Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
achbičko
Autor: průser mračen (Občasný) - publikováno 8.10.2003 (02:21:11)

achbičko               

 

 

ach babičko         

babičko moje           

vždycky jste říkali             

říkali jste babičko ach    

 

abych si ty uhry        

abych si ty uhry    

 

nemačkal  

 

že mne žádná   

že mne žádná        

 

nebude chtít

 

 

 

 

 tak tady to mám           

 

ach      



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > no. vidiš to. bejt poslušnej se někdy vyplácí.
Body: 5
<reagovat 
 průser mračen (Občasný) - 8.10.2003 > jenže já poslouchal jen hlas mastné pleti a špíny za nehtama. pak ty konce.
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 8.10.2003 >

netruchli, znám pár holek, který občas něco mačkaj něco na svejch chlapících, těm se to nelíbí, tak se bráněj a udržujou ty nešťastnice ve stavu neukojený touhy pečovat někomu o pleť, maximálně jim koupěj tu bublinkovou fólii, ale to neni vono, to nutkání mačkat roste a ve finále vede k sebevraždám a rozchodům - takže když si podáš inzerát patřičnýho znění, jistě nebudeš ach sám a ještě někoho spasíš


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > nin-ex> ba ba spasíš...  nin na to kápla...
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 8.10.2003 > jojo, lidová moudrost...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 8.10.2003 > Velmi mystická záležitost
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 8.10.2003 >

Trochu si taky rejpnu do naší studené kritičky - blondýnky! Taky si myslím, že je

to trošku zapšklý chasník!  - Ale ty průsírku, ty se polepši - uhříky jsou odvar!!!

Ale za "říkali jste babičko"!!!!!!!! aspoň


Body: 4
<reagovat 
 průser mračen (Občasný) - 8.10.2003 > HáDé!> Omluva, jen lyrický povzdech, nemělo prorazit svěrač do světa...
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 9.10.2003 > HáDé!> řeknu ti, nesluší ti ten tón, ani to, že ani nevíš, co říkáš
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 10.10.2003 >

Přijde mi trapné nakouknout a zbaběle odejít. Báseň pobavila asi zrovna tak, jako pobavila autora, když ji tvořil.

Hádky jsou krajně nepřijemné. Blondýna píše - ať už pod jakýmkoliv nickem, výbornou poezii, a tudíž si myslím, že si klidně může dle svého svědomí, hodnotit DÍLO, jak chce. Ale nic ji není do hodnocení někoho jiného.

 

A Čitatel ? Ach jo.  Nikde nevidím, že by  někdo Blondýnu hrubě napadal. Tak, aby to jakkoliv slabá holka nebyla schopna rozdýchat. Ale třeba máme o slabosti jiné představy.

 

:-)


Body: 4
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 10.10.2003 > ouvej> Ale nic ji není do hodnocení někoho jiného.

Sama sebe vyvracíš. Proč je tobě něco do hodnocení někoho jiného? Kde chybí principy, tam jsou stále stejné výsledky. Podivná mlha na jednu stranu .-)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> 

Protože v okamžiku, kdy začne hodnotit hodnocení někoho jiného - snadno se to může stát urážkou. Její legitimním právem je napsat k dílu cokoliv - co se k dílu vztahuje.

 

Ale jestliže zpochybní úsudek někoho jiného - proč bych nemohla na její odsudek reagovat? Podívej, mě nebaví se s tebou hádat. Hlavně - jako bychom mluvili každý nějak jinak. A pořád dokola....


<reagovat 
blondýna (Občasný) - 8.10.2003 > stanislav: jejda, jejda, copak se nám to tady urodilo? ty, který tolik brojíš proti zpotvořeninám v jazyce českém, tak vysoce hodnotíš báseň, jejíž název jest složeninou? a která sama o sobě, je docela výrazným slovním průjmem? lekrační, vskutku.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > blondýna> 

já brojil v principu jen proti sračkám Čýti, to sis ještě nevšimla? Ty, taková bystrá osoba? 

jsi velmi vtipná až do nepříjemna...


<reagovat 
 průser mračen (Občasný) - 8.10.2003 > blondýna> A to je to ještě zpotvořenina tuze neústrojně skládaná!!! Hamba, hamba, Stanislave.

Ovšem vy, drahý/-á blondýno, co vám se na tom průjmu (ostatně dlouho mě nikdo takovou vtipnou, krátkou a výstižnou chrakteristikou nepoctil a nepotěšil) jeví být nejvýraznějším? Barva? Vůně? Chuť?! Těší mne, že jste zatěžoval(a)své čivy.
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 8.10.2003 > stanislav> 

že by ně těch vtipech o blondýnách přece jenom bylo něco pravdy?


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.10.2003 > nin-ex> já za nickname "blondýna" si tak představuju velkýho nadrženýho chasníka, žádnou krasotinku... ech!
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 9.10.2003 > nin-ex> ó jak "spravedlivě" rozhořčená jinde sama plive, odporný pohled..
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 9.10.2003 > stanislav> stando jsi hulvát, choď se svým nosem raději po druhém konci Prahy, ty srabe, navážet se do slabý holky na to tě užije, místo aby ses postavil mně, vypomáháš si vycpávkou strašáka v sobě s chytrou panenkou v zádech, srabe, vyhni se mi
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> 

odporný pohled pro ubohoučkou duši lyryka! ano, jsem rozhořčená, když mě pod mojí věcí napadáš a podsouváš mi názory a postoje, který vůbec nemáš, pořád se tu do někoho navážíš, snažíš se rozbít další server nebo o co ti jde?

 


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.10.2003 > čitatel> zas můj milovaný humorista...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> Čýťo, byly doby, kdy bych možná při kontaktu s tebou použil násilí, ale to je pryč, jsi už jen odvar toho, co jsi býval, nějaké tvoje hlášky o srabech jsou dost legrační... :o) komiku! :o)
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 9.10.2003 > g_morr> posero, tvojí podlou neodvahu zachraňuje jenom tolerantní anonymita internetu, chtěl bys být kostka ledu a jsi jen lejno
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.10.2003 > čitatel> pusu.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.10.2003 > čitatel> & pověz mi o tom víc, milý hochu, slibuju, že to ustojím a jestli budu lejno, pak na kost zmrzlé. a hranaté co kostka. dnes máš, koukám, nějak rozjeto... & tvoja anonymita tě netíží .-) ?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> tvá nepodlá odvaha zato dokáže uchvátit nejedno srdéčko... :o)
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 10.10.2003 >

Blondýnka není slabá holka - její kritiky jsou často dost arogantně povýšené (měla jsem

čest se s ní párkrát střetnout pod svým jiným nickem tady :-) ) a  její kritika Adonise na

Písmáku byla hodně zapšklá!!! Čitateli, aspoň zde nás ušetři svých mravokárných

a přitom přisprostlých výpadů, opravdu to HODNĚ otravuje radost z literatury!!!


<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 10.10.2003 > HáDé!> Zajímavé, že vidíš aroganci zrovna jen u blondýnky, že by opravdová objektivita? Byl by to dlouhý seznam arogantních kritik, které bych sem mohl zkopírovat, abych úplně popřel tvoji jednostrannou tezi. Obrana bližních není mravokárství, ale rytířská povinnost. A kdyby měla otravovat radost z literatury, chudinka obrana, tak zdejším kamarádíčkům ji za jejich podlost nepřeju. Ano, je třeba přitvrdit tón, přizpůsobit se zdejším páchnoucím ústům, totiž, co kdyby i jen náznakem blondýna slabá holka byla, jakože bych nikdy nic takového neřekl i kdybych si to myslel. Nesnesu prostě pomyšlení, že se k ní bude kdokoliv chovatmizerně a přezíravě jen proto, že zrovna náhodou s některými názory souhlasí.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> kdybys radši držel hubu a dál se neztrapňoval, kašpárku. Poezie a písmák je ti málo, musíš prudit i tady?
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> Myslím, že je to jednoduché. Reakce byly směrovány na kritiku blondýny, hovořilo se o jejím stylu kritizování. Z toho jsně ta jednostrannost plyne. Když se budem bavit o chlupech na mym propadlym hrudníku, taky neni třeba vyjmenovat všechny, kteří mají hrudník víc/stejně/méně chlupatý než já.

I mě se ale zdá, že blondýna to tady schytává za to, že s tebou někde spoluhlasila, něco ti pochválila a zastala se někde šílených neologisterů.

Začíná ti slušně smrdět z huby.
<reagovat 
 čitatel (Občasný) - 10.10.2003 > stanislav> možná bys konečně mohl odtajnit, proč jste nenechali vy mě, já si vás nevšímal, to tobě připadlo bezva se do mně navážet, ale ty jistě nemáš paměť ani na to, aby sis pamatoval, co jsi napsal výše před pár dny .-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 10.10.2003 > čitatel> šášuro, s tebou se nedá bavit normálně, protože jsi porouchanej, popřemýšlej nad tím, copak se ti děje, co tě trápí, zda bys nemohl kapku ztichnout, udělalo by ti to dobře, a pak teprve něco plácej... až se ti po letech rozsvítí...
<reagovat 
Monty (Občasný) - 10.10.2003 >

Velkolepé.

 K případným pejorativním poznámkám (PPP): tvar "achbičko", vzniklý stažením dvou slov, není neologismus, jde o - dá-li se to tak říci - doslovný fonetický přepis mluvené řeči, ne-li ve skutečnosti, pak alespoň v myšlénce. Vnímám jej stejně, jako termíny "brýden" apod. Navíc jde o NADPIS - dílo samotné je jasné, srozumitelné, umělcova výpověď je silná a lze se do ní plně vcítit. Ač jsem na beďary na ksichtě nikdy moc netrpěla.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 9.1.2004 > jo, odfňuknutí.díky popotažení nosem z toho pak vyjde taková spráskanice –
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter