Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JAKOBY PRO NIKOHO z kolekce Mydriáza
Autor: nin-ex (Občasný) - publikováno 24.2.2004 (00:32:23)

    

     vzpomínky syslený po tramvajích

     jakoby pro nikoho

     semafory v podzimním vzduchu

     jak se to pěkně zabodává

 

     cikánek za rohem měl tvůj hlas

     a holka v kanadách na konci ulice

     tvoje vlasy

     padesát metrů bez dechu

 

     bojím se podívat nahoru

     že se v okně nebude svítit

     nebe se chvěje

     jak se to pěkně zabodává

 

     co mi je?!

     co mi je?!!

     co to se mnou je?!!!

     to bude dobrý…

 

     vzpomínky syslený po tramvajích

     jakoby pro nikoho

     tolik bych ti je chtěla vyprávět



Poznámky k tomuto příspěvku
nin-ex (Občasný) - 13.10.2003 >

to pozadí je vypečený, vypadá totiž přesně jako ulice v tu hodinu, co mám na mysli :)


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 14.10.2003 > Že by se ztratil příspěvek včetně pozadí a zůstala jen poznámka?
Nebo je v tom nějaká skrytá finta, kterou jsem neodhalila?
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 14.10.2003 > Naty> Aha, to jsem včera asi něco zvorala při vkládání, jenže ten text tu právě teď nemám, tak zítra :)
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.10.2003 > nin-ex> Nenech se, cerusko, buzerovat. Máš to pěkný!
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.10.2003 > nin-ex> Ale ještě jednou se zastavím, třeba to bude o něco zajímavější...
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 15.10.2003 > Yfča> 

Ha, já ouplně zapomněla, že jsem tam chtěla dopsat ten text, je doma na disketě...


<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.10.2003 > nin-ex> Tak si začni psát, já si pečlivě všechny úkoly zapisuji, abych na něco nezapomněla.  Avšak zrovna teď nějak nevím, kam ty poznámky vlastně píšu...
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 15.10.2003 > Yfča> Koukám na tu ikonu, že si pořád zapisuješ
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 15.10.2003 > nin-ex> No jo, zapisuju. Ale řekni mi KAM?
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > jejda, to je nářez!!!!!!!!!!!!!  nikde nic!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.12.2003 > škoda, to mohlo bejt zajímavý ;o)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 15.12.2003 > tohle si určitě zaslouží 5 B a D:o)))ninuš:o))))
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 24.2.2004 > už jsem to tam dala!!! :))) ale má to jiný pozadí a stejně ten třetí řádek občas mizí - nechápu... otevřela jsem to asi pětkrát po sobě a vždycky tam něco chybí, když to přejedu myší, objeví se to...
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 24.2.2004 > Ma to atmosferu, jsi z toho citit i tvoje nalada..:-)
Mozna bych slovo vzpominky vymnenila za myslenky...protoze kdyz to jsou vzpominky, tak jsem to na prvni precteni pochopila spatne - jako ze i on je vzpominka...a pak me tam logicky nesedel ten konec...
Jenze kdyz jsem si za slovo vzpominky dala myslenky, tak to pro me vyznelo uplne jinak, mnohem lepe....ten pocit, kdyz ses sama...telo je v tramvaji a hlava u neho...a pak by si mu chtela rict..podelit se...:-)
Body: 5
<reagovat 
 nin-ex (Občasný) - 24.2.2004 > Andulka> 

Dík za kritiku... Myslím ale vážně vzpomínky, když jedeš tramvají, za okýnkama se podzimně šeří, do toho ty šílený neony, vynořujou se ti věci z dřívějška, různý příběhy, chceš je tomu člověku strašně vyprávět, ale najednou začneš mít strach, že tam nebude, panikařit, a pak tam doopravdy není a ty pobíháš po tý ulici a hledáš ho... (to je fuk, že se objeví třeba za hodinu a diví se, co blázníš, když byl jenom nakupovat)

a myslím fakt vzpomínky, hodně drsný, m.j. prožitý i pro ten moment, kdy je přesně tomuhle člověku vyprávíš - a kdyby nebyl, ztrácí to celý, cos tenkrát zažila, smysl...

 


<reagovat 
g morr (Občasný) - 24.2.2004 > já mam řádky všechny. enem poslední je menší. původní poza bylo taky dobrý... ale blbě se to na ňom čtlo. teď se to pěkně zabodává ;))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 24.2.2004 > jo, už je to mnohem lepší :o)))
pěkně se to zabodává, to zas jo :o)))
Body: 4
<reagovat 
Newton (Občasný) - 24.2.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 24.2.2004 > Vyvolává to atmosféru přesně tak, jak jsi ji popsala v poznámce.
Body: 4
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 20.4.2004 >

Jak to že to vidim až teď - to sem ale flink.

Byl by to supr text do ňáký palby.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter