Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nátělník 399 Kč z kolekce Reklama
Autor: DeadKennedys&Kirké (Občasný) - publikováno 23.12.2003 (21:33:24)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Rickenharp (Občasný) - 23.12.2003 > má to být jen provokace, nebo je v tom něco hlubšího? :o)
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 23.12.2003 >

Rickenharp : Firma H & M nás kontaktovala s prosbou o designerske oziveni kolekce reklam v ulicich Prahy o netradicni napady, ktere by zaujaly cilovou kategorii zakazniku. Vsechna prava vyhrazena, oznaceni P & P ryze fiktivni.


<reagovat 
Mari (Občasný) - 23.12.2003 > Odkdy se dává nátělník na zadek?
<reagovat 
Mari (Občasný) - 23.12.2003 > Aha, on tam je a normálně, promiň, nevšimla jsem si ho....
<reagovat 
chell (Občasný) - 23.12.2003 > no nejak mi to fakt prijde nechutny.. kdo se chce koukat do riti naky zensky.. sory..
mozna do nakyho casaku s jinou tematikou by se to hodilo lip a mozna by se mi to tam i libilo.. ale jako reklama a na hadr.. no ...
Body: 1
<reagovat 
blondýna (Občasný) - 23.12.2003 >

Je nám 23 a 19, Pavel studuje prvním rokem Českou zemědělskou univerzitu se zaměřením na Eurozemědělství. Petra je svého času studentkou Českoslovanské obchodní akademie. Oba doufáme v budoucí perspektivní uplatnění našich současných zaměření.

 

 

tohle máte po nickem:-)


<reagovat 
Pavlína (Občasný) - 23.12.2003 >

Co to tu dela??? Vzdyt to tu nema co delat!


<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 23.12.2003 >

Mari: porid si brejle :o)

 

chell : asi to predelame.

 

blondýna: a jak to s tím souvisí?


<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 23.12.2003 > Andrea_k : co co kde co co co kde co kdo kde dela nema ?
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 23.12.2003 > ANO!!! Takhle budou vypadat reklamy za deset let, jestliže v nich bude stejným tempem jako doposud přibývat sexappealu a erotických motivů. Už dnes se cpe polonahá ženská s vilným pohledem kamkoliv, ať už je to reklama na jogurt nebo na prodej aut z druhé ruky. Tato odporná, odstrašující hyperbola je přesným vystižením situace.
(Chápu to správně?)
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 23.12.2003 > Anebo je to jen hnusná, nestydatá provokace?!
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 23.12.2003 > Jonas Hajek : Chapes to spravne, ale nestydata provokace to je taky .
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.12.2003 >

Nestydatá provokace jest jedním z nejúčinnějších reklamních triků a tudy cesta vede.

Starej Lery Flinta by z Vás měl radost!

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 24.12.2003 > tak tedy,myšlenka sice perfektní,ale je to v rubrice grafika,takže bych měl hodnotit i zpracování a myslím že až na ty dva nápisy už se jedná pouze o neautorskou pornofotku staženou bůhví z kama (haha),maximálně ještě zatmavená horní část fotky a zvýrazněna prdel a přidán lesk.To mi moc jako grafika nepřipadá.
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
jeremy (Občasný) - 24.12.2003 > vzhledem k počtu zobrazení to účel plní a mě se ten zadek líbí arrrggghhh....
Body: 5
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 24.12.2003 > checht, taky bych řekl:o)
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 24.12.2003 > Za nápad a za zadek plnej počet :)
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 24.12.2003 > Emmet_RAY : S fotkou jsme nedelali vubec nic, ale ono uz jenom vybrat ve Photoshopu spravny pismo, velikost a barvu pisma, da docela zabrat.
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 24.12.2003 > DeadKennedys&Kirké> to věřím...musela to být šílená makačka ;-)))
<reagovat 
Pavlína (Občasný) - 24.12.2003 >

Souhlas s Jonasem Hajkem a s Emmet_RAY.

Jinak by tu nikdo nemel davat porno. Je to proste maximalne odporne. Pocet zobrazeni sice vysoky, ale nemyslim, ze kdyby timto zpusobem bylo nabizeno zbozi, presvedcilo by me toto k jeho koupi. Naopak spise odradilo.

 


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 24.12.2003 > Andrea_k> Nevím co máš přesně proti pornu na těchto místech,vždyť vhodně zvolená forma,jako např. i u tohoto dílka,může ríkat zajímavé poselství či nést dobrou myšlenku.A jinak,možná by tě to odradilo teď,ale vylepit na zeď v první republice nějakou současnou reklamu,tak majitele firmy který si ji zadal poženou před soud.Je to o preměňování myšlení a jistém otupování,může se klidně stát, že tohle bude za 3O let viset u metra..
<reagovat 
 Pavlína (Občasný) - 24.12.2003 > Emmet_RAY> 

No jo, ale zamyslel ses nad tím, kam to vede?

Mimo jiné, toto nepovažuji za vhodně zvolenou formu a myšlenku to má snad jen tu, že spějeme tam, kde to bude normální a na to se netěším.


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 25.12.2003 > Myslim, že jste tuto parodii vystihli naprosto přesně...
<reagovat 
čtenář Andrea_k - 25.12.2003 > Souhlas s Dusanem. Nema to tu co delat, coz jsem psala uz vyse.

<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 25.12.2003 > Kdo kde co nema dela vyse tady ?!? coz jsme psali uz VYSE.  
<reagovat 
barlach (Občasný) - 26.12.2003 > Bohužel mi to nepřijde ani prvokativní ani vtipné. Spíš prostě nepodařené.
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 26.12.2003 >

DK

 

barlach : to je taky mozny. Jeste ze o reklamach v metru muzu rict to samy.


<reagovat 
Pavlína (Občasný) - 27.12.2003 > A proc myslis, ze to vyhodili do kose?? Protoze to tu nema co delat protoze je to porno a v podminkach stoji, ze se tu porno nebude publikovat. Tak proto.
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 27.12.2003 >

DK

 

Andrea_k : A nestoji v podminkach Ceske asociace pratel pedofilie (CAPP) , ze "umelecka dila, a zvlaste pak dila autoru Totemu, jsou neeticka, nemaji tu co delat, nebudou se zde publikovat a budou vyhozena do kose" ?


<reagovat 
Pavlína (Občasný) - 28.12.2003 >

Koukam, ze to nema cenu. Kdyz uz uvadis jako fakta takove nesmysly a navic k tomu pouzivas cizi zkratky... Koncim


<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 29.12.2003 >

DK

 

Andrea_k : CAPP je oficialni a ceska zkratka ! :o) Jsem rikal abys to nebrala tak vazne :o)

 


<reagovat 
chell (Občasný) - 29.12.2003 > hmm tak vazne doufam ze v metru nikdy nic takovyhleho viset nebude..
precejen si myslim ze je to trochu moc...
<reagovat 
g morr (Občasný) - 9.1.2004 > A teď jednu na jogurt!!
Body: 5
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 12.1.2004 > Z toho si snad udělám stickers.
Doporučil 
<reagovat 
průser mračen (Občasný) - 12.1.2004 >
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 16.1.2004 > pruser_mracen : Super napad ! Budem mit tricka.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.1.2004 > božííí...:o)))se maj naši potomci...takový reklamy na jogurty v metru ...:o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 30.1.2004 > Za prdelku plnej počet..:)))
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 9.2.2004 > no já mám dost teď se tady fakt chechtám. mě to vůbec nepohoršuje..příjde mi to, jako super nápad fakt tleskám v záchvatech smíchu chichichi
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 14.2.2004 > quentinbubakoff : Taky jim skrytě závidím.
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 14.2.2004 > Simonka : Že se nestydíš, perverzáku.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.3.2004 >
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 25.3.2004 > já říkám okej a dost mě to pobavilo nehledě na to že je to pěkná kundička ......
Body: 5
<reagovat 
xmark (Občasný) - 26.3.2004 > Bravo, kam se hrabe rádio na doživotí, i když i to je docela podařenej kousek!
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 2.4.2004 >

like.woodoo : jo, docela ujde

 

xmark : Kájínka nám odloudilo Kiss .... ale Vinklbauer ci jak se jmenuje je snad volnej...teda pro podepsani reklamni smlouvy pochopitelne.


<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 1.7.2005 >
<reagovat 
Ondřej Prokop (Občasný) - 19.11.2005 > Fakt dobrý fór!
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 24.12.2003 > 1. Jako provokativni reklama je to mozna zajimavy napad, ale bohuzel to porusuje zakladni pravidla publikovani ve Vasem prostoru, konkretne pasaz o dodrzovani slusnosti (nekdo to vyse nazyva pornem):
-----------------
Tento prostor je svobodným místem a vaše publikované příspěvky se zde objeví ihned po publikování. Neútočte na ostatní uživatele, zachovávejte prosím základy slušnosti a pravidlo jednoho příspěvku denně (další systém přeřazuje na následující dny).
-----------------
2. Zarazeno do odpovidajici rubriky...

Za redakci Totemu
Dusan
<reagovat 
 ondřej (Občasný) - 8.7.2007 > Dusan> 

a vůči čemu provokuje? (nemusíš odpovídat)


Doporučil 
<reagovat 
ondřej (Občasný) - 8.7.2007 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter