Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JSEM SADISTA z kolekce JSEM SADISTA
Autor: Chliv (Občasný) - publikováno 26.12.2003 (08:19:05)

Onehdá jsem potkal v parku malou holčičku. Byla to poměrně pohledná stvůra. Přistoupil jsem k ní a řekl ji:

 

,,Hej, děvče, líbíš se mi, za kolik?“

 

Holčička se na mne zazubila a zašvidrala. Nemám rád tyhle poškozené typy, ale už bylo pozdě, odpověděla mi:

 

,,Půjdu š tebou sa šešť penny, milášku.“

 

,,Ty šišláš?!“

 

Ona šišlá. Ona má vadu řeči. Ona je třeba celá vadná. Je zřejmě mrzák!

Na těle mi naskočila husí kůže, a tak jsem se začal bát o svůj život. Bylo to strašné. Nebál bych se užít přirovnání nejstrašnější sekundy mého života. Holčička si vykasala sukýnku, aby se mi ukázala jak je hezká.

 

,,To jšem ale hešká, še? Milášku,“ řekla.

 

K mému zděšení tam měla protézu. Tedy co si v dnešní době lidi nevymyslí, zakroutil jsem nechápavě hlavou a decentně si odkašlal.

 

,,Ty máš bašily, hajšle!“ obořila se na mě.

 

No teda, děvka jedna.

 

,,Co si o sobě jako myslíš, ty kurvo malá, přízemní?!“ rozkřičel jsem se na ni a celý se u toho roztřásl vzteky. Z úst se mi vyvalila pěna a ztuhl jsem na půl těla. Oči mi div nevyrazily z důlků. Byly nateklé a narudlé. Svalil jsem se na zem a dostal křeč. Dostavil se u mne epileptický záchvat z nadměrného rozrušení. Doktor mě upozorňoval na to, abych se příliš nervově nepřepínal, ale při své decentně cholerické povaze jsem se prostě někdy těžko ovládl.

 

,,On má leplu. Hej, děšká, on má leplu, hajšl jeden... Nakaší náš malomošenštvím!“ rozkřičela se na celé kolo ta malá prostitutka za pět penny. A za chvíli se z celého blízkého okolí vynořili malí haranti. Byli po zuby ozbrojeni a sálal z nich vztek a zabijácká nálada. A ještě než jsem upadl do bezvědomí, uvědomil jsem si, že jsem v prdeli.

 

Ale nebylo to tak zlé. Odnesli mě jen do nedaleké stoupy. Jeden potkan mi snědl prst. Malíček. Ale jinak jsem byl v pořádku. Dokonce by se dalo říct, že jsem se cítil až svěže, a vlastně jsem byl rád, že to takhle všechno dobře dopadlo. Oprášil jsem se a vyrazil do Irské na pět piv a pozdravit Pavlínu. Hihi.

 

26. prosince 2003

 

Chlív out



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 26.12.2003 > šest penny nebo pět penny?
<reagovat 
probably (Občasný) - 26.12.2003 >
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 26.12.2003 > Chlív! :-))) Nevidím to tak černě (ten příspěvek).
Body: 4
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 26.12.2003 > ech, odfláknuté, útžkovité, nevyhraněné.
Body: 2
<reagovat 
Abyss (Občasný) - 26.12.2003 > ty mas zazitky!
Body: 5
<reagovat 
Jituzka (Občasný) - 26.12.2003 >
Body: 2
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 27.12.2003 > ano..ty penny a jinak poměrně nereálně působívý fikční svět,mám-li se držet odborných termínů,ha ha
Body: 3
<reagovat 
DeadKennedys&Kirké (Občasný) - 27.12.2003 >

DK

 

Zas nekdo kdo moc huli :o) Desnej podklad ta zluta.


Body: 3
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 28.12.2003 > Chlíve, já tě znám, ty si z Epiky, že jo?... Pár věcí jsem tam od tebe už četl a ... mno, pořád se držíš svého :)))
Body: 2
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 28.12.2003 > kdyby to bylo šokující, kdyby to bylo vtipné, kdyby to bylo vypointované, kdyby..............
Body: 1
<reagovat 
 Jimmmy. (Občasný) - 28.12.2003 > quentinbubakoff> Třeba jsme to jen nepochopili :))
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.7.2007 > Tohle je ještě super.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Arid (Občasný) - 9.7.2007 > no je to jiny.. takovy detstejsi, jeste ne tak cynicke.. ale jeste to nema ten styl - ci sablonu.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.7.2007 > Arid> Teď jsem si to nad tím uvědomilo, jak do toho postupně vjížděl. Škoda, že tu není taky pár věcí třeba dva tři roky starých. Na czlit.cz je kratinká recenze od Jana Nejedlých... no recenze, ono je to vlastně převzaný z lidovek, takže to má nějakých třeba 800 znaků, tam se prd vejde...
<reagovat 
Arid (Občasný) - 9.7.2007 > celkem zajimava recenzička, zda se mi vystizna, i kdyz asi opomiji nejakou hlubsi anylyzu, jen hodnoti.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 9.7.2007 > Arid> Člověče, máš dvě a půl normostrany :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter