Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
antipoetika – prozaický pohled na verš
Autor: volný_radikál (Občasný) - publikováno 15.12.2003 (00:23:09)

koukej ať se něco děje básníku

ať je tam jasná přímá řeč

jeskyně plná tvých lyrických krápníků

nás nezajímá – je to jen velekřeč!

 

dbej na to abychom to ihned pochopili

ať v úžasu nad jednoduchým každý strne

s tím si dej práci – tomu věnuj píli

jen ať to proboha není duchaplné

 

a vykašli se na nějaké to novátoření

a přepatvary či takové ty figůry – vynech!

uvědom si že samoúčel bývá vždy bez koření

řekni nám jen to důležité – co všichni prostě víme

 

běda ti když spustíš opět protivné šifrostroje

vypnem ti proud a překazíme svým sarkofáčem veškerý možný čtenářský dojem..!!!



Poznámky k tomuto příspěvku
Dáreios (Občasný) - 15.12.2003 >

jo, haha, jo, haha

 

jenže někdy to prostě nejde jinak než lyricky.....

 

jo, haha, jo, haha


Body: 5
<reagovat 
sibka (Občasný) - 15.12.2003 > jooo, presne tak! mam na to stejnej nazor volny radikale ;) nekdy je to proste tak moc intelektualni a tak moc lyricky, az je to skoro nectitelny. skvele ;)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 15.12.2003 > no tohle je děsná snůška nesmyslů
Body: 1
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > Lyryk> vypadá to, jako bys to psal ty sám, vtipálku! :o)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > Lyryk> a jestlis sám sobě nadělil jednuško, to je tedy plezír...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 15.12.2003 >

jééé vono se to rýmuje, tomu já lyrická velekřečka asi nemůžu rozumět :o)))

já umim psát i unplugged, a ty???


<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 15.12.2003 > Pobavilo.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
g morr (Občasný) - 15.12.2003 > konečně jsi napsal i něco jakžtakž duchaplného. i když duchaplného zhruba ve smyslu humanistického veršotepectví, takže to zrovna veliká sranda není.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 15.12.2003 > prozaičtí soukmenoffci???no tak tady nesmím chybět:o)))tak ikona je božíííí:o)))
Body: 5
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.12.2003 > quentinbubakoff> Budeš to recitovat??? :o))))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.12.2003 > Kelly> to si piš!!!!za flašku vajnu udělám ledacos:o)))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.12.2003 > quentinbubakoff> tak tahle investice se mi vyplatí ;o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > quentinbubakoff> snad nechceš říct, žes prostitutem? ech!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > Kelly> hlavně ta flaška nesmí bejt jen jedna!!!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.12.2003 > stanislav> spíš námezdním čtečem básní.......trošku zhulenej performer sem, někdy...:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > quentinbubakoff> sem viděl číst Vinkláře emigrantskou čínskou pouetry, takovej Mistr jako von asi nebudeš, na to nemáš! :o)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 15.12.2003 > stanislav> No počkej počkej, původně byla řeč o půllitránku :o)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.12.2003 > stanislav> tak tos mě ještě neviděl po lahvince vína s nějakou dobrou poezií v ruce.........:o)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.12.2003 > Kelly> tagle démonickej verš pustim přes pant jen za zvýšeného příjmu alka, nebo bys třeba výměnou četla Komisního vidláka, chtěl bych z úst tak kultivované dámy a šéfredaktorky slyšet tu záplavu zmrdů a píčusů:o)))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > quentinbubakoff> Kultivované dámy, oh jak jsi na mě mil ;o)))) Tak jo, po 2 -> panácích klidně!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 16.12.2003 > Kelly> konferencierské duo dva panáky a litr vína bude kouzelné:o)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 16.12.2003 > quentinbubakoff> To teda, milá Bubu!!! :oD
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 16.12.2003 > hmm,dobrá přezdívka, jinak mi to přijde takové..no přímá řeč ti chybí,ja ja.. a mohlo to být jednodušší ;-)
Body: 3
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 19.12.2003 >

Hergot, to je něco ze sjezdu spisovatelů padesátých let, nebo ňáká vyhláška Ministerstva kultury :-)? Já mám prostě jiný vkus, a kdejakou samoúčelonost (protože, kde je nutné spojení krásy a účelu?) si rád dám.

Psáno zbytečně autoritativně: a opět, pokud provokace, tak laciná. Snad tedy už doopravdy příště.


<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 23.12.2003 >

rádoby provokující hlas zneuznaného? 1 bod od Lyryka? že vás tyhle hry furt bavěj...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter