Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JE ČAS!
Autor: Sallome (Občasný) - publikováno 5.12.2003 (11:47:21)

Jsem , ...jsme !

Dívám se ...

Zvonící den,

opět vyčistil své srdce!

 

Zvoní a svolává...

 

je čas...

 

pro nikoho,  pro všechny...

 



Poznámky k tomuto příspěvku
tronda (Občasný) - 5.12.2003 > ten konec je silný
Body: 5
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 5.12.2003 > ding - dong, jsem - jsme! pěkně!
Body: 5
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.12.2003 > Víš... no, nějak je toho tam málo... máš to krátký.. Ok. Ale z tý obraznosti tam je asi jen ten zvon... je ho tam hodně a možná proto je to málo... navíc je vyzrazenej... neuchoval si tajemství... a asi není ani originální... což bude subjektivní, ale já chci stát na straně úderu... bych chtěl od toho textu třeba facku...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.12.2003 >

čas pro nikoho, čas pro všechny, nějak nevím, co tím chceš říct...

že zvoní zvon, to je fakt trochu málo, jak říká doktor :o)


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 6.12.2003 > Mně se to docela líbí, jakoby nám každý den vždy znovu nabízel možnost začínat jinak, lépe a radostněji (legrácky), něco změnit, napravit chyby, a tak...
Body: 4
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.12.2003 > taky se mi ta báseň moc nelíbila,Faust a Kelly to popsali přesně,ale pak jsem si všiml,jak je ten text postavený a přijde mi to jako dobrý pokus o apokryf,což je vždy docela odvaha.Takže pokud ten text vnímám zároveň jako ilustraci k básni tak to nemohu neohodnotit,jen by mne zajímalo zda to byl úmysl,aj bych možná řekl,že to,že text připopmíná zvon ti jen tak náhodně vyšlo,...ale těžko říct.
Body: 5
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 15.12.2003 >  Je to velmi zajímavé
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter