Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Štváč
Autor: AZIZS () - publikováno 1.12.2000 (11:44:23), v časopise 4.12.2000
Baví se s ní za tmavých večerů. Nerozumím jejich podivnému rozhovoru, ale vím, že je dostala. Už je má ve své moci. Můžu prosit, můžu klít. Nadarmo. Je pozdě. Okouzlila je svým falešným úsměvem skrz zelený obličej ze skla. Omotala si je kolem prstu pevnou lihovou nití.

Nemůžu je v tom nechat. Podám jim pomocnou ruku. Podívají se na mně omámenýma zarudlýma očima a plivnou na ni. Nestojí o nabízenou pomoc. Jedině je můžu politovat, sklopit zrak a doufat, že zítra za nimi nepřijde. Přesně vím, jak to dopadne. Poštve je proti mě, bratrovi, nakonec i proti sobě. Až odejde budou se plazit po bytě a hledat něco k jídlu. Pak půjdou spát. K ránu se budou probouzet s pocitem úplného vysušení. Bude jim zle. Nebudou si uvědomovat hrůzu své naivní důvěřivosti.

Nachvíli budou zase se mnou. Všechni budeme vědět, co je příčinou jejich ranních nevolností. Nic na sobě nedám znát. To strašné tajemství pečlivě uschovám do nejvzdálenějšího místa své duše. Obleču se. Podívám se do zrcadla. Na svou utrpením pokřivenou tvář nanesu masku šťastné holky z normální rodiny.

Půjdu do školy a budu se usmívat.


Poznámky k tomuto příspěvku
Rimbi (Občasný) - 4.12.2000 > rozumím :o)
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 4.12.2000 > vzhledem k tématu pěkně napsané - strohé věty ......
Body: 5
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 6.12.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter