Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí v kolekci Kolonie z kolekce Krétská nostalgie
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 24.10.2003 (00:11:47), v časopise 6.9.2004
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
pepinos (Občasný) - 24.10.2003 > pekne :)
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 24.10.2003 > Moc pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 24.10.2003 > jelikoz a protoze jsem vic turista nez fotograf, nemuzu jinak
Body: 5
<reagovat 
java (Občasný) - 24.10.2003 >
Body: 4
<reagovat 
toono (Stálý) - 24.10.2003 > draha misko, samozrejme ze vis, ze lzes, ja ti nikdy nenadaval ani te neurazel.. zato jsem si vyslechl par urazek ja coz taky mohu dokazat..
<reagovat 
g morr (Občasný) - 24.10.2003 > Mishka&Toono: Jděte oba do prdele! Nechcete si to povyřídit nějak jinak?
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 24.10.2003 > nenech se otrávit:-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mari (Občasný) - 24.10.2003 > celkem fajn
Body: 4
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 24.10.2003 > to muselo dát práce s tím lepením šneků
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.10.2003 > Dommi> :)) jo jo a kolem jsem jich na ty stonky trav nalepila jeste nekolik desitek.. to bylo teprv prace! ;-)
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 24.10.2003 > Mishka> 
<reagovat 
jak (Občasný) - 24.10.2003 > myslím že ti šnekové trpěli stejně jako toono
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.10.2003 > ta fotka je geniální... z mýho oka do mozku zaznělo...
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 25.10.2003 > Diky. Na Kretu (presneji jizni Kretu) mam jen ty nejlepsi vzpominky a tahle fotka ma presne tu ospalou atmosferu horkeho kretskeho odpoledne...
Nebo jsem zaujaty, protoze je to Kreta?
Body: 5
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 25.10.2003 > nezaujate a z pohledu fotografickeho amatera - je to moc hezka fotka.. + * za cernobilou fotografii..
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 24.10.2003 > turististickej prumer a kvalita ponekud pod prumerem..
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 24.10.2003 > toono> Turistickej průměr? S touhle kompozicí, takřka abstrahující? :-)))
Body: 5
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.10.2003 > Vio> ta fotka je hodne podprumerna at je pod ni podepsanej treba i nejakej amaterskej fotograf..
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 24.10.2003 > toono> A z jakého úhlu pohledu tu fotku hodnotíš? Z hlediska kompozice nebo technické kvality?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 24.10.2003 > toono> Poslechni, nechceš zkusit řešit své problémy nějak jinak? Sám sebe prezentuješ jako mstivého troubu.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.10.2003 > Vio> z hlediska autora... Toono Mishku vzdycky rad tezke zkritizuje... a nejen me... asi jsi nemel jeste tu cest, setkat se s "prijemnymi" reakcemi Toona ke komukoliv...
Tobe diky, Violatore! ;-)
<reagovat 
 toono (Stálý) - 24.10.2003 > Vio> myslim, ze tady je to uplne jedno..
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 24.10.2003 > Mishka> Ale ať kritizuje. To mu nikdo neupírá... Jenže by to mohl podložit nějakou argumentací. Výkřiky do tmy nejsou kritikou. Je hezké říct, že je to podprůměrné, ale slušelo by se dodat proč.
<reagovat 
 Vio (Občasný) - 24.10.2003 > toono> Nemíním se vměšovat do místních osobních sporů... jde mi jen o argumentaci. Zatím jsi nepředvedl nic, čím bys mě přesvědčil. Tlučeš prázdnou slámu. Jsem ochoten diskutovat, ovšem pokud je s kým. Rozhodně nejsem zaujatý ;-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.10.2003 > Vio> Toona uz tady vetsina lidi ignoruje, pac s nim to nema cenu.. je zakerny a hodnoceni je vetsinou jasne predem dane dle autora dilka.. od kohokoliv bych podobnou kritiku presla bez mrknuti, ale u Toona vim, ze je to jeste jinak.. ale je mozne, ze pro nej jsou kvalitni jen ty jeho silene fotky.. staci se podivat, jake fotky foti.. pak se uz nedivim nicemu...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.10.2003 > Vio> moc to nekoulej do rytířský polohy, závěrečný mrkačky to dycky rozseknou... vo to gou.
<reagovat 
 inž. Prase Antonín (Občasný) - 24.10.2003 > Mishka> Mishko, chápu, že je pro tebe těžké držet se zkrátka, když je Toonovo hodnocení osobní, nikoli nezaujaté. Ale proč mu na to skáčeš a oplácíš stejně?

"ale je mozne, ze pro nej jsou kvalitni jen ty jeho silene fotky.. staci se podivat, jake fotky foti.. pak se uz nedivim nicemu..."

To je prostě sviňárna úplně stejnýho kalibru.
A mně se (některý, většina) jeho fotky líbí.
A tahle tvoje se mi taky líbí.
Tak jsem nakonec největší magores asi já.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 24.10.2003 > inž_Prase_Antonín> mě se totiž upřímně a zcela nezaujatě jeho fotky ani grafiky opravdu nelíbí, přijde mi to téměř vždy bez myšlenky a v děsivém zpracování... toť můj upřímný názor... ten jsem měla od počátku, ještě když Toono má dílka opěvoval.. a pak se to právě díky mým názorům obrátilo o 180 stupňů...
od té doby jsem si od Toona vyslechla už opravdu hodně, dokonce mě vyhledal a atakoval i na ICQ...
a na to se držím ještě slušně... ignorovala jsem ho teď docela dlouho, ale zase se mi od něj začla plnit na Totemu schránka a ryje hlava nehlava i do lidí, kteří hodnotí mé příspěvky.. to už je fakt nechutnost

tak porad co s tím.. ignorovat? ingnorovat? ignorovat?
<reagovat 
 JBart (Občasný) - 27.10.2003 > Mishka> 

Kdepak! Vyhlasme tajnou soutez o nejzdarilejsi parodii Toonova dila. Jakehokoliv.

Myslim ze podminky souteze nejsou tezke, nebot kazde Toonovo dilo je parodii sebe sama... Takze vlastne uz zname viteze...

Jsem se do toho pekne zamotal.


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.10.2003 > JBart> :)))) hlavne s tim vitezem jsi me pobavil :)
nahodou udelat na jeho motivy nejakou !opravdu slusnou! grafiku.. to by byla ta prava parodie :)

<reagovat 
 JBart (Občasný) - 27.10.2003 > Mishka> 

Upřímě řečeno... původně jsem to tak myslel. Jen jsem nechtěl aby se do mě pustili zdejší pacifisté.... abychnebyl označen za rozvraceče totemu apod.

 

Tak co jdeme do toho???? Nechci byt sam.  JSEM PRO KAZDOU SPATNOST!


<reagovat 
 JBart (Občasný) - 27.10.2003 > Mishka> 

Upřímě řečeno... původně jsem to tak myslel. Jen jsem nechtěl aby se do mě pustili zdejší pacifisté.... abychnebyl označen za rozvraceče totemu apod.

 

Tak co jdeme do toho???? Nechci byt sam.  JSEM PRO KAZDOU SPATNOST!


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 27.10.2003 > JBart> Toono si to tu rozvraci dlouhodobe a u vetsiny sam... ac napad zajimavy, tak ja diky hromade prace, svym vlastnim napadum a potrebe tvorit sve vlastni veci na vlastni tema (a asi i diky tomu, ze by se mi to zdalo jako prilis velka pocta Toonovi ;-) v teto chvili do toho nejdu :)

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 (3) 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter