Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sluníčko svítí...SSS
Autor: Varial (Občasný) - publikováno 12.1.2004 (09:56:14)

Sluníčko svítí...

 

Sleduje Standa se Simonkou. Sedláci sejí semena slunečnic. Sýkorky sedláky sledují.

 

Sluníčko svítí...

 

Syčí srbský Sajadín Sahamandí, starostlivě solící své sousto. Salám, sýr... sračky.

 

Slimák slézá stonek slunečnice. Sáandá syčí Sahamandí... Stvůra sucharská. Střílet srby.

Sytí se spratek.

 

Snad stoletý strýček Slavík střeží svoje sáně. Stříbrné sáně. Stylové.

 

Sluníčko svítí sere se Sahamandí... Sáně sucks syčí. Sklapni socko, seřve sestra syčícího srba.

 

Slunce sviní sklizeň , stvol, stéblo, stoná sedlák.

 

SVATBAAA syčí srb.

 

Srbe?

 

Standa a Simonka. SVATBAAA

 

Supeeer. Souhlasně Sedláci.

 

Sajadín svěděk. Syčí si srb.

 

Sajadíny střílet. Sedlák stoná.

 

Slunce svítí slabě.

 

Stárnem syčí srb. Smutné, složí se Sedlák. 

 

 

Sirééna______........----ssssssSSSSSSSSS

 

Sarmageddooon skučí srb.

 

 

Sad slehl.

 

Srbská SCUD.

 

Svině srbské. Sedláci, Simona, Standa, Srb, Slavík slehli se sadem.

 

Studeno.

 

Satan se směje. 



Poznámky k tomuto příspěvku
Varial (Občasný) - 12.1.2004 > Slov na s je strašně moc, ale aby dávaly význam. Vzal jsem tento užší okruh. Snad se bude líbit.
<reagovat 
Janeiss (Občasný) - 12.1.2004 > to je bláznivý.)
Body: 4
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 12.1.2004 >

Přiznávám, že tyhle prózy moc ráda nemám, ale určitě je to pracné sepsat tak aby to dávalo nějaký smysl.

 


Body: 4
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 12.1.2004 > Hrome. Každé slovo začíná na S. No tedy.
Body: 4
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 12.1.2004 > ...tak todle me taky nebere...fakt je, ze uz je to dost omlety a navic tohle mi neprijde moc povedeny...
Body: 3
<reagovat 
Lian (Občasný) - 12.1.2004 > Jojo, poslední dobou tady takových podobných dílek bylo dost........a byly nápaditější......a....lepší, ....tohle mi nepřijde moc povedené, i když práci to jistě dalo.
Body: 2
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 12.1.2004 > škoda, kdybys s tím přišel před půl rokem.....ale takhle??.....opakovaný vtip přestává být vtipem...je to škoda, věřím, že to dá práci to sepsat....
<reagovat 
 Varial (Občasný) - 12.1.2004 > quentinbubakoff> nj já tu četl něco na h..sem nevěděl, že tu toho bylo tolik...to je škodaaaaaaaaa :((((((
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 14.1.2004 >

úlet


Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter