Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konflikt aneb přeměna radikála, a to nedokonalá - jako u hmyzu
Autor: Luk Malér (Občasný) - publikováno 15.12.2003 (10:42:27)


Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 15.12.2003 > Jakože super! Každá cigareta je hřebíček... v tvém případě propaganda zabrala:-)))
K radosti ministryně Součkové doporučuji (ona jenom varuje!)*)
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.12.2003 >

jsem u vytržení, mé oko rebela zasutého v nitru hluboko, propuká v jásot!!!

Těch významů!!!!

Leč já si beru ten hlavní, znamení Hvězdy jasné!!! Kupředu LEVÁ!!!! 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.12.2003 >
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 15.12.2003 > To se ti zas jednou něco povidlo! Slovně i graficky!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 15.12.2003 >

Kombinace černá a červená, toť úderné samo o sobě a teď ještě ta slofa:-))

Móooc pěkný. A ta hra s radikálama, hm, hm:-)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 15.12.2003 > :o)))
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 15.12.2003 >

Enem nevytekej


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář gabriel - 16.12.2003 > zajímavé
<reagovat 
nude (Občasný) - 15.12.2003 > Nápad dobrý, ale moc to na mě křičí. Možná, že je to dobře. Šťastnou cestu.
Body: 4
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 17.12.2003 > nude> F klídku je to jen džouk, křičet to musí - radikál -ať politický či chemický je řvoucí...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.12.2003 > Luk Malér> 

miluju radikály, kteří jsou tak radikální, že jsou až na druhé stupnici uřvanosti, tedy v oblasti totálního ticha.

doufám, že jsem to naspal dost prefíkaně, doufám, žes v mých slovech našel tu hlubočinu!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.12.2003 > stanislav> Nejen hlubočinu, ale i divočinu...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 15.12.2003 > quentinbubakoff> 

Ty sis nepřečet tu poznámku - s tímhle si fakt pohrávám 4-6 tejdnů - drš mi pallec - jedu do Wolfsburgu autem - esi to přežiju, vožeru se.

Ďyques


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > quentinbubakoff> nasněží, amatéři zalezou do garáží a bytů, Malér však smykem hranice projede! 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > quentinbubakoff> ovšem záchranný systém je v dobrých rukách, ničeho se nelekám!
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 15.12.2003 > quentinbubakoff> německá organizovanost a disciplína je sice hezká věc, ale kam se na nás hrabou, na naše odborníky, to snad ví každej znalec!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 18.12.2003 > quentinbubakoff> 

Móóóóc dojče Quentin chásič Malheur i na néémecké strane vídel.


<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 15.12.2003 > stanislav> Mohu potvrdit... vidím každej den v práci... jsme národ koumáků:)))
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 18.12.2003 > :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 18.12.2003 >
<reagovat 
delikt (Občasný) - 19.12.2003 >

I što takoje těkavy radikal???

... utíkavý???


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 19.12.2003 > Velvet> 

Volné a těkavé radikály jsou chemické sloučeniny.

Těkavý, od slova těkat. Představíš-li si nějakýho punkera jak těká, v kapse mu bomba tiká....


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 19.12.2003 > Luk Malér> Sem se ptala na pojem "těkavý radikál"... Tak co to teda je?! grrrr!!!! Co je volnej, to snad eště vim.. Ale těkavej??!!!
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 20.12.2003 > Velvet> 

To už si přesně nepamatuju. Je to nějaká, mám pocit, dost hnusná chemikálie.

Aerobní organismy, které získávají svoji energii převážně  redukcí kyslíku, jsou nepřetržitě vystaveny působení jeho reaktivních forem. Tyto reaktivní formy kyslíku mohou reagovat s jakoukoli buněčnou strukturou nebo molekulou. Vznikají jako důsledek endogenních procesů nebo procesů exogenních (působením xenobiotik, farmak a různých druhů záření).

    K reaktivním formám kyslíku patří singletový kyslík 1O2, superoxidový anion radikál O2- ·, peroxid vodíku H2O2 (HOOH) a hydroxylový radikál OH· . Často používaný termín radikál je částice s nepárovým elektronem, která je vysoce reaktivní. Singletový kyslík je tvořen osvětlením fotosenzitivních látek a v malém množství i kooxidací a dalšími enzymovými reakcemi (Degan et al. 1991). Superoxidový anion radikál (až 15 % respirovaného O2 projde superoxidovaným stavem) a peroxid vodíku, ze kterého mohou následně vznikat hydroxylové radikály, jsou produkovány v mitochondriích. Tyto radikály jsou tvořeny kontinuálně jako vedlejší produkty respiračního řetězce, tj. nedojde ke 4elektronové výměně, ale jeden z elektronů předčasně reaguje s kyslíkem za vzniku superoxidového radikálu.

Více na: http://www.weinberger.cz/dmev/DMEV300/09samco.htm


<reagovat 
 delikt (Občasný) - 21.12.2003 > Luk Malér> Na ja, aber das is nicht definice těkavého radikálu... Das ist definice a popis VILNÝCH radikálů....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.12.2003 > Velvet> Těkavej radikál je (myslim) nestálej. Jinak je to totéžž.
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 22.12.2003 >

dobrá práce! úplně mě to prásklo do očí!


Body: 5
<reagovat 
Ing. Výkundortík (Občasný) - 22.12.2003 > Chachacha.
Body: 5
<reagovat 
tronda (Občasný) - 15.12.2003 > ehmmm no nevím
Body: 1
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.12.2003 > tronda> Áááááá zas někdo, kdo nemá odvahu to říct přímo, si vytvořil prudícího nicka.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 21.12.2003 > quentinbubakoff> Klídek, s tímhle snad radši ani nekomunikovat. Je to o duševní zdraví....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 23.12.2003 > quentinbubakoff> tronda umí!
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.12.2003 >

* Takže vaše prezidentství je takový politický tenis?
Vidíte, to mě zatím nenapadlo. Ale svým způsobem ano. Čímž nijak nesnižuji význam kolektivní hry. Ta je podle mě i něčím víc než individuální sport. Když někomu zadovkou přihrajete míč, anebo zablokujete střelu vystřelenou na koš, tak z toho máte minimálně stejnou radost, jako když koš sám dáte. Ale kolektivní sport není pouze o výkonnosti. Hraje tam roli i ta chuť jít spolu a vypít pivo.

 

von ten Klaus mluví jak TY!!! jsem v šoku!!!!


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 24.12.2003 > stanislav> No jo jenže Klaus to myslí vážně.
<reagovat 
Semeno (Občasný) - 9.6.2004 > Volnost! Jedinou a pravou! :O))
Body: 5
<reagovat 
am_brosia (Občasný) - 10.6.2004 > pěkné.......takové....červeno-černé,...:-)
Body: 5
<reagovat 
-mds- (Občasný) - 17.5.2006 > TĚKAT je národu třeba! a bude-li každý občan těkavý, je celý národ křemen! :)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter