Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Básnička
Autor: bragellone (Občasný) - publikováno 7.1.2004 (14:46:27)

Touha

 

Hladit Tvoji hebkou kůži

já bych něžně chtěl

vonět ve Tvých vlasech k růži

já bych snad i směl

 

Laskat Tvá ňadra krásná

já bych si tak přál

má dívko slastná

noc by byla tmavá, obloha jasná

 

V té noci pohádkové

plné letících hvězd střel

usnul bych Ti v objetí

a na Tvou krásu písně pěl

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
RadimP (Občasný) - 7.1.2004 > já jsem teda dneska zlej, ale tohle se fakt jinak nedá... to už nejni dobrý ani jako recese...
Body: 1
<reagovat 
Lei (Občasný) - 7.1.2004 >

Doufám, že se tahle básnička nedostala k adresátce.


Body: 1
<reagovat 
 Flegmatik (Občasný) - 7.1.2004 > Lei> Adresátka byla možná nadšená... ale je to hodně, hodně nepovedené...
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 7.1.2004 > Flegmatik> Drahnou chvíli jsem o tom uvažoval a stále jsem napochybách. Obsah ji jistě neurazil, ale pokud má trochu vkus, je možné, že jí to taky moc nezalahodilo.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > jau, střelila mě letící hvězdáááááááááááááá :o))))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 7.1.2004 > Kelly> :-))) nebude to teď mít nějakej dopad na tvojí poezii, když jsi čerstvě střelená?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > Lei> střel(e)ná jsem odjagživa, ale todle mě málem dorazilo! :o)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 7.1.2004 > Kelly> 

Nejste s HáDé náhodou sestry?;-))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > Lei> Co se stalo HáDé? Já jsem Střelec ;o)
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 7.1.2004 > Kelly> Mno, mně se teda zdá střelená dost, ale nemůžu tvrdit, že odjakživa:-) Já jsem lev, ha, a žeru nešikovný střelce:-) A taky jsem opice (猴) a 22. začíná můj opičácký rok. Ale je mi to úplně jedno.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > Lei> akruci, kolega vohňový znamení, ty mně sympatické býti se zdají :o))) A taky jsem kohout a nevím, kdy mi spadne hřebínek :o)))
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 7.1.2004 > Kelly> Myslíš tím vopici?;o)) Ty Číňani si to stejně mohli pojmenovat poetičtejc, když člověk tvrdí, že je prase nebo vopice, nezní to úplně košér:-) V tvým případě se může jednat i o kuře či o slepici - no řekni, jak to zní?
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 7.1.2004 > Lei> jak z Xaverova... nebo z Libuše, ale to je docela slušná opera :o)
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 7.1.2004 > začal bych toužit reálněji .-) např. bych si všiml, že dnes dívky růži už ve vlasech nenosí, ale tak ještě před 50 lety... to jo
Body: 1
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 8.1.2004 > Lyryk> tahle láska je nadčasová :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter