Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
"Sklo"
Autor: BHMarten (Občasný) - publikováno 7.10.2003 (15:41:02), v časopise 12.8.2004


Poznámky k tomuto příspěvku
tomash (Občasný) - 7.10.2003 > toz fajnovy:)
Body: 5
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 7.10.2003 > Jojo - líbí
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 7.10.2003 > Proč je dole ten černý pruh?
<reagovat 
 čtenář BHMarten - 7.10.2003 > Flegmatik> protoze je i nahore....
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.10.2003 > je z to ho cejtit sklo, ale ne moc krehkost. A ta v pravo je nejaka deformovana
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 7.10.2003 > Thomas Hudson> Normalne si toho clovek nevsimne, ale sklo z partiovky je teda hrozny, kazda sklenice je jina. a hodne jina. pak kdyz clovek potrebuje aby to bylo soumerne tak je to znat.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 7.10.2003 > u dobře vychlazenýho vína by mi to nevadilo,ale na fotku se dívám přece jen střízlivej :-)))))
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 7.10.2003 > mě se to líbí moc! čisťounké... pěkná imidžovka.. ideální k dalšímu využití pro tiskoviny ke sklu nebo něco takového :)
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 7.10.2003 > libive
Body: 5
<reagovat 
java (Občasný) - 8.10.2003 > krásnééé
Body: 5
<reagovat 
čtenář silak - 8.10.2003 > Fakt pěkný, jen by to nemuselo být ořízlý
<reagovat 
Mira (Občasný) - 8.10.2003 > až moc jednoduché..jako cvičení o skle bych to brala
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 8.10.2003 > Mira> Takže fotka musí být vždy složitá ? No pane jo. To jsou věci, tak příště do těch sklenic dám křečky :o))
<reagovat 
boboh (Občasný) - 8.10.2003 > inak nemôžem...toto nie je až také jednoduché nafotiť ako sa zdá...
Body: 5
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 8.10.2003 > boboh> Mam nekde fotku primo jak jsem doma v kuchyni u dveri ty sklenice fotil, kdo by chtel vedet jak se tohle fotilo poslete mi mail, fotku vam poslu.jde o to ze kuchyn neni idelani misto na tyhle fotky, chtelo by to tmavou komoru :o( holt nebyla.
<reagovat 
deboree (Občasný) - 9.10.2003 > Myslím, že se to povedlo. Taky bych to ráda tak uměla.
Body: 5
<reagovat 
maya (Občasný) - 7.10.2003 > Technicky hodně povedené a zajímavé a pěkné.
Nicméně, ta středová kompozice není zrovna ideální, třeba by stačily jen dvě sklenice nebo tak něco ;o).... a ty pruhy...

Body: 4
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 7.10.2003 > maya> Miluji fotografy co si nekde precetli ze stredova kompozice neni vhodna a pak vse ostatni je spatny :o) naopak stredova kompozice ma sve kouzlo a myslim ze tady je to videt...ale kazda fotka je subjektivni, takze o.k. kdybych mel jeste jednu sklenici aby byla jina, tak to udelam jinak.holt doma nebyla.
<reagovat 
 maya (Občasný) - 9.10.2003 > BHMarten> Vidiš :o)))
"fotografy, co si někde přečetli".... tak za to bych ti jednu vlepila :oP Já neříkám, že vždy a všude je nevhodná, ale je tu ALE a můj názor zní takhle. Já ji holt moc ráda nemám.
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 9.10.2003 > maya> Nebijte me prosiiiiim !!! :o)))
<reagovat 
sierva (Občasný) - 9.10.2003 > náááhodou já si myslím, že na tuhle fotku je středová kompozice výborná;) a kdyby tam byly dvě skleničky, tak by to bylo také nemocné..amputované...a některé kritiky jsou zde také takové nemocné...až se člověk začíná podivovat:o)
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 10.10.2003 > sierva> ja jsem rad ze si kazdej rekne svuj nazor, aspon pak clovek vidi jak to tady funguje a s jakymi lidmi a fotografy se tu clovek potka. tim to nemyslim zle, jen chci pripomenout ze tu jsme vsichni amateri a nelze tu cekat hodnoceni od profiku. ja sam foceni taky nerozumim. bud se mi neco libi nebo ne a tak je to asi se vsemi lidmi co tu jsou.
<reagovat 
 sierva (Občasný) - 11.10.2003 > BHMarten> aha..já si dycky myslela, že sem lidi dávají fotky, aby věděli, co vylepšit...tak asi jsem se zpletla...
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 11.10.2003 > sierva> muze to tak vypadat, ale zalezi to na tom od koho si nechas poradit, pokud vidim ze mi neco radi autor fotek ktere mi nic nerikaji, tak ho urcite nebudu respektovat, pokud mi bude radit autor jehoz fotky jsou pro me necim uzasnym tak samozrejme o tom budu pemyslet, je to vsechno o subjektivnim pocitu fotografa. jak sama vidis tak kazdy pes jina ves, co clovek to jiny nazor.
<reagovat 
rell (Občasný) - 21.10.2003 > dost dobrý...
Body: 5
<reagovat 
Kladulinka (Občasný) - 1.7.2005 > trosku mi to pripomina ucebnici chemie
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter