Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kung-pao
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 7.11.2003 (13:50:16)

            

Kung-pao

公报乐队

 

 

           Možná, že až budete hledat recept na čínské kung-pao, první odkaz, který nabídne seznam.cz, kupodivu povede úplně jinam, než k čínské kuchařce. Z novin a podobných zdrojů se dozvídáme, jak čínský lid trpí nedodržováním lidských práv a že tam kromě hrozných záplav taky vybuchují továrny, a jiné vypečené novinky, třeba že mají prvního šikmookého tchajkonauta, pojídajícího kung-pao z kosmických konzerv (hůlkami ve stavu bez tíže ovšem asi těžko). O čínské hudbě jsem nikde nedočetl, asi by šlo o příliš nezaujatou zprávu. Pod pojmem čínská hudba si leckdo, a ne zcela neprávem, myslí, že zní jako tahání kocoura za ocas. Vrzající housličky, mňoukající citera, rachocení bubnů - tak to vypadá. Na to asi nikoho nenalákám.

         Jenže já lákám na něco jinšího. Já totiž zvu na ukázku pořádného čínského bigbítu, na samé ověřené šlágry pevninské i ostrovní Číny, v podání těch nejpovolanějších Čechů, tedy čínologů. O slovenštině se v poslední době prohlašuje, že je erotická - nezajímá vás, co s vámi udělá zpívaná čínština? Mně by to teda zajímalo:-) Duchovní vyžití bych být vámi radši neočekával, ale kulturní rozhodně není vyloučeno, romantické písně nechybí, stejně tak nejsou opomenuty protestní alegorie ústřední vládou nepříliš oblíbeného zpěváka Cchuej Ťiena ("prvního čínského rockera", alébrž 中国摇滚第一人).

        

         Abych přešel k meritu věci: všichni jsou srdečně zváni na koncert skupiny

 

Kung-pao

Chinese rock revival band

公报乐队

 

v rámci doprovodného programu výstavy současné čínské fotografie

Podivné nebe

 

16. listopadu 2003 v 16:30 v galerii Rudolfinum

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Cum-ley (Občasný) - 15.11.2003 > Super, čínologové to tu kulturně rozjíždí :)! Fajn upoutávka. Gan xie!
Body: 5
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.1.2004 > ou jé. párkrát jsem na kung-pao chtěl zajít v olmikku. a nikdy jsem to neudělal. asi chyba, však?

můžu mít neskromnou a drzou žádost?
nemoch bych dostat avízko až zas budou v prase? bych zašel. jednou jsem totiž stopikem z varů zastavil nějakýho číňance, diplomata, kouřil fakt divný parfémovaný cigára – aji nabíd, byl to hnus – a pouštěl si nějakej východní pop; musim říct, že tyhle věci miluju, aj takový, který v původních krajích všichni považujou za gýč – vono tohle taky znělo skoro jak michal david, ty strašlivý rejstříky kláves, automatiš bubenšpílr a tohle – ale nad tim ten vokál, kterej dělal naprosto neuvěřitelný věci... smrtelná kombinace zkrátka... no, stačilo. hele, ve skandinávii třeba milujou tango. dostalo se tam někdy ve čtyricátejch a od těch dob je běžně slyšet v rádiiích, ucajdaný, sentimentální, většinou je nutnej akordion... strašná věc – nedokážu pochopit, že je to furt tak populární. ale tady v normálnim světě, kde tě tim nemučili od malička, je to neuvěřitelnej a krásnej přírodní úkaz. exotickej samozřejmě.
eh, to jsem se rozepsal... tak pardeen.
<reagovat 
Valentýna (Občasný) - 2.7.2004 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter