Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Sázka! z kolekce filmové postřehy
Autor: hrozek (Občasný) - publikováno 10.12.1999 (13:32:27), v časopise 11.12.1999
To bylo takhle.
V pražské Lucerně před zhruba 7 mesíci proběhla premiéra filmu Panství, v hlavní roli Martin Dejdar a to i jako producent tohoto snímku. Dnes se o tomto filmu traduje že je prodělečný a že na něm Martin Dejdar prodělal kalhoty. To všechno není zas taková pravda, film byl sice trošku nákladnější než ostatní ale rozhodně né tak prodělečný. Jak se panu Dejdarovi podaří film po dlouhých jednání prodat do ciziny vše se zahojí a bude mu zas dobře. Já osobně jej za jeho filmový počin obdivuji, sám budu rád pokud se mi někdy povede něco takového jako je jeho Panství.

Ten večer jsem do davu všech těch snobů vyrazil i já se svým kolegou na obhlídku po hereckém obsazení. Se stoupající hladinou alkoholu v krvi (alkohol byl zdarma a bylo ho požehnaně) stoupala i drzost. A tak jsem se s kolegou odhodlal oslovit pana Dejdara a poprosit jej o ztvárnění hlavní role v našem připravovaném filmu. Jeho reakce nás velmi překvapila, byl přístupný a ochotný, se vším nám hned poradil. Jediné co ho zarazilo byl náš předložený rozpočet na celý filmový projekt, nechtěl věřit že je možné za tak levný peníz natočit celovečerní film a tak padla ona sázka. Martin Dejdar: "Pokud se vám podaří natočit film s tak nízkým rozpočtem, budu vám týden čistit každé ráno zuby!". Hned na to padla ruka a vlastně i příslib s tím že nám Martin Dejdar pomůže s realizací filmu a ztvární roli pana doktora.

Tedy držte nám palce ať se podaří sázku vyhrát a realizovat film, který již dnes sklízí úspěchy, tedy abych byl přesnější ty úspechy zatím sklízí scénář.

z leva - Jan Toužimský (kamera) - Martin Dejdar - Petr Hrozek (režie) na premiéře filmu Panství kde byla sázka uzavřena.
z leva - Jan Toužimský (kamera) - Martin Dejdar - Petr Hrozek (režie) na premiéře filmu Panství kde byla sázka uzavřena.



Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 7.3.2000 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter