Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nedopsaná poezie /?/
Autor: Přáníčková víla (Občasný) - publikováno 30.12.2003 (20:00:12)

Nikdy jsem nevěřila na Lásku,

ale asi jsem doufala

v chvění a doteky, rty..hlavně rty

taky malíčky, když jsi poprvé přejel svými prsty po mých ústech

 

A teď se dívám večer na televizi

Ne, nesledovali nás, když jsme se tajně scházeli

Milovali se

a přece

znají tah štětce milujících bláznů a já si myslela.

 

Koupil sis všechna Čapkova díla.

No řeknětě, znáte většího blázna?

- nepřejde po trávě,

   svůj první pěněžitý dárek věnoval jak jinak než na obnovu knihovny a když 

Nedopsaná poezie,

Vlastně jsem vždycky věřila na Lásku,

škoda jen, že Ty jsi věřit zapomněl.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Rawen (Občasný) - 31.12.2003 > z tebe - poezie zmaru, hm?
Body: 5
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 1.1.2004 > Rawen> Asi ju, řve to ve mně a nevím, co s tím, musím mezi lidi... Ale jsem optimisticky naladěný jedinec:o)(většinou).
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 2.1.2004 >  Vlastně jsem vždycky věřila na Lásku ...........tak! pěkně!
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 2.1.2004 > Ten poslední řádek je...patetickej..bez něj by se mi to líbilo, ale asi to bylo psaný hlavně kvůli němu takže.....nehodnotím.
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 2.1.2004 > Lian> Zvláštní, přemýšlela jsem, že ho vymažu, ale asi jsem ho tam potřebovala nebo co. Na hodnocení -  bobkování kašli. .o)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 2.1.2004 > Kdyby mi ona tohle řekla...
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 2.1.2004 > drfaust> Slova jsou vždycky jen slova! Třeba ses nezeptal. .o) :o+
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.1.2004 > Jasně jasně jasně... já jen, že když něco útočí na naše city, nemusí to automaticky znamenat, že se vylíhne "umělecké" dílo... A já na tomto místě radši vídám pokusy o poezii než citové výlevy, teď to prosím neber zas až tak doslova a osobně :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 3.1.2004 > nezlob se, ale mně to přijde hrozně zmatené, a to velké slovo Láska taky moc ráda v básních nevidím :o/ a ten konec je opravdu zbytečně patetický...
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 4.1.2004 > Kelly> 

Láska, Láska, Láska! Je tu, ať děláme, co děláme, taky ji v básních moc ráda nevidím, jenže někdy to bez ní jednoduše nejde..jako v životě. Konec jsem už vysvětlovala. PS: Láska na mě poslední dobou nějak příliš často řve. Možná je tomu tak dobře. :o)

PS2: Někdy není třeba zcela porozumět, ale to je záležitost každého.


<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 24.1.2004 > Kelly> No, Kelly, je to fuška, to objektivní hodnocení subjektivních výtvorů, co? A když to zvládneš, dáš si aspoň řízek? Tý energie, co padlo. Kytky jsou zalitý, ta nová řasenka je fakt boží, akorát, to pitomý slunce si dělá co chce. Bestie.
Porušit nepsané pravidlo: nepište LÁSKA. Trest: podmíněný.
Když si vrabec uleví, není to hovínko.
V televizi se nešuká, natož, aby se milovalo.
Jdu ven, na mráz, aby mi nebyla zima...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.1.2004 > Strážce_majáku> nejslabší, máte panáka :oD
<reagovat 
Strážce_majáku (Občasný) - 30.1.2004 > Do úvahy přisuň také, že já piju jenom saké :-)
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 31.1.2004 > Strážce_majáku> Tož na zdraví!:o)
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 2.2.2004 > Přáníčková víla> To směřovalo na Kelly, nabídku čehosi v broušeném kalíšku ...
Jinak: na zdraví, případně dobrou chuť! (svého času, když jsme v přírodě uvařili polévku, nebylo jasné jestli je správně "na zdraví" nebo "dobrou chuť".
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 2.2.2004 > Strážce_majáku> Já jen, že to přišlo mně...:o). A tím si člověk není jist nikdy. :o)
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 2.2.2004 > Strážce_majáku> Já jen, že to přišlo mně...:o). A tím si člověk není nikdy dost jist. :o)
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 2.2.2004 > Přáníčková víla> To je ono, a je to hrozný :-(
Já už jsem se s problémy virtuálního světa vyrovnal jinde.
<reagovat 
 Přáníčková víla (Občasný) - 2.2.2004 > Strážce_majáku> V reálu?
<reagovat 
 Strážce_majáku (Občasný) - 3.2.2004 > Přáníčková víla> Tam ani ne, ale v příspěvku E-budoucnost.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter