Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Šachy
Autor: layla (Občasný) - publikováno 24.10.2003 (20:54:59)
  1. Pozoor!!víko se otvírá..cítím kouř z levných doutníků..někdo mě bere do ruky..Je něžný..zajímalo by mě zda-li se se stejnou péčí věnuje králi. Teď se ovšem věnuje mě..hraje si se mnou..jemně, nenásilně. Jeho ústa se přibližují a přímo do tváře mi foukl kouř a postavil mě na šachovnici. Miluji tuto chvíli, kdy stojím na svém poli a klem mě mě chrání mí poddaní..už tu je i král. Stojíme vedle sebe a přímo tváří v tvář druhému království. Království černých. Začíná odvěká bitva, kdo půjde první do světa zapomenutých figurek. Ještě nikdy jsem tam nebyla. Bojím se okamžiku, kdy i já budu zapomenuta. Ale pozor! Můj první pěšák se vydává do boje…..jsem tu skoro sama..král se svou malou…ješitně nafouklou působností…a já-obnažená…vydávám se na cetsu..opět cítím jeho ruce na své šíji. Táhne mě přímo do záhuby…jsme ztracnei není návratu..odcházím s hlavou vztyčenou do říše zapomnění ..ale,ale co to?Náš Bůh se zlobí..bourá naše pole..posléze i království..všichni jsme se rozletěli po místnosti, kde to tak krásně vonělo. Teď se ovšem dusím prachem-ve kterém ležím ponížená a hlavně nešťastná. Slyším koňský pláč kdesi daleko..aha tam,tam za tím barem..vidím své poddané jak pláčí. A pomalu se otáčejí na mě..ze všech koutů pokoje se na mě dívají. Není to pěkný pohled-ani na ně..a a ni ne na mě. A takhle s úzkostí a špetkou nenávisti pomalu upadáme do stoleté apatie…možní-že někdy někdo se bude chtít pomazlit s figurkami, ale to už tu nebude cítit kouř z levných doutníku.


Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > Trošku nerozumím konci, proč zrovna úpadek do stoleté apatie, ale  moc hezky napsané. A zajímavý nápad.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.10.2003 >  klem mě mě chrání mí poddaní..  statečný sloníci. :o) end pár dalších přeťuků.
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.10.2003 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.10.2003 > je to skvělý...
Body: 5
<reagovat 
 layla (Občasný) - 25.10.2003 > stanislav> Dekuji...jen bych chtela pripomenout..bud prosiim trochu objektivnejsi:-)u nekterych mych veci co jsi doporucil bych vahala i ja sama:-))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2003 > layla> já neváhal, a co?  myslím, že si legrandu nedělám...
<reagovat 
yoyo (Občasný) - 5.4.2004 > YO YO, MOOC PJEKNÉÉÉ
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter