Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Cesty za nadějí z kolekce Foto-krajina
Autor: Cedrik (Občasný) - publikováno 7.11.2003 (08:22:20)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mira (Občasný) - 7.11.2003 > ..to je taky moc dobré...má to atmošku ne dnešní....
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 7.11.2003 > Dům nemusím
<reagovat 
 danilka (Občasný) - 7.11.2003 > Janahe> 

Já si zase představuju ty lidi v něm, co dělají ... Celá rodinka u nedělní kávy nebo babička jak plete vnoučkovi svetr na zimu /ty starostlivé babičky :o)..., už žádnou nemám /...

Nevím, ten dům dává té fotce človíčky, kteří tam nejsou. I dům má svoje kouzlo :o)


<reagovat 
danilka (Občasný) - 7.11.2003 > :o) ty snad na ty fotky chodíš k nám na půdu, opět jak od mýho pradědy
Body: 5
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 7.11.2003 > danilka> Nechceš se o ty fotky s náma podělit? Moc by mě zajímalo jaké jsou - či jaké byly - fotky, pohledy našich pradědů na lidi, krajiny a věci kolem nás...
<reagovat 
 danilka (Občasný) - 7.11.2003 > Cedrik> Napadlo mě to taky, i kdy nemám scanner, tak by se to muselo nějak přefotit. Ale jestli jsem to tady pochopila správně, není možné "chlubit se cizím peřím", i když uvedeš, kdo to fotil ve skutečnosti. Promyslím to a kdyžtak bych dědovi založila vlastní nick :o). Dám vědět, ok?
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 7.11.2003 > danilka> Jojo - budu se těšit - myslím že by stačilo dát to do komentáře s tím aby to lidi nebodovali - ale někomu to vadit může - to je pravda - ale je to příbuzný tak myslím, že zde o nic nejde...
<reagovat 
delikt (Občasný) - 7.11.2003 >

Moc líbí.. Jestli jsem správně pochopila, jde o cestu, ne o dům (Janahe).. .))

Cesta za nadějí, naděje na konci cesty.. Konec cesty je dům, anebo taky ne, taky to může být úplně opačně.. Moc hezký příjemný rozjímání..


Body: 5
<reagovat 
Martyfoto (Občasný) - 7.11.2003 > Není to spatný, klasická kompozice a smer svetla, zajímavejsí by byl barák celej. Jinak to padá doleva, obloha je celkem jednotvárná, chybí tam bílá (celkove) a stíny nejsou prokreslené, to by dodalo víc pozitivní dojem a toho si chtel dosáhnout ne? Mrkni se na histogram (bez rámku).
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 7.11.2003 > Martyfoto> Díky - ta obloha mě taky štve - ale byl to nádhernej slunečnej den bez mráčků. S náklonem jsem si hrál a tohle mi přišlo nejlepší - ale možná to tak není. Dojem nemá být pozitivní, protože ne vždy jsou pro nás cesty za nadějí tou vydlážděnou a umetenou cestičkou. Šlo mi hlavně o zachycení atmosféry toho místa...
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 7.11.2003 > A taky jsi tu atmosféru zachytil. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rell (Občasný) - 7.11.2003 > ..tak tohle je docela dobré,jokoby retro....
Body: 4
<reagovat 
xmark (Občasný) - 7.11.2003 > Tak to se mi opravdu libi. Ma to naladu...Podkrkonosi?
P.S. Neprijde mi, ze by to padalo doleva.
Body: 5
<reagovat 
 Cedrik (Občasný) - 8.11.2003 > xmark> Nene - střední Čechy
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 16.11.2003 > skvělý zastavení času.
Body: 5
<reagovat 
MartyS (Občasný) - 17.11.2003 > Vynikající atmosféra.
Celkově prostě nádhera!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 19.11.2003 > taková prvorepubliková atmosféra....sakra, koukám u dalších příspěvků, že to už někdo objevil:o))no tak jsem zkrátka objevil Ameriku:o)))ne vážně to z toho dýchá....
Body: 5
<reagovat 
karsio (Občasný) - 21.11.2004 > To je paráda
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 (3) 5 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter