Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Jak to vidím já
Autor: Čistý Bureš (Občasný) - publikováno 29.11.2000 (20:41:37), v časopise 30.11.2000
Jak to vidím já
Zpěv provází lidstvo odnepaměti. Pomáhá mu ulehčovat těžké existenční podmínky a mnohdy byl jediným prostředkem vzdoru. Asi proto je lidský hlas nejdokonalejším hudebním nástrojem. Má to ovšem jeden háček – ne každý na tento složitý nástroj umí brnkat, natož kloudně zahrát. To je i můj případ. Zpívám strašně, ale rád. Trubky z Jericha jsou proti mně romantickým šustěním trávy. Vysvětluji si to nesladěností hlasového vysílače a zvukového přijímače (ucho). Začnu-li zpívat, zdá se mně všechno v pořádku a už už se chystám na vystoupení v Carnegie Hall, když ke mně někdo přistoupí a decentně požádá, abych toho nechal. Někteří rádoby vtipní členové naší rodiny tvrdí, že kdybych se narodil v době husitských válek, stal bych se sbormistrem a sólistou v jedné osobě v nejslavnějším hudebním tělese českých dějin. Jejich evergreenem byl popěvek „Kdož sú boží bojovníci“ a tato píseň se držela v čele tehdejších hitparád několik let. Nemalou zásluhu na tom měl Jan Žižka z Trocnova, kterého považuji za prvního českého hitmakera.
Vraťme se k mému pěveckému projevu. Jednou jedinkrát jsem si něco zanotoval na veřejnosti a kolem jdoucí lidé mi vyhrožovali žalobou za veřejné ohrožení. Od té doby nezpívám a je mi to opravdu líto. Přijdu si takový ochuzený a když slyším některé české pop hvězdy, nepřestávám žasnout nad tím, že oni mohou a já ne. Pokud taky zpíváte a nejste si jisti kvalitou své produkce, tak se zeptejte někoho fundovaného. Bude-li jeho odpověď negativní, zanechte prosím zpěvu, stejně jako jsem ho zanechal já.V mnohých případech má ukončení větší přínos pro lidstvo než samotný průběh pěvecké kariéry. V případě, že nedáte na slova odborníků, měli byste myslet na trestní zákoník. Vaším neumělým vyluzováním zvuků byste se mohli dopustit trestného činu. Jakého? No přeci zločinu proti lidskosti, který se dá definovat jako barbarské mučení a týrání druhých. A to je závažná věc, to je přímo hrdelní zločin.


Poznámky k tomuto příspěvku
Thomas Hudson (Občasný) - 30.11.2000 > první dvě třetiny jsou úžasné - škoda té třetí
Body: 3
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 30.11.2000 > Upřímné a hezké. Já zpíval v hodinách hudební výchovy vždy jen druhý hlas...
Body: 5
<reagovat 
Vea (Občasný) - 1.12.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter