Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"Spolu, ale od sebe..."
Autor: BHMarten (Občasný) - publikováno 4.1.2004 (20:33:51)


Poznámky k tomuto příspěvku
delikt (Občasný) - 4.1.2004 > :)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jade (Občasný) - 4.1.2004 > Oh yes...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 4.1.2004 > hezky nazvaný
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 5.1.2004 > fotka líbí moc, název taky
Body: 5
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 5.1.2004 > vic nez fotka se mi libi ta metafora vecne lasky dvou co se spatne snasi, ale stejne se vzdy k sobe navrati :)
Body: 5
<reagovat 
boboh (Občasný) - 5.1.2004 > nie zlééé :-)
Body: 5
<reagovat 
DiBlu (Občasný) - 5.1.2004 > Drfaust,myslím,že většina rozumí,co autor chtěl říci...někdy dvě bytosti spojuje duševní souznění a nemohou být spolu...o tom ty šípky hovoří,řekla bych.Nebo by si pod tím lze představit i sourozence vyrůstajíci pospolu a každý nakonec se vydá svou cestou...Je to moc hezké,citlivé...kdo má fantazii,vidí ledacos ....
Body: 5
<reagovat 
gongey (Občasný) - 6.1.2004 >

super...


Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.1.2004 > přijde mi to jako skvělý nápad, i provedení je asi bez nějakých chyb.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bernie (Občasný) - 7.1.2004 >
Body: 4
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 7.1.2004 > No já mluvil o kreativitě... o tomhle měřítku...
Klid... tohle prostor pro všechny:)

DiBlu: fantazii mám:)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 5.1.2004 > Jo ale co s tím jako... ňáká invence nebude? Třeba narušit symetrii... nebo to vzít z jinýho úhlu dát hloubku tak, aby jedna byla alespoň trochu rozmázlá...
Víš, já tohle hodnotím jako nudu. Neobsahuje to žádnou kreativitu... žádný nápad, kromě samotného objektu, který jsi ty ovšem nestvořil. Takže otázka zní: Co jsi nám dal touhle fotkou?

Vyžaduji invenci jak v poezii tak ve fotografii:))
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 6.1.2004 > drfaust> jak vidno, odlisujes se od ostatnich, je otazkou zda je to skutecne, nebo cilene a je otazkou zda ta odlisnost je smerem nahoru nebo dolu. mel jsi se zeptat ostatnich co jim ta fotka rika a proc ji hodnoti tak jak ji hodnoti. jinak moje odpoved je tato, pokud te to samotneho nenapadlo, ze tato fotka dava vsem moznost ohromne fantazie. a cim je motiv jednodussi tim te fantazie muze byt vice.
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 6.1.2004 > BHMarten> Co si myslí ostatní, je jejich věc. Mluvil jsem o fantazi??? Dobře si přečti mou výtku. Já mluvil o tvé kreativitě. To je podstatný rozdíl.
<reagovat 
 BHMarten (Občasný) - 6.1.2004 > drfaust> doktore je mi lito, ale asi oba mluvime jinou reci. nemyslim si ze bys hovoril o fantazii, nejsem si vedom ze bych neco takoveho tvrdil, ta fantazie je ma odpoved, fotografie se deli na vice kategorii a nemyslim si, ze by kazda fotografie musela byt vylozene tvurci. pokud se podivas na me fotky tak i takovou tam najdes. a i kdybych nebyl kreativni, neni to pro me podstatne. podstatne jsou jine veci..a ted nemyslim jen fotografie.
<reagovat 
 drfaust (Občasný) - 7.1.2004 > BHMarten> Ok. Beru. :)
<reagovat 
Abyss (Občasný) - 14.4.2004 > jee to by byl hezky pohled ... takove jednoduse pekne!
Body: 5
<reagovat 
Allegro (Stálý) - 6.7.2004 >
Body: 4
<reagovat 
xmark (Občasný) - 23.2.2005 > Krásné, čisté, otevřené fantazii. Jo a zvětšenina bez rušivých prvků okolo působí ještě daleko líp.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter