Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Když česal jsi mé vlasy
Autor: Majka (Občasný) - publikováno 12.12.2000 (12:26:23), v časopise 13.12.2000
Když česal jsi mé vlasy, tak padala rosa,
já změnila se ve vílu, co tančí na ni bosa.
Byl jsi tím větrem, co rozfoukal mé zvadlé vlasy,
na chvíli se zastavily zlé i dobré časy.

Co hledal jsi v toku neposedných pramínků?
Odpověd, co nevíš, naději či vzpomínku?
Neodvážil se nikdo z nás, odkrýt to tajemství zahalené,
z víly, co snesla se na zem, zůstaly jen vlasy rozpuštěné.


Poznámky k tomuto příspěvku
Vea (Občasný) - 13.12.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.12.2000 > Jej to jsou pekne citlive napsane verse ! Nadherna milostna basnicka Majko !
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 13.12.2000 > Mě se taky moc líbily obraty a myšlenky - škoda rytmu (7.a8.řádku) a co třeba Na chvíli se zastavily zlé i dobré časy? :))
Body: 3
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 13.12.2000 > Tady se priklonim jak k Martinovi ,tak k Thomasovi...s Martinem souhlasim o citlivosti a jemnosti basne...je to jak takove pohlazeni...s Thomasem souhlas v melodii...ta obcas trosku uskocila...celkove pekne:-)
Body: 3
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 17.12.2000 > Opravdu krásné, hezké metafory, velmi podařený rým... Líbí.
Body: 5
<reagovat 
origo (Občasný) - 14.12.2000 > To se mi moc líbilo:))) Pěkné je, že se neztratila původní myšlenka a že ač nebyla až tak hluboká a stále se opakující téma lásky, přesto byla něčím nová a moc pěkná:)
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 7.1.2001 > Moc pěkné Majko. Občas bych jen některá slova vypustil, např. v závěru.
<reagovat 
čtenář DeadKennedys - 3.8.2001 > Nic ve zlým,ale je to děsnej kýč...myslím že téma lásky se dá zpracovat lepší formou než-li takto sladkobolně ala červená knihovna.Jo,to se mi to ale machruje,sám jsem nikdy nic podobnýho nenapsal...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter