Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rozhovory s.....
Autor: Raduna (Občasný) - publikováno 3.1.2004 (15:47:36)

Halo jsi tam?

Ano jsem tady.Dlouho jsi mě nevolal a já stále čekám kdy budeš mít pocit se mnou mluvit

Ten mám stále jenom nevím kde mám začít

Začni kde chceš.Trápí tě něco a nebo chceš v něčem poradit?Když jsi naposledy se mnou mluvil vzpomínal jsi na dětství a  na první lásky.Je ještě něco co ti utkvělo v paměti z období duševní čistoty a nezávislosti ?

To jsi řekl hezky, duševní čistota a nezávislost.Hlava plná snů a přání.Chtěl jsem řídit vlaky,které jedou celou Evropou a nebo kamiony,které dojedou ještě dál.Hrál jsem si na neohrožené dobrodruhy,kteří oslňovaly svoje lásky neohrožeností  a nebojácností.Vzpomínám si na Martinu,kterou jsem poznal o prázdninách u vzdálených příbuzných v Úštěku na Litoměřicku.Bylo mi asi tak 14 let a ona měla krásné dlouhé vlasy a veliké hnědé oči.Byli jsme tehdy jeden večer u jezera a koupali se a já jsem  od té doby nikdy nezapoměl na rozářenou večerní hladinu a na ještě víc rozzářené hnědé oči dívky,kterou už asi nikdy nepotkám.Psali jsme si a mám ještě schovanou její černobílou fotku ,kde stojí u oprýskané zdi a za ní je vyryt nápis .MILUJU....Je mi hezky  ale i smutno, když si na to vzpomenu

Proč?Lituješ snad nečeho?

Lituju jen toho,že už nikdy nebudu tak duševně čistý.Vím,že dokážu se dívat na rozářenou večerní hladinu se stejným pocitem.Vím,že dokážu se dívat do hnědých očí se stejným zaujetím.Ale co nedokážu je upřímnost se kterou bych říkal,že ten okamžik a ten pocit,který cítím je jedinečný.Nevím jestli to říkám výstižně.Vidíš ,zase si nejsem v něčem jistý.

Vím,že jsi zmatený.Jsem přece anděl a ten vnímá pocity lidí.Snažím se je vést tím správným směrem.A když jdou po svojí poslední cestě tak jdu s nimi.Ale tvůj duševní zmatek je dán Tvým způsobem života nemyslíš ?

Způsob života..Práce,zábava,rodina,práce,zábava,rodina.Asi to teď neříkám v tom správném pořadí.Něčeho je víc,nečeho je míň.A když se něčeho nedostává, tak v tom začne mít člověk zmatek.Nejlépe je, když se na všechno dostává stejným dílem.Vím však ted u sebe jistě ,že to nezvládám rozdělovat stejným časovým dílem.Chci být více nezávislý, úspěšný a chci poznávat další  Martinu,která mi možná za čas pošle svojí fotku u zdi a za ní bude vyryt nápis MILUJU.. ale už tam bude bohužel připsáno ....tebe?A jestli jsi takový anděl jak říkáš, tak mě ukaž jestli moje cesta je ta správná,když můj způsob života je plný zmatku.

Jsi netrpělivý,dlouho jsi se neozval.Šel jsi a rozhodoval jsi se sám.Pravda občas jsi se zastavil a zamyslil jsi se.Ale ted jdeš stejně dál po cestě po které jsi se rozhodl jít.Po cestě na jejímž konci tě možná čeká vytoužený úspěch.A díky tomu všemu jsi musel něco ztratitA jestli je to pro tebe ztráta velká tak to poznáš za čas.Rozumíš?

Z toho co jsi teď řekl, mám přiznám se trochu strach.Byl jsem vždycky snílek a vždycky jsem si myslel,že to co chci uskutečnit je jednoduché tak, jak jsem si představoval.Někdy to bylo pravda ku prospěchu věci,protože když člověk moc nad tím co chce udělat  do detailu přemýšlí ,tak to většinou ve finále neudělá.Jenže když věci nedomyslí do konce, tak to také nemusí dopadnou dobře.Jak říkáš ,jdu po cestě, po které jsem se svobodně rozhodl jít.Snad mě na mé cestě čeká vytoužený úspěch,splnění snu ale přitom musím něco ztratit...nebo někoho?

To víš ty sám.Jinak by jsi se přece neptal 

Máš pravdu.Ale proč, když člověk chce něčeho docíli musí zároveň tak něco ztratit?Jakoby měly být pomyslné misky neustále vyrovnány,.aby snad něčeho probůh, nebylo víc.Platit daň za to, že chci něčeho docílit.Zdá se mi to hloupé a nevidím v tom spravedlnost.

Každý chceme mít všechno idealní.Všichni aby nám rozuměli.Mít úspěch,pochopení.Jakmile se dostaví překážka, přeskočit pokud to jde,pokud je příliž velká, zkusit jí obejít a nebo jí pracně překonat.Žádná cesta není jednoduchá a ty překážky jsou na ní vždycky.Každý je máme určeny jinak a jinde.A každý také rozhodujeme o tom, jak je překonát .A právě při tom překonávání se může něco ztratit a nebo také najít.Nezapomeň ,nejenom ztratit ale i najít.

Tak dobře budu hledat a ztrácet a překonávat ale půjdu dál....a pak tě zase zavolám nebo zavoláme ??.....



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 3.1.2004 > Hezké a pravdivé.
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 4.1.2004 > Jojo :)
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter