Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
lilie
Autor: Ozka (Občasný) - publikováno 10.1.2004 (18:25:43)

 

A dívka kráčela po šachovnici bez věže a krále, trhala černé a bílé květiny, ve vlasech měla jednu bílou. Něžně a smutně se usmívala na věneček, který pletla za chůze. Mysl měla plnou zmatených myšlenek. Byla šťastná a čistá. Pár okvětních lístků jí pohladilo po bříšku a nohách schovaných do bílých šatů, dopadly na zem. Pocit doteku zůstal. Odešel až za pár minut. Odešel tak proč vzpomínky zůstávají? Vznášela se dál po louce jako víla. Bláznivě se dívala do prázdna, hledala střípky sama sebe.



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 10.1.2004 > nevím, jestli je to zrovna v rubrice próza správně, tohle dílko, spíš mi to přijde jako takovej poetickej pocit...letmý...ale to je přece jen na prózu málo...nevim......fakt, říkám to pořád, měla by se tu zavést rubrika pocit, výlev(nemyšleno pejorativně) a bylo by to. v próze snad ani nelze hodnotit...
<reagovat 
 Ozka (Občasný) - 10.1.2004 > quentinbubakoff> tady ty rubriky sou blbý, nevybereš si, když to dáš někam jinam tak tě pošlou do prózy nebo někam zase úplně jinam, prostě tohle nezařadíš, nezaškatulkuješ, ale sorry jestli sem ti timhle "výlevem" urazila oblíbenou rubriku :o))
brrr a za výlev zrovna tohle nepovažuju, vim, že si to nemyslel špatně (díky bohu za závorky, že? :o)), ale trochu mě to zarazilo.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 10.1.2004 > Ozka> ech...proč bys měla urážet moji oblíbenou rubriku???:o))je to zkrátka trošku nezařaditelné dílo no.......jo jo, zlatý závorky...:o))
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.1.2004 > Jojo, do tý nový rubriky, na který se už pracuje a opravdu se bude jmenovat "výlev" (bez veškerých nadávek), by se to asi hodilo z těch zdejších nejvíc.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter