Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kajmanovo TV dobrodružství
Autor: Igracek (Občasný) - publikováno 19.11.2003 (22:35:20)
BORDER=1 width="500" height="409" ALT="">
jsem pod konstrukcí

Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 20.11.2003 > to je tak roztomile surovoučký....
Body: 5
<reagovat 
toono (Stálý) - 20.11.2003 > wole..
Body: 5
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 20.11.2003 >  a jeětě .
<reagovat 
Lian (Občasný) - 20.11.2003 >
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.11.2003 > špička:o)))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 20.11.2003 > :))) slušný úlet!
Body: 5
<reagovat 
barlach (Občasný) - 20.11.2003 >

 Hele a jsem fakt idiot, protože mě to nějak nešlo přečíst a musel jsem to luštit lupou či co...Ale stálo to za to


Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 20.11.2003 > hehe...tak to je narez:))
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 20.11.2003 > No, děééééésná legrace, taková ošklivost, takhle si z poctivýho krokouše utahovat, tolik práce si s tím dát, hoď mi to radši na CD (tedy ten záznam):o) .
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 20.11.2003 > Jo, čtenář jsem byl já! Vzhledem k tomu, že bych měl asi projevit nadhled a smysl pro sebeironii, hodilo by se říct, že je to cool a tak. No, tak jo no. Ale vtipy, v nichž jsem hlavním paňďulácou mě přecejc jen moc neberou, to musím přiznat . Ozvali se a sami se nabídli, tak bych byl přeci hlupaňa tam nejít a neukázat to, když už to zase jiní dobrodruzi na vlastní nebezpečí vydali ...
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 23.11.2003 > Igráčku - tady nejde o anketu, co si kdo myslí, tady jde o to, že se to dotklo mě osobně, to stačí, ne?
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 22.11.2003 > Tak ono se to Kajmanovi precejen, zas tak nelíbilo, tak to mazu.
Aby bylo jasne, tak nic z tech bublinek tam nebylo, ve skutecnosti Kajman rekl, ze stat je svine, 2x ze neni typicky a pak, ze bude psat dal.
A zduraznuju, ze kajmanovi vysla kniha, coz sem hlavne svym prispevkem chtel rict. AD: MINIANKETA-Bylo tam neco cim jsem se mohl kajmana dotknout?
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.12.2003 > Igracek> já si myslim, že tam byla fůra věcí, který se mohly kajmana dotknout. no. když se tak ptáš. ech.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter