Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vůz z kolekce Pocity
Autor: DiBlu (Občasný) - publikováno 16.11.2003 (14:53:00)
další v kolekci>
Tento vůz je zaparkován v jednom městě jako dekorace.


Poznámky k tomuto příspěvku
Skafloc (Občasný) - 16.11.2003 > A je nadhernej.
<reagovat 
sédy (Občasný) - 16.11.2003 > jak je velikej?
<reagovat 
 DiBlu (Občasný) - 16.11.2003 > katerina seda> 

Je to povoz,který lze vidět ve starých filmech....jeden kůň by ho utáhl nebo 10 lidí ....odhaduju .-))


<reagovat 
Hovínko v lese (Občasný) - 16.11.2003 > Podobnej je v Táboře v husitským muzeu, jak tam maj katakomby.
Pěknej vozejk.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 16.11.2003 > Hovínko v lese> já sem takovej viděl zase v Kostelci nad Č.l.
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 16.11.2003 > prijde mi jako pohadkovej.. :) driv takovy podobny byval v roztokach u hradku, bylo tam jeste delo, ale nevim, co z toho tam zustalo.. ta fotecka je fakt jako pohadkova..prijemna atmosfera.. akorat ta tyc vpravo nahore ma nejakou zvlastni sedavou barvu.. :) ale o to nejde.. :) mej se hezoucky..
Body: 5
<reagovat 
 DiBlu (Občasný) - 16.11.2003 > maxicka> Moc děkuju,úplně jsem to šedé zabarvení tyče přehlédla....Chtěla jsem,aby vůz měl starodávnou atmosferu,proto trošku i zrnění...Ve skutečnosti stojí na rušném místě před bankou a pizzerií...
<reagovat 
 maxicka (Občasný) - 16.11.2003 > DiBlu> no, ale muzu ti rict, ze ta starodavna atmosferka se ti opravdu povedla.. jojo, takovyhle mistecka znam.. je jich na tisice, jsou obklopeny podobnyma vykrikama dnesniho lidstva.. a nekdy se dockaj i toho, ze je nejaky sikovny clovek soupne do toho casu, kam opravdu patrej.. :) fakt povedene.. :) mej se hezoucky..
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 17.11.2003 > Škoda, že se to SW a kompozičně úplně nepovedlo, ale jak jsem se s poznámek dočetl, asi to bylo těžký fotit - volil bych možná klasickej BW snímek vozu s kontrastem dnešní doby vč. náhodně procházejících lidí...
<reagovat 
Lian (Občasný) - 18.11.2003 > Vypadá jako maketa, malinkej Na chalupě máme takový dva....a ještě je používáme
Body: 5
<reagovat 
BHMarten (Občasný) - 18.11.2003 > skoda te sede ojky...
<reagovat 
Akir (Občasný) - 25.11.2003 > DiBlu ještě ten PS...
ale lepšíš se :-)
Nedělal bych to tak čtvercové.
Body: 3
<reagovat 
rell (Občasný) - 29.11.2003 > No na fotce to skoro vypadá jen na model,ale jinak dobré,hlavně to zabarvení hnědé tomu dává nádech staré fotky.....3++
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 5 (6) 7 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter