Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
"Pojďte se se mnou projít"
Autor: BHMarten (Občasný) - publikováno 14.10.2003 (09:25:54), v časopise 20.9.2004
Trošku jsem to přibarvil ale vážně jen malinko....


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 14.10.2003 > Jako z pohádky
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 14.10.2003 > ..ty trávy jsou překrásné
Body: 5
<reagovat 
DiBlu (Občasný) - 14.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
karfik (Občasný) - 14.10.2003 > Opravdu ta tráva... ta je
Body: 5
<reagovat 
Today (Občasný) - 14.10.2003 > To by byla moc pěkná procházka... Kam to pozvání je?
Body: 5
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 14.10.2003 > Today> Snad mohu mé místečko prozradit aspoň na půl....je to jeden z hřebenů kozích hřbetů...
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 14.10.2003 > ale jo
Body: 4
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 14.10.2003 > fotka je někdy hezčí než realita :-) :-( a naopak.... v této statické virtualitě bych byl klidně reálný. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mari (Občasný) - 14.10.2003 > Docela příjemné
Body: 4
<reagovat 
java (Občasný) - 14.10.2003 > stromy nějak se mi zdají useklý,ten ve předu už by tam nemusel být. Měl jsi tu lěpší obrázky 3+
Body: 5
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 14.10.2003 > java> Ver tomu ze pro tu atmosferu kterou ten snimek ze sebe vydava ty stromy usekle byt museji, a ten ve predu tam je prave dominantni a urcuje charakter celeho snimku. nevim zda jsem mel nebo nemel lepsi snimky, ja proste delam veci co se libi me a tim sebe reprezentuji. treba po roce foceni budu mit na vse jiny nazor, ale zatim mam fotak v ruce 2 mesice a tak delam veci ktere neco rikaji hlavne me. fotim si pro radost a rikam si ze se to treba taky muze nekomu libit, tak to dam sem a vidim ze se obcas nekdo komu se to libi najde, tak jsem rad. to je vse. o nic tady nejde, je to vsechno pro zabavu a pro radost ne ?
<reagovat 
 java (Občasný) - 15.10.2003 > BHMarten> Ok,jen jsem napsala svůj názor, to můžu nebo ne? Kdyby jsem na něj měla jiný určitě bych Ti napsala že se mi líbí a dala za 5. Vždyť o tom to je, fotit pro radost,ale myslím si že publikovat někde fotky už musí být trochu jiný. Ale jinak máš hezký fotky.
Víš když už někdo dá fotky na net,tak si myslím,že už by to mělo být trošku profesionální focení.Je tu mnoho lidí,kteří nemají k tomu daleko.I ty..... :o)
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 15.10.2003 > java> :o)) Kazdy si muze psat sve nazory. od toho to je. ja si v nich stejne vybiram, jak uz jsem psal. kdyz bude hodnotit clovek, ktery mi svyma dilkama bere dech tak to beru jinak nez poznamku od nekoho kdo nema zadny prispevek. fotky jsou hodne o subjektivnim pocitu a casto je to o tom ze si fotograf neuvedomi, ze on ma k fotografii uplne jiny vztah nez nahodny divak, on na tom miste nebyl a nema s tim spojeny zazitek, hleda jen co mu fotografie sama o sobe nabidne. to je jasna vec. ja se svoje fotky nebojim vystavit, protoze vidim, ze se vystavuji i ruzne jine veci, ktere bych ja na net nedal, ale galerie pro me plni hlavne ten ucinek, ze mohu dat znamym odkaz na me fotky a nemusim jim to pak posilat mailem, takze je fine mit nekde svuj prostor. a jak jsem zjistil tak moje fotky nejsou na uplnem konci tak snad to nikoho neotravuje ze mam na totemu par fotek.:o)) hlavne nevim jak se pozna profesionalni foceni, profesionalni foceni je dle meho nazoru takove foceni kdy se foti za penize a to je myslim hodne tezke delat a uzivit se tim uz vubec je tvrdy orisek a verte tomu ze fotit pro radost je ta nejlepsi vec co clovek muze udelat, protoze fotit neco co se vam nelibi jen pro to, ze za to jsou penize je degradace, veskera kreativita jde do haje. to ja bych nikdy nechtel.proste nejlepsi je FREEDOM... urcite by vam to nejaky profik potvrdil.
<reagovat 
Pop.elka (Občasný) - 15.10.2003 > Když jsem to otevřela, řekla jsem - jé, to je pěkný.
Body: 5
<reagovat 
wopi (Občasný) - 15.10.2003 > jo, moc příjemné
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.10.2003 > wopi> trochu mi to připomíná ten lesejk, kudy nás ved Bříza. :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 wopi (Občasný) - 19.10.2003 > stanislav> 

Tím spíš lituju... mám taková keltská místa rád ;-)


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter