Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
AKTA X Archivy CIA
Autor: Grim (Občasný) - publikováno 2.10.2003 (16:25:47)
O tom, že televize není jen žroutem našeho času a zdrojem pochybné zábavy, jsem se přesvědčil už několikrát. Jeden by nevěřil, kolik nových informací a poučení lze načerpat i z tolik kritizovaných a intelektuály haněných seriálů a filmů americké produkce. Tak například už se ví, kdo že jim to zastřelil prezidenta Kennedyho. Ano, byl to ten chlap, co hrál v Aktech X muže s cigaretou. Viděl jsem to na vlastní oči a nechápu, že ho dosud nezatkli. Zřejmě skutečně země neomezených možností.
Také další odhalení se táká historie. Robin Hood uměl karate!
Tento fakt (odhalený v jednom ze vzdělávacích seriálů, podporovaných Nadací pro všeobecné vzdělávání /CIA/) mne zaujal natolik, že jsem se rozhodl prozkoumat všechny dostupné materiály a zjistit, jak to tedy doopravdy bylo.
Výsledek mého pátrání dosti výrazně otřásl dosud zažitou představou, že tento podivný sport vznikl kdesi v Asii. Skutečnost je totiž taková, že tento způsob boje beze zbraně má svůj původ v Anglii, a to někdy kolem roku 1022 n.l. Vyvinul se mezi chudobnými Sasy, kteří se snažili v rámci svých možností bránit proti normanským utiskovatelům, zvláště pak proti šerifovi z Nottinghamu, který byl fakticky hajzl. Původní název této bojové techniky byl „EMPTY HAND“, tedy „prázdná ruka“.
Až o mnoho let později byl popis tohoto stylu přinesen na východ jakýmsi mnichem Tuckem, který v rozhořčení nad křesťanskými zvěrstvy ve Svaté zemi konvertoval k buddhismu a pravidla EMPTY HAND propašoval v duté holi až mezi ty, kteří dodnes píšou domečkama. A jelikož asiaté nedokážou vyslovovat hlásku „p“, nazvali tuto techniku jednoduše KARATE, což znamená „Tlusťoch s pleší, který nás všecičky pěkně zmlátil“.
Tolik tedy první vlaštovka z odtajněných archivů americké CIA . Nezbývá než se zájmem očekávat další a další fakta, která byla doposud lidstvu utajena, jako např. UFO, stvoření světa (že by praotec Američan?), jaké národnosti byl Ježíš (jaké asi?), proč měl Alexandr Veliký anglický přízvuk a neustále přežvykoval, či kde se ve skutečnosti odehrála Velká francouzská revoluce (hm?). Hodně dalších novinek by mohlo přinést také plánované otevření archivů sovětské KGB (proč měl Hitler anglický přízvuk a neustále přežvykoval apod.). Na sklonku tisíciletí se tedy máme na co těšit.


Poznámky k tomuto příspěvku
Lumík! (Občasný) - 2.10.2003 > :)
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.10.2003 >

Pobavilo, pousmálo... hlavně ten „Tlusťoch s pleší, který nás všecičky pěkně zmlátil“


Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter