Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rondeau za Pannu Marii
Autor: Catherine (Občasný) - publikováno 9.1.2004 (12:20:35)

 

 

       Ode dna odrazím se směle,

připádám si jak kurva v kostele,

mě zebe...

tvůj pohled,

skrze nebe,

věřím těm snům...

sleduješ mou hyperbolu - nádech...

výdech.....

nádech

výdech....

máš kudlu v zádech..

Zdá se, že nevnímáš slova co linou se

krajem,

v kostele,

requiem

se zpívá,

že Ježíš

Syn Boží

vstává z mrtvých...

pocit matky mě hřeje

a ty se směješ......

ďábelsky směješ.....

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 9.1.2004 > bůh je ženská. to dá rozum.
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> nene, bůh je veverka. Já to viděl v televizi.
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 9.1.2004 > Lei> to fakt? budou to opakovat? a není veverka ženská?
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 9.1.2004 > g morr> No fakt - v několika dílech Southparku. Upřímně řečeno, vypadá spíš jak starej veverák než veverka ženská.
<reagovat 
Perchta (Občasný) - 9.1.2004 >
bez komentáře
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 9.1.2004 > Pěkná.
Body: 5
<reagovat 
Hulís (Občasný) - 9.1.2004 > Depresivní. Ale udělalo mi to hned nějak líp. Jestli já nejsem divnej??
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 9.1.2004 > Hulís> To jsem ráda,že se Ti udělalo líp myslím, že divnej nejseš , mně se udělalo spíš hůř...no má to sice šťávu a jsem na to pyšná, Ježíš to okořeňuje,ale Nevezmeš jména Božího nadarmo...hm, nejsem sice křesťanka ,ale stejně..jinak dík za reakci :-)
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 9.1.2004 >
Body: 4
<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 9.1.2004 > Dommi> Já nechápu toho smajlíka! Neeeeci,nelíbí se mi...takový černý...nemáš nějakého hezčího?
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 9.1.2004 > Catherine> depresivní básnička, depresivní smajlík
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.1.2004 > Je z toho cítit opravdovost té Tvé nálady, toho si vždycky na verších cením nejvíce!
Body: 4
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 9.1.2004 > není to vypilované, líbilo se mi výdech, nádech, kudla v zádech. Naopak mi hapruje používání slova kostel - hlavně začátek je takový nějaký neslaný... nefím...
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 10.1.2004 > místo -se zpívá- mělo být -zpívá se- takhle to to trošku narušuje melodiku,ale jinak je to rozhodně zajímavé dílko a chytře postavené
Body: 4
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 11.1.2004 >

Možná to domýšlím moc daleko. Opravdu se Ježíš ďábelsky směje?

Jinak zaujalo, zajímavá.


Body: 4
<reagovat 
afro (Občasný) - 12.1.2004 > sleduješ mou hyperbolu - nádech... pane jo.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.1.2004 > jo, to co napsal afro, je dobrý :o)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 12.1.2004 > smělá kurva v kostele, hihi... no, rytmicky je to poněkud kostrbaté, ale proč ne :o)
mě zebe...
tvůj pohled,
skrze nebe
zebe, nebe - tohle nelíbí, to je jen přpeis "mě zebe i nebe a studí mě tvoje oči..." - možná nevědomě, ale stejně :o/
nádech - výdech se na Totemu poslední dobou objevuje poněkud často, ale ve spojení s kudlou v zádech je to docela vitpný :o)
ke konci mám stejnou poznámku jako Naty ;o)
Jinak začátek vypadá jako pokus o rým, který se ve druhé půlce vytrácí - působí to nevyrovnaně.
Body: 3
<reagovat 
 Catherine (Občasný) - 12.1.2004 > Kelly> Máš pravdu s tím nebem a, že mě zebe,jo to bylo asi vědomky nevědomky opsané,ale nějak se mi to tam hodilo a líbilo se mi to, jsem tam s tím spokojená. Rytmicky to taky není dokonalé,ale přesto se mi líbí a já vždycky něco zplodím naráz, nerada se pak vracím a opravuju, to  mi připadá už takové chladné bez emocí, a to co mě na tom těší, je právě ten emoční náboj,..i když ne vždycky,často bývá spíš negativní, ale o to nejde. Spojení nádech, výdech -kudla v zádech nemělo působit vtipně, takže to asi svůj účel nesplnilo....a co se týče toho komentáře na pohledem sleduji tvou hyperbolu-nádech atd. tak ta poznámka od Tebe a Afra to bylo míněno vážně, že se Vám to líbí...anebo ironicky?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.1.2004 > No, chápu, že ty máš potěšení z toho, když vyjádříš svůj emoční náboj - ale ze svých zušeností na tomhle serveru můžu směle řict, že čtenář spíš mívá potěšení, když se autor vrátí a upraví... Věř mi! Ono to kolikrát tomu náboji spíš pomůže, když se zbavíš "balastu" :o) Otázkou je, jestli píšeš pro čtenáře nebo pro sebe :o)
K tomu výdech nádech - víš, co na tom působí "směšně"? napětí mezi citovým zabarvením použitých slov. To je samé nebe, pohledy, sny, hyperboly - a najednou do toho kudla, čili hovorový výraz s poněkud hanlivým přídechem... jakobys chtěla "shodit" ta "velká" slova, cos napsala předtím...
jo, "sleduješ mou hyperbolu" se mi líbí, vážně :o) za afra mluvit nemůžu...
<reagovat 
ush_ack (Občasný) - 17.1.2004 > Odraž se... a kudlu vynech..
Body: 5
<reagovat 
pjer (Občasný) - 19.1.2004 > Vzhledem k polemice na básní Co jsi mi způsobil... jsem si přečetl tvé některé další... došel jsem k této... moc se mi líbí... oproti ostatním je to literatura, ne pouhé vylití svých momentálních pocitů...
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.1.2004 > je legrační, že já tam nevidím žádnýho ďábelsky se smějícího Ježíška na křížku, ale úplně jinou postavu...  ech.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter