu....treba jen usilovne premysleji:-)
<reagovat 
Jitex (Občasný) - 24.9.2003 > Já toho chlapa s cigárem znám.. odkud já ho jenom znám.....
<reagovat 
afro (Občasný) - 24.9.2003 >

Dobrá momentka!


<reagovat 
 jak (Občasný) - 24.9.2003 > a-front> Dík konečně nějaké hodnocení-trochu jsem to ted vložil kontrastnější s jiným ořezem
<reagovat 
alggiz (Občasný) - 24.9.2003 >

takhle to vypadá, když - Mattoni už není! - ;)


Body: 5
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 25.9.2003 > Je to trochu neostrý, ale jako fotodokument docela dobrý...
Body: 4
<reagovat 
onoseto (Občasný) - 29.9.2003 > Ahoj, takze ja ten orez vidim spise nejak takhle. Z duvodu te zenske linie, ktera sla puvodne z jednoho rohu do druheho... Takhle je to lepsi-tzv. lepsi (slozitejsi) kompozice :)

Co se tyka fotky samotne, tak bych rekl, ze je dost chaoticka, uz kdyz se jen kouknes na vznikle, krizici se linie (ktere jsem zvyraznil), coz neni moc dobre... Osobne jsem odebral tonovani a trosku to chtelo jeste doostrit. tot vse. :) Mej se.
<reagovat 
 jak (Občasný) - 29.9.2003 > rudeboy> Dík za profi rozbor fotky budu o tom přemejšlet-tahle fotka je dost složitá-možná i chaotická, ale přesto jí mám rád.
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 30.9.2003 > jak> heh, "profi"... :) Chapu, take mam svoje fotky rad... Teda jen ze zacatku, nez zjistim, ze tak dobre zas nejsou... :))
<reagovat 
čtenář Killer - 30.9.2003 > No jisssteeeeeeeeeeeeeee JAKu jisteeeeeeeeeeee. pjv
<reagovat 
Anarela (Občasný) - 25.9.2003 > Tak tohle by mne zajímalo, jak vypadalo v barvě. Jinak nemají drsné pohledy, ale spíše zamyšlené pohledy, asi mají všichni moc starostí a práce a tak se nemohou uvolnit a povolit úsměvu, aby se usadil na jejich tvářích. Jen tak mimochodem kočka z předchozího obrázku měla pronikavější a zajímavější pohled než všichni tihle lidé dohromady.
Body: 4
<reagovat 
 jak (Občasný) - 28.9.2003 > Anarela> Barevné není špatné , ale je dost do červena-nepodařilo se mi to však vybalanocovat barevně, tak jsem to představil v této verzi.Bylo vedro a měli všichni dost práce a každodenního stresu.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 29.9.2003 > jak> Máš pravdu, někdy se fotka v barvě nedá zachránit a tak černobílá to jistí. Všiml sis, že černobílé fotky víc upozorňují na děje a tvary na fotce, kdežto barevné svými barvami rozptylují pozornost pozorovatele a ten se pak na takovou fotku dívá spíše komplexně a jak působí jako celek než aby se člověk zabýval detaily fotky?
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 30.9.2003 > Anarela> to je preci znama vec, ne? ;)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.9.2003 > rudeboy> Jů, rudeboy všechno zná a všechno ví. To je strašně uklidňující.
<reagovat 
 onoseto (Občasný) - 1.10.2003 > Anarela> och, tak aspon k necemu to je dobry ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter