Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky Pátek čtrnáctého
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 14.12.2003 (00:54:52), v časopise 24.12.2003
Pokračování>

                 

            Max Bubakoff           

  

Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

 

           



Poznámky k tomuto příspěvku
delikt (Občasný) - 14.12.2003 >

Mňam mňam, chuťoffčička k adventní večeřičce!!!! !!!

Ten konec je ZAS KU-píp-VA dobrej!!!

Celá skládačka je moc moc zdařilá, woe!!!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hajka (Občasný) - 14.12.2003 > Skvělé puzzle
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
WiruZ (Občasný) - 14.12.2003 > jedna z nejlepsich casti rozhodne!!!!!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 14.12.2003 > Není co dodat:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 14.12.2003 > To je bomba, pěkně dynamický příběh, žádný kecy okolo
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 14.12.2003 > tak už to finišuje...
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 14.12.2003 > Přeslička> teď esli bohudík nebo bohužel:o))))
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 14.12.2003 > Sice dlouhé, ale dobré.
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 14.12.2003 > fungus2> Dlouhý to je, ale nelze se odtrhnout, dokud to nedočteš:-) Autor z toho mohl udělat několik stejně šťavnatých kapitolek, si myslím, ale zřejmě své čtenáře už nechce dlouho napínat:-)
<reagovat 
Helen (Občasný) - 14.12.2003 > Skvělé!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > jo, tohle fakt je jízda! ech.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 15.12.2003 > !!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 15.12.2003 > Dobré.
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 15.12.2003 > Fí ha......no tak sem s tím rozuzlením.....¨ Do časáku. Na štědrej den :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.12.2003 > Lian> ano četba na Štědrý den ja dělaná:o))))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 15.12.2003 >  Tak hotovo?
<reagovat 
Džules (Občasný) - 15.12.2003 > ,,,do hajzlu, takle nám to utnout :>>>,,,já chci víc, do piče,,,dlouhý nedlouhý, já to sjel jak pudrcukr,,,správná kadence!,,,
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
rabako (Občasný) - 15.12.2003 > moc fajn!!!!! ***
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.12.2003 > moc pěkně to střiháš, napětí vrcholí :o))))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 15.12.2003 >

 takže dostanem dáreček pod stromeček, pejsku?

 

"Nebýt jí, visel by na tom břevnu připíchnutý jak oznámení o svozu směsného odpadu."

tuhle a podobný vychytávečky mám fakt ve tvejch textech moc ráda, tadyten KOUSEK  je ale z nejvypečenějších, páč to střiháš po geniálních úsecích, je to jako film, je to SKVĚLÝ


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 15.12.2003 >

FAKT SKVĚLÝ... (bezva četba, když se člověk cejtí vyflusnutej... někteří jsou na tom hůř :-)))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 16.12.2003 > chci to svázat.


a zmrskat samozřejmě.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.12.2003 > a hele... to je dobrý...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 16.12.2003 > a hele... to je dobrý...
<reagovat 
Tina (Občasný) - 17.12.2003 > No máš docela autentickej styl, ale myslím, že by si ty odstavce měla trochu víc promyslet, aby na sebe víc navazovaly. Jinak určitě stojí za to na tom zapracovat.
Body: 3
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > Tina> nahlédl jsem do tvého díla.o))tak od tebe si ROZHODNĚ radit nenechám:o)))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 17.12.2003 > Tina> Tino, nechci vypadat jako  Kventýnova mluffčí:-)), ale nemohla bys to upřesnit? Taková "kritika" bez odkazů na konkrétní chyby je k ničemu. Nevím, kde tady hledat(a najít) "menší" návaznost...fakt od tebe podivné konstatování...
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 17.12.2003 > P.S.Ty pasáže s Ritchiem jsou fakt makabrózní!! :o))) Čtu teď samý lepší psýško (posledně "Vosí továrnu" od Iaina Bankse a "Řeznickýho kluka" Patricka McCabea) a ty Tvý kousky mi do toho parádně zapadaj :o))))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > RadimP> tak to si střihni Americké psycho od Breta Eastona Ellise, tu knihu jsem nedočetl, pocítil jsem k ní takový fyzický odpor, který byl nepřekonatelný, každopádně je to bible hnusu a mučení.......
<reagovat 
 RadimP (Občasný) - 17.12.2003 > quentinbubakoff> Kakraholte, dyž to nevydejchá ani sám quentin, tak to musí bejt silný kafčo :o)))) Do toho jdu!!
<reagovat 
Tina (Občasný) - 17.12.2003 > quentinbubakoff - bez komentáře
<reagovat 
Tina (Občasný) - 17.12.2003 > Blue Sky - nezlob se, ale nebudu ,,radit" někomu, kdo si to nepřeje -
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > Tina> ach prosím, prosím, poraďte mi Jane Austenová nového milénia, bez vašich rad již nenapíši ni řádku, jsem ztracen......:o)))))
<reagovat 
Tina (Občasný) - 17.12.2003 > Podívej se já ti fandím, nechtěla jsem tě naštvat, naoopak se mi to líbí. Věcné připomínky si radši teda nechám od cesty. Já se také snažím psát, jestli si četl mou Estel, ale právě jsem se nesetkala na totemu z žádnou odezvou a tak jsem usoudila, že nemá cenu na totemu delší věci publikovat, ale napřed to napsat a pak když máš opravdu pocit, že to je ono oběhonut vydavatelství o.k.?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > Tina> naštěstí nečetl
<reagovat 
Tina (Občasný) - 17.12.2003 > Nebo mám jiný nápad. Pokud si opravdu myslíš, že tvá proza je už ve stavu, kdy se na ní nedá dále pracovat, zkus ji poslat do Tvaru nebo Literárních novin, ti by ti měli pomoct.( i když obávám se, že ti nepomohou)Jsem v tomto směru skeptická, co se týče pomoci literárních periodik na našem trhu začínajícím autorům
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > Tina> děkuji, prosím ušetři mě svých nápadů.Já si poradím sám, koneckonců, píšu to stejně jen ze srandy pro pár známejch...........a u toho to i zůstane.Ale stejně děkuji, že jsi z literárního Olympu na chvíli sestoupila mezi lůzu......:o))))
<reagovat 
noa (Občasný) - 17.12.2003 > líbí, jen mě mrzí, že identifikuju jen drobný zlomek písňových citátů
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > noa> fšecko, fšecičko je to z The Wall:o))))
<reagovat 
noa (Občasný) - 17.12.2003 >
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 22.12.2003 >
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 22.12.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 22.12.2003 >
<reagovat 
Tina (Občasný) - 17.12.2003 > delší diskuse asi nemá cenu - poraď si jak uznáš za vhodné
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.12.2003 > Tina> 

Týňule, nejdřívávějc, piš to jako reakci a ne jako zvláštní komentář, pak to má souvislost - ten rozhovor.

Jinak to, že ty odstaffce jakoby přeskakují určitou část času je normálka (viz nin-ex, jak film v současný próze vobyč technika - máš záchytný body, význam nepoškozen, spád zaručen.

Quentýne klobouk dolů, dvouvyprávění se společnou pointou a ještě na obzoru dvě intermezza -(nebo víc?), jedno vlastně před světlama - slíznutý najednou a zas jízda - hmmmmmmmmmmmmmmm.

Dovolim si jen droboulinkj rejpanec: Ričí i Dinčo maj ty věci vypálený do mozku - u jednoho bych možná navrhoval jinej vobraz.

I když zejtra si to přečtu eště jednou. Teď mě napadlo, žes možná chtěl říct, že myšlení zabijáka a policajta je stejný.

Jen k mý cestě d Německka: Jel jsem těch 500km 13 hodin - u Drážďan jsem se osm hodin trefoval na dálnici - zácpy až deset kiláků na nájezdech na dálnici, protože tam bylo asi šest havárek ve vobou směrech. Různě jsem se to snažil vobjíždět...ty vole, to sem fakt nežral.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 17.12.2003 > Luk Malér> díkybohu, že ses vobjevil mluffčí, zrovna dyž sem tě potřeboval si v prdeli:o)))sakra, nějak to můj vypitej mozek nebere, budu si to muset přečíst po sobě znova:o))))myslim, s těma vypálenejma šedejma kůrama......možná si odhalil další rozměr vo krym sem neměl ani páru......asi jo.Nejde vo to, že maj policajt a vrahoun stejný myšlení, de vo to, že sou to voba PROFÍCI.....nebo tak nějak, no každopádně sem dnes krapet indisponován......jo na intermezza už kálím, ale mám v kedlubně intermezza na druhou.Ve svym novym morytátu, kerej bude hóóó´dně hustej....
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 18.12.2003 > Luk Malér> Chlapci, chlapci, vy se tady tak ošklivě obouváte do Tiny, která prostě JEN nepochopila, nic víc... :)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.12.2003 > Luk Malér> Luku, dvouvyprávění???No Krahulda, Mirka&Renek.......ta Sylvie tam, pravda, jen tak rezignovaně skřehotá, ale Dinčo, ten si tam tak moc válel koule, žes ho nezaregistroval???:o)))bych řek se vší skromností čtyřvyprávění :o))))víc rovin mi přišlo už trošku přehnaný
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.12.2003 > quentinbubakoff> 

Taxem to myslel, že maj podobný myšlení.

Prosim tě k čemu si mě potřeboval? Tohleto přece vodblokuješ sám levym malíkem. Špatně připravený, slabě vyargumentovaný...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.12.2003 > Velvet> Ty nevíš, co je to ošklivě se do někoho obout, jinak, bys tento výchovný ďoubanec neoznačila takto
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 (24) 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter