Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky 22 minut
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 4.1.2004 (00:56:59), v časopise 6.1.2004
Pokračování>

 

 

 Max Bubakoff           

  

Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

 



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 4.1.2004 > To je tedy hustý!
Body: 5
<reagovat 
kamae (Občasný) - 4.1.2004 > Teda "bubakoffiku", jsem si musela vzít na Tebe už brejle :-)) Hustý? Já bych ještě zahustila :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 4.1.2004 > nojono, to se dalo čekat (že to bude jako vždy za pět)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kamae (Občasný) - 4.1.2004 >
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 4.1.2004 >
<reagovat 
kamae (Občasný) - 4.1.2004 >
<reagovat 
delikt (Občasný) - 4.1.2004 > 1,33333... :)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 4.1.2004 > mno... možná 1,66666....
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 5.1.2004 > dočetla jsem to zatim k žabkám na záclony, ty se mi zvlášť líbily. nestígám, ale vytiskla jsem si to a po obědě dodám zbytek plků.
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 5.1.2004 > Konečně, můj absťák začínal bejt už fakt bytelnej :o)))) super!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.1.2004 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.1.2004 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.1.2004 > u nás neřikáme prizdisráč , ale přizdisráč.... a ještě pár vychytávek bych pozměnil, ale je to zas soda! prostě dobrý.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > stanislav> samo,že přizdisráč, chybička se vloudila, malinkatý háček ztratil.....:o)))copak bys měnil Stamislave??per to do mě, dnes je tu den s autorem:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> nic moc bych neměnil, jen možná bych vypustil jen ten vtip s tím časem, obešlo by se to třeba i bez toho, v jiných dílech jsi to takhle nedělal, nebo asi jo, ale tak mi to neuvízlo, napětí ani ničemu jinýmu to nepomůže, jen to ponouká mrmlavce, aby se zamejšleli nad tím, co jde v té které minutě stihnout... :o))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > stanislav> právě proto, že jsem to tak nikde nedělal, teď jsem to udělal:o)))ano velmi intenzivně jsem promýšlel, jestli se SD stačí za devět minut vysrat, jestli je šest minut na rvačku s vraždou dost......ale víceméně jsem tuhle reakci očekával:o)))jak jsem psal Lukovi, já to vidím spíš vizuelně a filmově než literárně.......a tyhle prostřihy na hodiny, to dusno a do něj to klapnutí....plonk......svist....bang.....splash......:o)))mám to rád......já vám pořád řikám, že nejsem literát, ale zhulenej primitivní hybrid....:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> 

seš dobrej literát, tak NHL bych tipoval, nebo aspoň Kotěhůlky, když maj formu a vsítěj při každým nakopnutí míče, ale to asi je jinej sport, žejo, mám v tom bordel ... :o))) 

já proti těm minutám nic nemám, jen sem řek, že sám bych je tam nenasadil, vůbec nevaděj, to dá rozum.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > stanislav> ty Kotěhůlky sou dost trefný....myslim, že letos půjdem do třetí třídy, máme výborně našlápnuto......pár rozhodčích podmázlejch.....jen abysme se ve finále neposrali...i to se může stát....:o)))
<reagovat 
delikt (Občasný) - 5.1.2004 >

mmmmm... bane ... tak 1,5...!

 


<reagovat 
Džules (Občasný) - 5.1.2004 > ,,,helece, to je gůt, se takle podrobně na stejnou situaci dívat vočima různejch vometáků, já se s tim setkávám poprvý a svinsky se mi to líbí,,,a myslim si, že Vidláka to kopíruje fakt jen v tom nejnutnějšim,,,
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kamae (Občasný) - 5.1.2004 >
<reagovat 
noa (Občasný) - 5.1.2004 > pořád jsem nečetla 90 procent děje mezi vidlákem a tímhle - nicméně:
má to úžasnej spád a mnohý ohromně vtipný přirovnání a kontrasty.
nadmíra vulgarismů, přestože mají nepochybně atmosférickej a charakterizační efekt (čiliže vulgarismy jako takové nepokládám za samoúčelné), mi nadále stíní ve výhledu na celek - půlku škrtnout!!! :-)))



Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > noa> 

Čoveče, ty vulgarismy tam patřej, ale takový to dovysvětlování, např. "efekt dum dum se postará o zbytek" - to napilování je jasný "proč vyjmenovávání částí lidského - "stačí se jen trefit" a basta, nebo pokus o myšlenku - oddělení kriminálnického zrna od plev. (To máš za toho Ronalda, Zidana a Nedvěda - chtěl tudle klasu).

Jinak opět spád - jazyk odpovídá to má - napojení na ostatní příběhy sedí, je nenucený.

I když eště k tomu spádu: zkusil sis něco vynechat - viz to tvoje předešlý, jak ti tam někdo vytýká, že přeskakuješ, mě tady připadá, že až moc kopíruješ vidláka, i když z jiný strany, zas nevim, jak to vypadá, kdy někdo uvidí první todle...

No jo ale furt to je hodně dobrý - vidiš takhle nějak vypadá krátká kritika.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > Luk Malér> už jsem se poučil, že to přehánět s naznačováním moc nesmím, je to málo a dost lidí to nepochopí..to k dum dum, myslim si dokonce, že ten dovětek tam sedí, myšlenka s plevami a zrnem je schválně takhle ustřihnutá časovým údajem, prostě hlas vypravěče, kterej je najednou přerušenej tím krásným zvukem KLAK těch mechanickejch hodin co sou na všech úřadech, možná to příliš ve svý hlavě vidím filmově a vizuálně, než literárně, jak nemám kopírovat povídku Komisní vidlák???Myslel jsem si, že rozjímání v první části a následný děj v druhé bude dobrá kombinace. Nelze si tam pak příliš přidávat. Když se člověk rve, nemá v hlavě moc filozofických úvah. Už takhle mi to přišlo, že je to dost nereálný aby to Robik všechno "komentoval" Pohrávám si s myšlenkou napsat celou situaci ještě z pohledu SD. No, radši ne, konečně spěju k cíli a nebudu to rozmělňovat. Tak, takhle nějak si představuju krátkou odpověď na krátkou kritiku. Jinak dík za ni.P.S. vzhledem k tomu, že tohle dílo má proti obvyklým dvěma koulím jen 1,3333 případně 1,6666 je to už teď úspěch...:o)))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> 

Hele lecos je věc názoru, jestli todle slovo, tam to přirovnání jo ne dál výš, myšlenka se zrnem a plevami myslím, že tam nezapadá.

To otom nekopírování KM podrobněji: Tot je děj, neberu-i to okolo - reminiscence + jeho stávající okolí, co dělá, je KM z druhého pohledu, myslel jsem to tak, že by se dalo něco vypustit, co už lidi znaj, nechat tam pauzu, aby si sami domysleli, museli se vrátit...

Ale  nevim, někdy mi to připadlo: Dyť jo todle znam - dál.

No na SD se vyser. Něterý věci - objekty - jsou nejlepší, když jsou určovaný pouze svým okolím.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > Luk Malér> s KV to nechápu....není tam nic víc než potřebnej materiál .....je to pohled na stejnou věc někým druhým......četl jsi Rum Punch od Elmora Leonarda ???tam je jedna situace očima pěti lidí.......zfilmoval to QT a všichni to znaj jako slabej film Jackie Brown.....myslím, jsem si jistej....že toho tam je tak akorát....:o)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> 

Koukam, že se zaplejtam: To víš že mi došlo, že je to pohled druhýho, samozřejmě to už začal Čapek v povětroni, byl taky jeden skvělej japonskej film od Kurosawy, taky očima 3, potažmo 4, jméno nevim. Jenže tak jako ti někdo dřív vyčítal, že vynecháváš jakoby části, příběhu, mě se to líbí - že si něco tvořim podle sebe - plus pohled toho druhýho není kopie pohledu prvního jen s posunutým pohledem. Tam jsou ty věci viděný jinak, doplňovaný a VYNECHÁVANÝ scény. O tohle mi šlo.

Hele autor si ty - to neni - že by bylo lepší kdyby - to je návrh na tvý přemejšlení. JASAN - jestli se ti todle líbí ... tuj čojs - dyť jo je to hodně dobrý - todle je fakt jen k zamyšlení - co by se možná...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > Luk Malér> ano to je krásné....ale závěrečná rvačka + vražda se odehrává na ploše šesti minut:o)))co s tim, co vynechat??co si má čtenář domýšlet???:o))
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> 

Hele já jsem ti popsal svůj pocit z toho - aspoň to - čekal bych spíš odpověď: zkusil jsem to - vypadá to blbě, mě se to takhle líbí, možná to zkusim, ale tohle je jak na přesnej návodd.


<reagovat 
kamae (Občasný) - 5.1.2004 >
<reagovat 
kamae (Občasný) - 5.1.2004 >
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 5.1.2004 > Návrat k starému dobrému Vidlákovi, už jsem myslel, že se na toho kuka zapomene :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lian (Občasný) - 6.1.2004 >

No konečně, už jsem měla absťák. Musím si to někdy vytisknout celý, nebo....až Ti to vyjde, že mi dáš jeden podepsaný výtisk?

Do časáku


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 6.1.2004 > vracím se, jak jsem slíbila, je to paráda, jak se ti tam zase všechno proplejtá, ty časy jsou náhodou dobrý, žádný výhrady z mý strany
Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 >
<reagovat 
milhaus (Občasný) - 6.1.2004 > muhahahahahahaáááááááááá ..........Pelc by se červenal - to chce film!!!!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 > Fakt skvěle propracované, ty návaznosti apod., ale já bych jednu výhradu měla, i když mě tví fanoušci ukamenují. Robík Tříprsťák má stejnej projev jako Marcel. Myslím, že v projevu by se lišit snad měl. Dobrý fóry, vtipná slovní spojení, ale byla bych pro, aby byl buď tupější než M. nebo chytřejší nebo vzdělanější nebo tak něco:-)Dva podobný týpci mi moc neseděj. Ale protože je to výborně napsaný a propracovaný, tak
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.1.2004 > BlueSky> ech...modré nebíčko, snažil jsem se Robika vykreslit jako primitivní, tupé hovado. Opravdu sem bojoval s tím, abych tam neměl pořád jen, sem někam šel, sem vyfás vosmičku, sem mu rozbil držku.Omlouvám, se za pár sofistikovanějších hlášek:o))Prostě se přiučil od Drápa.Sakra, teď mě napadá.Co když tam fungoval nějaký druh telepatie.Nasranost, úřad, podobní týpci.Hmmmm.Teď ještě musím napsat vše z pohledu Džeksonky......:o))))díky za vohodnocení a výtky......nosil bych pak raťafák příliš nahoru...:o)
<reagovat 
WiruZ (Občasný) - 6.1.2004 > kudla drat - extra vec....!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cirilla (Občasný) - 6.1.2004 > ty bláho (už jsem chtěla napsat ty krávo... sem si to rozmyslila)
Body: 5
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.1.2004 > cirilla> tady můžeš klidně i ty krávo:o))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 (25) 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter