Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hry & happeningy
Autor: Petr Vaněk (Občasný) - publikováno 19.11.2003 (19:19:59)

 

 

TICHÁ POŠTA (Z KOLEKCE INDUSTRIAL)

1. V rušných ulicích se rozmístí lidé na přiměřené vzdálenosti, každý z nich má megafon. První začne postupně posílat připravené zprávy ve formě souvětí nebo anekdot. Další si odposlechnuté zapisují a posílají dále až na konec. Děje se opakovaně asi dvacetkrát možná i déle. Pak všichni účastníci odejdou domů, aniž by spolu mluvili.

(2. O půlnoci se sejdou v nejbližším možném nonstopu. Pijou se panáky a po kolech se předčítají výsledky pošty. Mezitím volná zábava. Končí se ráno, nejlépe chodí-li zrovna spoluobčané do práce.)

 

USMIŘOVÁNÍ

Osobě, kterou štvete, dejte vypít svojí krev. Stačí málo, třeba i do něčeho přimíchat. (Pozor na infekce!)

 

NA ŽIVOT A NA SMRT

Sedni si před hodiny a pozoruj, jak ti utíká čas.

 

NA SNĚHURKU

Buď doma sám minimálně 14 dní, nikam nechoď, nepouštěj si ani televizi, ani internet, ani plyn. (Jez střídmě a čekej, kdo přijde první na návštěvu!)

 

POBUŘOVÁNÍ VEŘEJNOSTI

Na rušném místě se sejde početná skupina lidí. Každý se vydá jiným směrem a snaží se jakkoli vyprovokovat co nejvíc lidí k protiakci (nikdy ale nepoužívejte násilí, nevyhrožujte!). Po několika hodinách se na stanoveném místě skupinka sejde. Počítají se modřiny a roztržené oblečení. Koho odvezla policie na stanici, vyhrál. Poražení od 3. místa dolů dají nejbližšímu bezdomovci po stu českých korun.

 

ZAMLČENÁ HRA (ANTIPERFORMANCE)

Pozorně sledujeme svoje okolí a snažíme se soustředit, nepijeme alkohol, ani nepožíváme žádné omamné látky, mluvíme co možná nejmíň nebo do prázdna. Vydržíme do rána, kdy si účastníci vymění klíče a každý se jde vyspat do cizího bytu.

 

ŽIVÉ KOLÁŽE

V menší skupině lidí se snažíme vytvořit živou surrealistickou koláž. Uřezávání končetin není povoleno. Celý proces zdokumentujeme pomocí fotoaparátu nebo videokamery.



Poznámky k tomuto příspěvku
nnnnnn (Občasný) - 19.11.2003 > :-)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 19.11.2003 > veselé počiny. ech.
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.11.2003 > hihihi kterou dáme??? :o))))
Body: 5
<reagovat 
 Petr Vaněk (Občasný) - 20.11.2003 > Kelly> "ještě že svoje hry nemusím hrát," řekl jsem někde nedávno;o)) možná by byla dobrá koláž, ale aby z toho nevzniklo hromadné tentonoc... (když už jsme u toho surrealismu);o)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 21.11.2003 > uvidíme dneska u Schweika
<reagovat 
kink (Občasný) - 3.12.2003 > :-)))))))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter