Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
CIElu
Autor: andre (Občasný) - publikováno 4.11.2003 (22:23:31)




JENOM ME ZAJIMALO, JESTLI TU JESTE NEKOHO POZNAM. TREBA NECI BARVU SAKA......................RAKA......TATATATATATA


Poznámky k tomuto příspěvku
scloran (Občasný) - 4.11.2003 > lol...koukam ze si vystacis sam.
<reagovat 
scloran (Občasný) - 4.11.2003 > to je fakt..ten kluk je dobrej, uz za to, ze do ty lode sednul.....:)
Body: 5
<reagovat 
scloran (Občasný) - 4.11.2003 > tak si udelej novou radu a nemel:)
<reagovat 
scloran (Občasný) - 4.11.2003 > lepsi kocka, nez zluty zuby a totalvytlem...:))
<reagovat 
čtenář ljucca - 4.11.2003 > Tak me tak napada... DUSANE, JAK TO, ZE ANDRE MUZE DAVAT PRISPEVKY A KOMENTARE A JA NE? Kurva, vzdyt ja jsem byl taky hodnej a to, ze redakce totemu je particka uchylaku s hnedym vkusem, to byla jen takova vftip. No jinak se mi moc tutok kanoista, jak tam tak jako trci, vite? No ja teda na vodu nejezdim, protoze nemam tu lod jako, ale jinak jsem byl ted v Benatkach na tom Bijenale jako a teda voda byla dost studena, tak jsem se ani nekoupal. No proste uz bylo pozde. Vlastne kdyz jsme jeli vecer na ty lodi, protoze to tam je ted cely nejak zatopeny, tak byla fakt megaklada, hlavne kdyz jsme spali az na pevnine. No abych se vratil k tomu byjenale: No Dusane, samy sracky hele. Zlatej totem, zlatej totem kamarade... Tak jo, zas nekdy.
<reagovat 
Lian (Občasný) - 5.11.2003 >  Pobavils.
<reagovat 
 čtenář ___ - 6.11.2003 > andre> běž se lééééééééééééééééééééééééééééééééééčččččiiitttttttttttttttttttttttttt hňupe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter