Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 26.5.
Filip
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Děvko!
Autor: Pissinger (Občasný) - publikováno 18.11.2003 (15:10:52)


 Pissinger (Občasný) - 20.11.2003 > Petr> mily Petre.. o zadne trilogii nevim, tohle je samostatny kousek bez navaznosti na kterekoliv me jine dilo.. kdyz si je prectes vsechna poporadku, vsadim se, ze nenajdes ani naznak monotematicnosti (muj dojem).. jak uz jsem napsal, nemusi jit o konkretni osoby.. nechapu, proc si to vztahujes k nektere z "totemovych holek", napada me snad jen to, ze sis sam tu svou konkretni osobu k basni priradil, ale to preci neni moje chyba a neni na miste mi to vycitat.. navic mi prijde krajne nevkusne to tu propirat.. mam pocit, ze to nema s basni jako jakousi "vypovedi" nic spolecneho.. tu konkretni skutecnou rovinu pribehu tomu davate vy ctenari, to je treba si uvedomit a pokud mate poznamky, ktere patri mne a netykaji se dila, pozadal bych vas o zasilani zprav.. od toho tu ten mail je..
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pissinger
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter