Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Angel z kolekce Foto-portrét
Autor: Cedrik (Občasný) - publikováno 6.10.2003 (21:15:01)
další v kolekci>

undefined
 



Poznámky k tomuto příspěvku
BHMarten (Občasný) - 6.10.2003 > Hezký...
Body: 5
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 6.10.2003 > Je to takovej první pokus fotit lidi - budu rád za vaše připomínky a rady... díky



Canon PowerShot A70 (3Mpi)
T : 1/100
F : 4.8 (Ex+2)
ISO : 400
__________________________

<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.10.2003 >

jo viděla jsem horší věci

radim zkoušet to dál....

 

ks: já sem ze starý školy


<reagovat 
sédy (Občasný) - 7.10.2003 >

no nazor lucie mi pripada az z moc staryyyyyy skoly

preci nebudem suplikarit- ke ktery poloze jaky vyraz...to by vsechny fotky vypadaly stejne

 to iso bych stahla na 200..nastavyla bych taky nanualni focus na vysku oci..a popripada dodat kontrast...

 

jinak se mi fotka libi


Body: 4
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 7.10.2003 > katerina seda> díky
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 7.10.2003 >

ja bych zprumeroval jak Lucku tak Katu..:o)

moje kritika - 2-


Body: 3
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 7.10.2003 > P.i.k.o> Body jaksi důležitý nejsou, ale spíš, co k tomu kdo řekne - má-li co...
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 7.10.2003 > Cedrik> neprumeroval jsem body, ale ty kritiky, kazda mela de facto pravdu...
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 7.10.2003 > P.i.k.o> Nevím k čemu jsou v tomhle případě nějaký průměry a navíc průměr kritiky???
Ano, každý má de facto pravdu - názorové spektrum je určitě široké a autora každá připomínka něčím "osloví" - a to je právě to co potřebuju - hlavně u této fotografie! Takže bych Ti byl vděčnej spíš za Tvůj názor a ne za nějakej průměr. A to hlavně proto, že sám fotíš.
Jinak jsem ale poznal, že Totem není nejvhodnějším serverem zejména pro fotografie - je tu málo "foťáků", a když už se nějaký na čas ukáže, rychle mizí, protože skoro nikdo jeho díla nehodnotí. No co se dá dělat. Ale to je spíš téma do fóra...
<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 7.10.2003 > Cedrik> 

Ok - je fakt, ze fotit jedno a to same stejnym zpusobem je vonicem...at uz je skola nova nebo stara ..o) nerikam, ze tohle vypada zle, ale nejak me to neoslovilo...nevidim ji poradne do tvare....je to prilis velke na takovy portret...ohledne nasviceni zase souhlasim s katerinou. Tak jsem to myslel.o)

 

Co se tyka kritik - no on ti ani profik nic nenapise, protoze kdo by chtel na kazdou fotku psat kompletni dojem, taky me to mrzi, ale tudy tady jinde taky cesta nevede.o) ( navic ma kazdej jinej vkus ) :o)


<reagovat 
 čtenář Cedrik - 7.10.2003 > P.i.k.o> díky
<reagovat 
čtenář Marek01 - 7.10.2003 > Líbí se..
<reagovat 
Anarela (Občasný) - 8.10.2003 >

Tak já se přidám jen z pohledu obyčejného návštěvníka. Kompozice je bezchybná. Světlo, které se dívce odráží v očích, o ní vše vypovídá a ústa umocňují celý charakter fotky. Technickou kvalitu nedokážu posoudit, v tomto směru je pro mne dokonalé skoro všechno. Můj konečný verdikt - je to dokonalý a příjemný portrét dívky, která by podle téhle fotky mohla být i andělem, jak název fotografie napovídá.

PS: Jo a ten rarášek, který jí kouká také z očí, je taky moc milý. Zkrátka, tahle fotka má svou duši.


Body: 5
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 15.10.2003 > Libi :)
Body: 5
<reagovat 
Koukavá (Občasný) - 23.10.2003 > Jsem laik, ale portrét se mi líbí, souhlasím s tomashem, těch useknutých vlasů je škoda, krásně by portérét dotvářely, je to hezká tvář, má kouzlo, ale nenazvala bych jí Andělem, protože tvář Angelů je bez vrásek, protože neprožívají starosti, nám smrtelníkům tak blízké.Jejich tváře jsou hladké a věčně mladé:-)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 6.10.2003 >

ne

rádobysexypoloha, ale výraz "rošťák" + volba kompozice, to celý mi nepasuje....

no a pak ten digitál....


Body: 1
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 6.10.2003 > Lucie> NO myslím, že tady byly mnohem horší portréty - co teda poradíš?
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 8.10.2003 > Cedrik> Z té kritiky od Lucky si nic nedělej, všimni si, že na focení lidí jsou o dost větší nároky mezi veřejností:)
Portrétík se mi líbí, možná by šlo více vlasů (ty jsou sexy:) a více dramatické odstíny, ať už nasvětlením či kontrastováním na počítači. Pozadí trošku více zajímavé, nebo dokonale bílé resp. černé...

S Lucčiným odporem k digitálům musim souhlasit, já taky nečtu knížky, které někdo napsal na počítači a ne klasicky - např. na stroji
Body: 4
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 24.10.2003 > tomash> Chacha-
Tož to bys musil byejt pjeknej staromilec, abys nečet knížky, co někdo napsal na poči. A to že se už dneska skoro jinak nesázej ti nevadí. A nevadí ti, že je někdo psal na tom stroji, to byl ve svý době taky kurva pokrok...
Si asi děláš kozy...
Digitál ti vadí, ale radíš přidávat kontrastu na poči...
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 24.10.2003 > g_morr> one word: irony
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 24.10.2003 > tomash> hm... tak to su asi blbý. nebo to z toho nebylo poznat?
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 24.10.2003 > g_morr> Pokus o reductio ad absurdum:)
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 17.11.2003 > todle je aspoň přirozený
Body: 3
<reagovat 
suiza (Občasný) - 26.1.2004 > Nemyslím, že je to špatná fotka. Je fakt, že ořez je trochu přehnaný a u modelky je potřeba dát pozor na spoustu detailů, třeba, aby se jí nedělaly vrásky na čele. Na druhou stranu ta fotka je taková živá a pěkně autentická. Když jí budu brát jako celek je to dobrá fotka. A má výraz anděla v očích:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
(1) 2
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter