Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Fotbalový trénink
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 17.11.2003 (14:11:51)

     Všichni hráči se sešli zhruba půl hodiny před začátkem tréninku před šatnou. Bohužel se zjistilo, že místní kustod klíč včera propil, a tak se hráči neměli kde převléct. Někteří byli natolik odvážní, že se začali svlékat na fotbalovém trávníku. Avšak poté, co je spatřily opodál trénující koulařky, bylo několik hráčů zavaleno a zadušeno těmito stokilovými milovnicemi.

     Záhy se provalilo, že jeden z hráčů kdysi (ale prý už dávno skončil) dělal auta, a tak po krátkém přemlouváním otevřel šperhákem dveře.

     Z šatny se však vyvalil strašný puch a několik fotbalistů bylo otráveno. Ostatní se v propůjčených plynových maskách začali převlékat, ale nápis SSSR na ochraně před smradem jim náladu příliš nezvedl.

     Zanedlouho vyběhli na trávník. Hned nato se vyplazili z místí hospody trenéři. Jelikož celou noc proflámovali, neměli nic připraveného, a tak pořád mumlali něco o „zakázaném uvolnění“ a „hákování“. Poté se zeptali: „Je to jasný?“

     Nikdo se neopovažoval odporovat. Hráči se shlukli na středu a nastal čas pro pravidlo „kdo chápe cvičení, jde dopředu, ostatní dozadu“. Postupně tedy celý zástup ustoupil na velké vápno, poté na malé, najednou stáli hráči za bránou a vrchol byl, když někteří přelezli třímetrový ochranný val a zmizeli v rozbouřené řece za stadiónem. Nakonec se však jeden dobrovolník našel a vyběhl. Minul balón (první chyba), vyklusal k soupeřově bráně (druhá chyba), srazil spoluhráče (třetí chyba) a vstřelil vlastní gól (čtvrtá chyba).

     Trenéři si zavolali hráče na poradu. Protože však byli stále ožralí jak dogy, všimli si pouze dvou chyb.

     „Chlapi, je tam jedna chyba. A pak ještě jedna…,“ mumlali.

     „Tak to jsou dohromady dvě!“ vykřikne jeden z hráčů. Ostatní padnou na zadek, a nedokáží pochopit, jak dotyčný inteligent k tomuto kultovnímu zjištění dospěl. Další hodinu tréninku zabere vysvětlování této složité matematiky pomalejším hráčům, včetně trenérů.

     Ti náhle zjistí, že jim už zase otevřela hospoda, a tak z posledních sil zařvou:

     „Chlapi, dneska konec. Jde se do sprch!“

     „Jó, konečně,“ ozvou se hluboké hrdelní hlasy. Avšak jejich hrubost se postupně mění, až přechází ve zpěvný vokál. Finální jemnost hlasu záleží na stupni teplosti… vody?



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 17.11.2003 > takový spíš "netypický" fotbalový trénink:o)))
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 17.11.2003 > Tak to mě pobavilo!! Skvěle netypické!!
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 17.11.2003 > Přímo policajtské počty...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 17.11.2003 >
<reagovat 
Unge (Občasný) - 17.11.2003 >

(ale prý už dávno skočil) - nejspíš tam má správně být skončil. Navíc ve fotbale nepřichází v úvahu ani zakázené uvolňování (ledaže by si někdo během zápasu odskočil na WC) ani hákování (čím také hákovat, když fotbalisté zpravidla nemívají hokejku ?). Nebo snad byli trenéři natolik opilí, že si pletli fotbal s hokejem ?

Jinak je příspěvek poměrně vtipný, dávám 4 body...


Body: 4
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.11.2003 > Unge> ano Unge, tady si nepochopil ďábelský emzetef humor, sakra, to má tlouct do vočí, že sou vožralý jak káry a neví ani co trénujou....:o)))
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 18.11.2003 > Unge> 

Koukám, že hlavní rozdíl mezi fotbalem a hokejem ti nedělá problémy. Ale jak napsal již Q... jde o satiru.

Tím pádem odpovídám na tvou otázku: "Ano! Byli tolik opilí."

Ale teď už to ztrácí tu ďábelskost, po tomto trapném vysvětlení...

 

Dík za upozornění na překlep.


<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 18.11.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
barlach (Občasný) - 18.11.2003 > Nevím, jí nejsem žádný kritik, ale mě to nebavilo. (Už proto, že jsem za svých mladých let hrával fotbal a to na všemožných úrovních od nejsprostších soutěží až po ligu dorostu a nikdy jsem nic podobného nezažil (bane, to není ten důvod - chápu, satira)):-) . Ale víceméně musím souhlasit s Kelly... Je to vtipné za každou cenu a to já nerad... A vůbec mi to právě nepřijde jako fejeton, ale jako povídka...Promiň, můj os. názor, nic víc, nic míň...
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 18.11.2003 > barlach> 

Viz odpověď Kelly.

Díky.


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.11.2003 > nezlob se, ale mně to přijde spíš trapný... nic originálního, kolik lidí už dělalo humory na téma alkohol, inteligence sportovců, popř. jejich sexuální orientace... tohle je psáno tak trochu ve stylu Šimek-Krampol, ale ti pánové to přece jen umějí poněkud líp...
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 18.11.2003 > Kelly> 

Nezlobím. Máš pravdu a já s tebou souhlasím. Dal jsem tenhle fejeton k přečtení jedné povolané osobě, která mi po jeho přečtení řekla, že je to absurdní pubrťácká blamáž. Teda, neřekla mi to takhle přímo, ale já to tak pochopil a po kratším zamyšelní nemohu než souhlasit. Příliš laciný text.

Na Totemu jsem jej dal z toho důvodu, abych zjistil reakce ostatní lidí.

Tedy díky.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.11.2003 > Kelly> To je hodně slabý............ souhlas Kellíno.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter