Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 1.7.
Jaroslava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svatováclavské slavnosti
Autor: zirael (Občasný) - vloženo 28.9.2003


j'en ai marre (Občasný) - 30.9.2003 > Milý kritiku mých poznámek Čitateli (a tomu, koho to zajímá), pokud pochybuješ o mých zkušenostech s myšlením, přečti si třeba můj text Nuda a pruda. Já neznám pravidla zvukomalby, ani většinu pravidel v poesii (ale vím, že existují, dokonce jsem rád, když jsou respektována), proto jsem taky napsal v minulé reakci, že můj soud je v poesii omezený. Neznám žádná hlediska hledisek (a o jejich existenci mám pochyby), a tak zde nabízím pouze hledisko líbí – nelíbí, většinou však reaguji na obsah. Jsou jiné diskursy – úvahy, filosofie, sociologie a hudba – kde se orientuji lépe a kde se snažím o to, aby mé slovo mělo váhu a doufám, že jsem a působím alespoň trochu kompententně. Však ale, když už čtu poesii na Totemu, tak většinou poesii lidí, které znám osobně, kterým rád řeknu svůj neškolený názor. Trpím představou – možná naivní, založenou na projekci mých vlastních přání - , že je třeba potěší to, že je čtu, byť nejsem schopen jim nějak rozvíjet jejich talent a moje kritika není konstruktivní. Znám své meze a tak posílám prostý vzkaz autorovi, no. Je výborné, že teď už vím, že podle pravidel zvukomalby je to OK. Děkuji za výklad, též jeden vlastním, ale nechci ho publikovat. Několik dalších si stejně jako ty dokáži představit. Nicméně – a to je otázka vkusu – mi to prostě libozvučné nepřipadne. Asi tak jako mi nepřipadne libozvučná třeba Copacabana od Vondráčkové, která velmi pečlivě dodržuje veškerá pravidla – jak libozvučnosti v hudbě, tak marketingu v hudebním průmyslu. Předchozí příklad snad měl být vtipně poučný, honem ale pospíchám, abych neublížil Zirael. Pro Zirael: věz, že nesrovnávám tvou osobu s p. H. V., natož tvou báseň s její písní. Jen jsem chtěl kritikovi říct, že je dobré, když umělec zná své řemeslo a umí ho, ale nevím proč by mě to zavazovalo k tomu, že se mi to musí líbit, dyž je to správně. V podstatě souhlasím se Standou, který však netrpí takovou kecavou jako já. Haj-hou.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j'en ai marre
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter