Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
terka
Autor: gongey (Občasný) - publikováno 8.1.2004 (05:12:21)
která je lepší? (klikni)


Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 8.1.2004 >

ja, nevim, tahle detska erotika se mi zas tolik nelibi.. treba je to utok na hranice vkusu..

ale barevne je to roztomile..


<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 8.1.2004 > Toona patrně zaujalo především to nezletilé tělíčko, mě zachycený výraz v tváři...ale přimlouvala bych se za to, udělat spíš jen obličej...a lepší mi připadá ta druhá fotka, nemá useknutou hlavu.Barevně příjemný.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 8.1.2004 > obě jsou výborný, to děvčátko je asi setsakra fotogenický... a asi ji to ba, hrát si na modelku... :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vanili (Občasný) - 8.1.2004 > Líbí se mi barvičky :)
Body: 4
<reagovat 
pepinos (Občasný) - 8.1.2004 > Obe fajn  druha libi o neco vic
Body: 4
<reagovat 
toono (Stálý) - 8.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
VladkaS (Občasný) - 8.1.2004 >

viz. Lian a Vanili


<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 8.1.2004 > toonoo ... ano ano ... furt lepší sjetý výraz na normálnií fotce, než toonoovi sjeté a bezduché grafiky ... :o)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 8.1.2004 > Fotogenická je, ale taky vypadá pěkně sjetě Ta druhá se mi líbí víc.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.1.2004 > Lian> ..furt lepsi sjety vyraz na normalni fotce jak jeste sjetejsi na aktu..
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.1.2004 > Lian> Sjetě? Není to spíš taková ta afektovanost pubertálních holek? Navíc v tomhle věku je těžký tvářit se jakože tam fotograf a foťák není:-))
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 8.1.2004 > BlueSky> ..nebo tak...
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 8.1.2004 > toono> 

Pořád vtíravej jak Alpa  Kdy už konečně pochopíš, že tvůj  názor mě vůbec nezajímá.....?...

Seš fakt nudnej.


<reagovat 
 toono (Stálý) - 8.1.2004 > Lian> lian, pochop ze nemas vkus, zbav se tech svejch komplexu a treba prestanes urazet druhe..
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 8.1.2004 > toono> V tom je ten problém. Ty jsi ten, kdo neustále uráží ostatní a Ty jsi ten zakomplexovanej chudák, který si tím bůh ví co dokazuje. Nevím, proč mě těma svejma vejžblebtama furt votravuješ. Seš jak kolovrátek, zkus něco novýho. Můj vkus je můj vkus, nevím, co je ti do toho, co mě se líbí, mám  právo tady říkat svůj názor a to, že ty máš jinej mě teda vůbec nepřekvapuje. Nebudu se tady s Tebou hádat, jestli mi něco chceš, mailni mi, tady to řešit nebudem.
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 8.1.2004 > toono ... Ty se se svými grafikami považuješ za znalce vkusu?
to oprravdu nemyslíš vážně :o)))))
nemusíš bejt pořád tak vtipnej ...
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.1.2004 > je to možný – ony jí totiž vlasy trošku stíněj obličej, tak tolik nevidím, navíc mám zapatlanej monitor a prach na ňom. a tak.

protože jsem se ale dnes rozhod bejt nebezpečně zapšklej: obě fotky mi připadaj modelkovský a... ok, dokud je to hra... ale takhle to začíná, dívkou to pokračuje, elle končí. v dobrym případě. když je konstelace špatná, končí to ve světě tzv. módy. nebo v bordelu.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.1.2004 > g_morr> 

Ty´s nebezpečně zapšklej?Tak to ještě jde:-))

Asi by se měl vyjádřit autor, jak to bylo doopravdy, třeba je to sestra nebo spolužačka a třeba se fakt fotit ani nechtěla. Je dost holek, co vypadají jako modelky (t.j. upraveně, bezchybný makeup, módní oblečení) a nechtějí skončit ani tak či onak (a ani tak neskončej), jak tebou bylo naznačeno:-) Ale budiž, respektujme dnešní g_morrovu náladu:-)


<reagovat 
Bernie (Občasný) - 8.1.2004 >
Body: 4
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 8.1.2004 > hm... dobrá fotka (ta druhá). ale taky z toho mám takový divný pocit.
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 8.1.2004 > První je lepší - prima výraz!  Dobré barvičky...
<reagovat 
Čtenář - 8.1.2004 > tý jo, to je počtení... tak co na to autor. je to neteř, měla včera narozky. nechceš vyfotit, povídám? je z toho asi 6 použitelnejch fotek. jedna moje kámoška to hodnotila jen "lolita". spíš myslím, že si hrála na všechno možný, neviděl bych to černě :o) a focení ji baví...??? já nevím někdy ji s tím foťákem pěkně štvu.

za názory díky :o)))))

jo a technicky, není to ostrý, tak jak by mělo, ale jsem patlal... třeba se to naučím :o)
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 8.1.2004 > Jo, tak "Lolita" je trefný :)
Body: 5
<reagovat 
tomash (Občasný) - 8.1.2004 > g_morr, Martin, AdaMM: :))
škoda že nebylo víc světla, trochu mázlý (nemyslim ruku) a tmavý v obličeji.
asi ta první
Body: 5
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 9.1.2004 > tomash> pravda, pravda, hodnocení těší... :o)
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 9.1.2004 > udělejte si s neteří výlet za hranice a bude z tebe rychle vykvašený milionář - piss, scat, kaviár, fisting, midgets, prznění panenských lolitek - všechno to tam je - krutá fotka, krutá....
Body: 5
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 9.1.2004 > Emmet_RAY> to sakra není krutá fotka, možná v někom vyvolává kruté představy... (díky :o)
<reagovat 
g morr (Občasný) - 8.1.2004 > první je lepší.
na druhý už je to fakt modelka. a to mi opravdu přinde zvrácený.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 8.1.2004 > g_morr> To je legrace, co člověk , to názor, mně připadá její výraz na druhé fotce  rezignovaný a lehce naštvaný:-)
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 9.1.2004 > BlueSky> takhle to vidím...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 8.1.2004 >

Přeci jen děcka jsou decka a tohle mi už taky moc vtipný nepřijde...


<reagovat 
 gongey (Občasný) - 9.1.2004 > Martin> 

jak rád bych souhlasil, ale bohužel... děcka už dávno nejsou to co si představujeme. ale nevím jestli je to škoda, jestli to můžeme vůbec posoudit.

 

:o)


<reagovat 
 Martin (Stálý,Redaktor) - 9.1.2004 > gongey> Teda je to tři roky, co jsem učil na reálce a děcka na základce, předtím tři roky jsem měl kroužky v DDM -  tedy pokud nastala globální revoluce, možná se genom lidstva změnil - nicméně aspoň ti nejmladší i starší mi nepřišly ničím jiní, než jsme byli my. Je tam akorát patrný rozdíl v té finanční oblasti, nicméně aspoň u nás na škole to zas taková tragédie taky nebyla a chovaly se v celku standartně..
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 8.1.2004 > druhá se mi líbí o dost víc, tu hodnotím.. jen by mi nevadilo o kousek víc té useknuté ruky :)
Body: 5
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 9.1.2004 > Mishka> 

jo, jo... pravdu máš. měl jsme to cvaknout, i když tam bylo opěradlo, a kousek dál futro... příště :o) ale učím se... ď
p.s. měj se fajn. :o)


<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.1.2004 > gongey> to je ale jen jak to vidi me oko, na tohle asi nejake presne sablony neexistuji.. oko jineho zase rekne, ze by se mu to libilo o kousek useknute vice.. vtom je plus i minus veskerych takovych to aktivit :)
<reagovat 
zdenule (Občasný) - 9.1.2004 > Barvy pěkné, výrazově lehce erotické (ale proč ne), ovšem ostrost, useklá hlava a ruce - druhá je lepší, ale zase moc místa vlevo.
Body: 3
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 9.1.2004 >

SKVĚLÉ!!!!!!!!!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
poetry4ever (Občasný) - 9.1.2004 > :-))) provokativní - malá Courtney Love :-)
výborně zachyceno, poutavá kompozice, dokážeš evokovat lidem představy - bouřlivý ohlas a rozporuplnost v kritikách značí, že u tohoto námětu JE o čem se bavit. Vyvoláváš diskusi. Myslím, že to by správný fotograf měl umět, pokud chce něco sdělovat.
Body: 5
<reagovat 
wynton (Občasný) - 8.1.2004 >

Obě mají něco do sebe, ale mně se líbí obě. ...ta barva je vážně dobrá. ...třeba nám ji ještě někdy ukážeš. (vypadá na to, že ji to focení baví)


Body: 5
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 9.1.2004 > Ignác Heligón> raději vám ji už nikdy neukážu :o)
<reagovat 
 wynton (Občasný) - 9.1.2004 > gongey> ...ty jsi...
<reagovat 
Abyss (Občasný) - 13.2.2004 > goood!!
Body: 5
<reagovat 
natty_k (Občasný) - 27.3.2004 > na obou vypada pekne, ale ta prvni co do vyrazu se mi libi vic
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 10.11.2004 > osobně mi vadí, že nemá ostré oči a že barevně splývá s pozadím...
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter