Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Cíl vývoje lidstva
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 7.12.1999 (02:57:27), v časopise 9.12.1999

Cíl vývoje lidstva

Marnost nad marnost a nic než marnost. Tak zní slova slavného mudrce starověku, krále Šalamouna. Mnoho lidí se, mnohdy i marně, snaží nalézt smysl nejen svého života, ale především života člověka jako takového. A dojít vytouženého cíle, totiž stanout na vrcholu vývoje lidstva.

Kde ale leží cíl našeho vývoje, ptají se mnozí. A kdy budeme my lidé konečně už dokonalí? A pokud tedy cíl vývoje lidstva leží v dosažení vrcholu evoluce lidstva, jak bude dosažení tohoto vrcholu evoluce prakticky vypadat? Dle mého názoru spočívá vrchol vývoje lidstva v dosažení nejvyšší možné úrovně jejich duševního vývoje.

To znamená, že lidé poznají tajemství duchovního i hmotného světa. Jinými slovy řečeno, poznají a uvědomí si svoji duchovní podstatu a dojdou k formě jakéhosi kolektivního, nebo chcete-li univerzálního vědomí sounáležitosti s celým vesmírem a s celou živou i neživou přírodou. Také poznají zákonitosti hmoty, antihmoty, polohmoty a nehmoty. Dozví se tajemství věčnosti, všechny zákonitosti vesmíru i duchovního světa. A především, objeví všeovládající Univerzální Zákon veškerého dění. Probudí v sobě univerzální lásku k Bohu, všemu živému i sobě navzájem a připraví se tak na splynutí v Centrální Kosmickou Duši.

Měli bychom si uvědomit, že cílem lidského bytí není žít v přepychu a pohodlí a v dobrém zdraví a jen si užívat, ale smyslem lidského života je duševně se vyvíjet a prožívat dobro i zlo, díky čemuž se žádoucím a nutným způsobem transformuje a regeneruje energie každé lidské duše. Cílem vývoje lidstva bude prožití krásného údobí plného lásky a moudrosti, kterým také existence nás lidí skončí. A až spolu duše nás všech splynou v Centrální Kosmickou Duši na konci existence tohoto našeho vesmíru, teprve pak bude nám všem skutečně blaze. A tento konec naší existence bude zároveň i počátkem naší existence další, tedy vzniku nového dalšího vesmíru, ve kterém budou naše duše opět moci hmotně žít.

A z toho důvodu se stále zdokonalujme, ať můžeme stanout na vrcholu vývoje naší evoluce. Teprve pak budeme moci doopravdy prožít skutečně krásné a šťastné údobí naší existence.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter