Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Na okraji města 5 z kolekce Moje městečko
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 2.12.2003 (00:35:23)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Karel ŠTĚRBA (Občasný) - 2.12.2003 > Dobrého dne vinšuji. Dnes se zdržím jakéhokoliv komentáře vyjma jednoho jediného slova. Bezchybné.
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > Karel ŠTĚRBA> Zajímavé. O bezchybnosti se tu ještě nemluvilo. Díky. I Tobě přeji hezký den.
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 2.12.2003 > Ach. Po týdnu jsem zase zpět v rodné vísce a pohled na obrazovku mě uchvátil. Nezbývá než nejvyšší počet, to je za atmošku, a doporučení, který dávám za Tráboše.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 2.12.2003 >
<reagovat 
Jarmila Svobodová (Občasný) - 2.12.2003 > Souhalsím s Karlem. Dokonalé.
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 2.12.2003 > Když na mě ty tvoje obrázky působěj strašně smutně...:)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> To bude tím, že to všechno většinou bylo foceno v podvečer, brzy ráno nebo pod mrakem, ještě k tomu na podzim nebo v raném předjaří a do toho stará kamerka a výsledky jsi viděl, přesto mám tyhle fotky ráda a není mi nad nimi smutno, možná proto, že mne k zobrazovaným místům vážou hezké vzpomínky z dětství a mládí.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.12.2003 > drfaust> 

to třeba není samotnými obrázky, to je možná Tvým viděním. tuhle možnost nejde vyloučit, ne?

já na Anareliny fotky koukám pravidelně, a smutek z nich na mě nepadá, spíš pocit jakési zvědavosti na mě dýchá, která i v relativně ošklivém nachází...   


<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 3.12.2003 > stanislav> Ano, to je možný, že je to mým viděním světa...
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > stanislav> 

Stando, nefilozofuj mi tu moc, nebo budu muset taky začít filozofovat a kdo mne pak zastaví, he.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.12.2003 >

fíha, tam je krásně!

Až seberu někdy odvahu, vydal bych se po stopách tvých fotografií, ale zatim se kapku bojim.  


Body: 5
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 2.12.2003 > stanislav> Já ti nevím:) Mně normálně příjde, že jestli bude mít kameru (Anarela), tak natočí Stalkera:)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > stanislav> Bát se v mém městečku nemusíš, je to opravdu velmi klidné a ospalé průmyslové městečko.
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 2.12.2003 > stanislav> 

Bodej by ses nebál! Anarelka totiž tajně uzavřela dohodu s mistrem hororu Stphenem Kingem, který všechny knížky vydá znova s jejíma fotkama, aby se čtenáři báli ještě a ještě vííííííc.


<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 2.12.2003 > stanislav> 

Bodej by ses nebál! Anarelka totiž tajně uzavřela dohodu s mistrem hororu Stphenem Kingem, který všechny knížky vydá znova s jejíma fotkama, aby se čtenáři báli ještě a ještě vííííííc.


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> Kamerka mi stačí, umí natáčet i krátká videa.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> Jinak Stalker, co to je?
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> Možná jsem to věděla, ale akosi mi to vypadlo z hlavy.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > fcelkamaja> Bať, bať, Stephen King je můj vzor a cíl.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.12.2003 > fcelkamaja> pročetl jsem si i nějaká literární dílka fotografky A. a musím uznat, že jakési spojení s Kingem tu bude, má to ovšem jeden háček, ten můj soud, od Kinga jsem nikdy nic nečetl a ani číst nehodlám...
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 2.12.2003 > Anarela> Stalker je velmi slavný film Andreje Tarkovského (např. Solaris - to původní, Andrej Rublev, Nostalgie, Ivanovo dětství...) ze sedmdesátých let. Ta krajina mi to připomněla... mně ty tvoje obrázky totiž příijdou dost průmyslový...

Stalker (podle předlohy Borise a Arkadije Strugackých Piknik u cesty) je převaděč do Zóny... ta má moc udělat lidi šťastnými...
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 3.12.2003 > stanislav> A není to škoda? Horory, to není jen že z knížky musí cákat krev až na koberec. King to umí i bez jediný kapky
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > stanislav> Abych pravdu řekla,nejsem si jista, jestli jsem od Kinga něco četla, ale pár filmů natočených podle jeho knih jsem viděla a pokud se dá podle nich soudit, tak to nebylo jen o potocích krve, bylo v nich i něco více, můj Filozof si při tom taky přišel na své.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 3.12.2003 > stanislav> děláš chybu Stanislave, že takhle zatvrzele odmítáš Kinga, to je nějaká divná móda.....:o))k fotu, klasická děsivá scéna z toho krutého města....ten modrý bukvard vpředu.....to je nářez
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > drfaust> 

No jo, Stalker je slavný film, který jsem neviděla, ale hodně o něm slyšela. Piknik u cesty jsem četla. Nejradši jsem měla tu jeho chlupatou holčičku, jak po nocích vyla na hvězdy a zároveň mi jí bylo příšerně líto, jak je jiná a opuštěná mezi lidmi na Zemi. Kniha se mi líbila, ale nejradši mám od Strugackých "Pondělí začíná v sobotu", je to krásně optimisticky bláznivé. Myslím, že něco ve stalkerovském stylu bych asi nezvládla.


<reagovat 
 čtenář Fčelka - 4.12.2003 > Anarela> Filmy stojej za prd, nikdy do nich nedokázali nacpat to, co je v knížce. Vřele doporučuju vzít něco do packy, třeba "TO", to je teprve lahůůdka :o))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 4.12.2003 > čtenář> Dobře Fčeličko, ale naposledy jsem se moc namlsala knižně jiným mistrem hororu a to Barkerem a teď tedy hororové knihy mám u ledu a odpočívám, ale slibuji, že si přečtu i něco od Kinga, ale co chceš po čtenáři který se nejvíc vyžívá u sci-fi a fantasy, ale horor si občas taky dám.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 (16) 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter