Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jak to berete?
Autor: Jitex (Občasný) - publikováno 1.12.2003 (18:54:13)
Je to tělo mrtvého člověka. Tělo přivázané na bambusových márách. Máry, jež plavou v Ganze. Vidíte v tom něco jiného?


Poznámky k tomuto příspěvku
al-ash (Občasný) - 1.12.2003 >

-o povodních doporučuju pozorovat co všechno plave kolem,to samé Benátky...

-bez toho komentu bych neviděl ani to...

-loď ze které to bylo foceno,se mu štítivě vyhla...


<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 1.12.2003 > al-ash> 

- Jo, ale tam to naštěstí neplave každý den, již několik staletí

- To co vykukuje nejvíc, je zadek

- A ty se divíš? Neměla jsem takovou náturu, jako brazilští turisté, kteří přijeli do Varanasí (a ostatně do Indie) jen proto, aby se v Ganze vykoupali. Ale jednou to udělám. Za ten zážitek to asi fakt stojí o)))


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 1.12.2003 > chtělo by to bejt víc drsný, blíž... člověk přece leccos vydrží....
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 1.12.2003 > Lucie> Jo, to jsem taky chtěla, ale policajt, kterej s náma seděl v tý lodi dost podezříval můj foťák, kterej byl tak ledabyle položenej na okraji lodi a nasměrovanej zrovna na tu mrtvolu, která se nesměla fotit o)))))))
<reagovat 
Juta (Občasný) - 1.12.2003 > mě to připadá jak potápěč v neoprenu, kterej se zasekl hlavou v žebříku :o)
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 1.12.2003 > Juta> Ta "hlava", to je zadek. Co tam asi hledal chlapec muhehehehe
<reagovat 
 Juta (Občasný) - 1.12.2003 > Jitex> heheh těsně vedle no :o)))
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 1.12.2003 > Juta> Teda říct někomu, že má hlavu jako prdel.... no nefim nefim o))))))))))
<reagovat 
Ripper (Občasný) - 1.12.2003 > Když zaměstnám hodně svojí fantazii. Připomíná mi to svinčík, hnus, bordel, kterej nějaký prasata hodili do řeky.
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 1.12.2003 > Ripper> Že? A přitom je to takový posvátno, spočinout ve vodě Gangy. Aspoň pro Hinduisty o)
<reagovat 
 Ripper (Občasný) - 1.12.2003 > Jitex> Tak tos mě dostala, přiznávám. Myslel jsem, že to s tou řekou Gangou je nadsázka a že si to vyfotila o povodních na Vltavě. Nevypadá to jako nějaké lidské tělo. Každopádně si indickou kulturu moc vážím a také bych se tam chtěl jednou podívát, hlavně do Varanásí.
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 1.12.2003 > Ripper> Viděla jsem skoro celou Indii,ale Varanasí, to bylo něco, co .... já ani nevím, co jsem od toho čekala, ale bylo to monstrózní, neopakovatelné, čisté a nadpozemské.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 1.12.2003 > tak to jo:)) a proč se nesměla fotit? to je tam zakázaný?
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 2.12.2003 > Lucie> No, oni tvrdí, že je to nezákonné tak posvátné věci fotit, ale stejně je to jen o tom, aby z nás bílejch tahali prachy. Poněvadž, když jsme si chtěli natočit celý spalovací rituál, který jsem mimochodem ještě nikdy, nikde neviděla, tak to prý nešlo pod pohrůžkou vězení. Ale po zaplacení 150 Rps to najednou šlo o))) Peníze jsou vždycky až na prvním místě.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 2.12.2003 >

já bych toho mrtvého nefotil, nevim, připadá mi to trochu jako hyenismus. asi vědí, proč se fotit nemá...

ale každý má na věc jiný názor, samo sebou.


<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 2.12.2003 > stanislav> Mám velkou úctu k mrtvým, ale vidět to na vlastní oči, člověk se chová nečekaně.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.12.2003 > Jitex> to připouštím, já mrtvé plout po řece neviděl, a tak nemohu říct, jestli náhodou by se ve mně nevzala někde nějaká potřeba to zachytit na obrázku...  ono se to zafixuje někde uvnitř, takže možná proto je ta fotka jakoby navíc... ale nevim, jen fabuluju...
<reagovat 
Plopez (Občasný) - 3.12.2003 > já bych tam nevlez ani za nic. protože ne všechny pohřbívaj spálený. lepráky zatížej kamenama uprostřed řeky pěkně začerstva. ale stejně to byla prča. na jdenom břehu pálej mrtvý, na druhym točej s megakomparsem bollywoodskej trhák..
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 3.12.2003 > Plopez> Jo jo a na druhým břehu ("mrtvých") mrtvá rozkládající se kráva a metr vedle ní plave Baba a modlí se za ní. Mňam mňam.
<reagovat 
Plopez (Občasný) - 3.12.2003 > Nás ghatík cvaknout nenechali. když jsem tam byl já, ganga mi přišla barvou nějak bahnitější.
<reagovat 
 Jitex (Občasný) - 3.12.2003 > Plopez> No není to zrovna horská říčka a taky ty vodní rostliny tomu moc k čistotě nepomáhaj. Ale ty spodní proudy to pořád nějak cirkulujou. Teda aspoň si to tak myslím o)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter