Viržíňan
„Copak se nám to tady pase za zrůdu ?“ smál se Bystrý Jelen, statný osmnácterák a vůdce stáda.
„What ever you are said ? These language I don't understand... pardon, já úplně zapomněl, že tady se mluví jinak. Jsem Viržíňan, tedy jelenec viržinský.“ odpověděl oslovený miniaturní jelen.
„Sakra, to je někde v Americe ! Jak ses sem vůbec dostal, ty hlupáku ?“ ptal se s převahou mnohem větší a silnější Bystrý Jelen.
„Dobrovolně ne, to dá rozum, jelene, jelene. Pochytali nás v Americe živé, v Atlantě naložili do letadla a už se svištělo. Laskavě se připoutejte a nekuřte !“ smál se Viržíňan.
„Kde vás vůbec vysadili ? Tady v okolí přece žádný letiště není.“ divil se Bystrý Jelen.
„Dvacet viržíňanů muselo vystoupit na Heathrow v Londýně, dalších dvacet ve Frankfurtu a zbytek doletěl do Prahy. Sem nás po karanténě dovezli náklaďákem a konečně vypustili ven. Ale řeknu ti, kámo, tady to stojí za prd ! Chvíli jdeš nebo běžíš a už jsi na kraji lesa a čumíš do nějaký pitomý vesnice. Tam u nás jsou lesy mnohem větší, ale co s tím nadělám. Tráva se tady žrát dá, tak se tu snad nezblázním !“
„Jenomže ty tu trávu žrát nebudeš. Aspoň ne společně s námi.“ utrhl se Bystrý Jelen.
„Jelene, jelene, ty jsi tady nějakej kápo, že děláš takový ramena ?“ divil se Viržíňan.
„Mám ti to předvést, Viržíňane ? Mám ti udělat parohama díru do břicha ?“
„Jdeš na věc z pozice síly, jelene, jelene. To už je dost zastaralý pojetí v době vyspělejch technologií.“
„Možná tam u vás, v tý vaší blbý přetechnizovaný Americe, ale u nás to ještě platí. Koukej se mi klidit z očí i se svými laněmi.“
Viržíňan si prohlédl nebezpečně ostré parohy Bystrého Jelena a raději vyklidil pole. Přece jenom v téhle malinké zemi jsou ještě nějaké další lesy... bez Bystrých Jelenů a podobných kreatur.
Ponaučení: Někdy je lepší vyklidit pole, než si nechat udělat díru do břicha. Zákon silnějšího stále ještě platí. Mezi zvířaty určitě. Mezi lidmi většinou platí zákon tlustší peněženky...
|