Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Druhá strana
Autor: Vladislav Podracký () - publikováno 18.12.2000 (19:13:24), v časopise 2.1.2001

Hleděl stále dopředu. Nemělo vlastně nejmenší smysl ohlížet se zpátky. Tam už byl, ale teď chtěl dopředu. Nevěděl sice co ho tam čeká, jenže ho cosi hnalo. Měl prostě neodolatelnou touhu dostat se za onu magickou hranici, kterou nikdy nepřekročil. Kdo ví, třeba tam bude lepší tráva, lepší stromy a vůbec lepší svět.
Vyhoupl se nahoru. Před ním se černal dlouhý pás široké silnice, který rozkrajoval krajinu. Dlouhá černá čára od východu k západu. Pečlivě se rozhlédl a vstoupil na její okraj. Nic se nestalo. Vlastně ani nic nečekal, ale co kdyby.
Za tu dobu co už bloudil tímto světem se naučil prostě věřit jen sám sobě. Všude jinde číhalo nebezpečí. Šinul se pomalu po asfaltu a rozhlížel se bedlivě po obzoru. Znejistěl. Intuice mu cosi napovídala, ale nedokázal bezpečně určit co. Nakonec to pustil z hlavy. Cítil jak se pod ním chvěje zem, ale něco bortilo všechny jeho zábrany. Dál! Dál, kupředu!
Poslední, co si ještě stihl pomyslet bylo, že to nesmí vzdát. Poslední co zaregistroval, bylo kolo červení Tatry 815. Řidič si šneka nevšiml.

Otázka: Pomohly by řidiči brýle?
Odpověď: Ne, slepý byl hlemýžď!
Poučení: Žádné. Sny a poučení nejdou dohromady.

sdm.podracky@volny.cz



Poznámky k tomuto příspěvku
HACKMAN (Občasný) - 28.12.2000 > jako publicista hodne dobry, vtipny, o necem...to se mi líbí o:)))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi ()  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter