Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konečné řešení na dosah
Autor: Grim (Občasný) - publikováno 3.10.2003 (14:07:11)
(gri) Po procesech s vedením Mezinárodního olympijského výboru a zrušení všech ostatních sportovních federací nastal čas dokončit čistku také na jednotlivých národních úrovních. To uvedl včera v Aténách předseda Organizace za vyřazení slova Sport ze slovníku myslícího člověka (OVSSSMČ) Antonio Chrabalakis. Chrabalakis, který se výraznou měrou zasloužil o udělení trestu smrti bývalému předsedovi MOV J.A. Samaranchovi, dále na tiskovce uvedl, že jeho boj neskončí, dokud bude v parku, na hřišti, na sjezdovce či v tělocvičně sportovat poslední člověk. Napadl také čelné představitele těch států, které ani tři roky po zařazení sportovců do kategorie nejnebezpečnějších extrémistických skupin na světě nebyly schopny s tou odpornou čeládkou razantně zatočit.
OVSSSMČ proto od února začne do jednotlivých států vysílat svá speciální komanda, určená pro boj ve sportovních zařízeních. Jednotky, tvořené elitními oddíly armád členských států OSN jsou v činnosti již od počátku loňského roku, kdy bylo třeba za pomocí vojenského letectva a obrněných vozidel eliminovat newyorský maratón, jehož se zúčastnilo na dva miliony běžců z celého světa. Díky dobře koordinované akci přišli o život pouze tři členové posádky bitevního vrtulníku, zasaženého raketou z jednoho doprovodného vozidla. Všichni z přeživších stopětasedmdesáti maratonců byli uvězněni v internačním táboře na Kanárských ostrovech, kde byli připoutáni na lůžka a krmeni pouze tlustým masem. Úspěšný byl také červencový zásah britských ponorek proti tajné regatě poblíž španělských břehů. Do cíle tehdy doplula jen jediná loď, jejíž posádka se hned na břehu vzdala místní policii.
Předseda se zmínil také o problémech, které operaci Zlatá medaile hrozí. Vyjádřil své obavy, že nejtěžší boje budou patrně svedeny s asociacemi sportovních střelců, motoristických, leteckých a bojových sportů. Čtyři komanda se ve filipínské džungli také cvičí v boji s orientačními běžci, kteří zatím ruce zákona úspěšně unikají.
„Nicméně jsem přesvědčen, že jak otevření odpůrci tak i ilegální horský odboj budou poraženi do konce roku 2004,“ uzavřel předseda OVSSSMČ.


Poznámky k tomuto příspěvku
Pierre Bosquet (Občasný) - 3.10.2003 >  a ja vul chtel vytahnout bicykl a nekam vyrazit...necham ho recyklovat a udelat z nej novej ram postele...lepsi nez dostat nekde pres drzku
<reagovat 
Lian (Občasný) - 3.10.2003 >  Sakra, tak to já do tý posilky radši už nepůjdu.
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter