Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyspění
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 21.1.2004 (00:20:24)

Vyspení!!

Proč??Proč?Maro??Proč my dva??Nevím,nevím??Řekl Marek,a ještě pevněji objal Michala svého posledního přítele co mu zbyl.

 

Chlapy,úkol je jasný,v tý debilní škole maj ukrytej RADON,a co je za radon??Jo Georgy peníze,maj ho tam prej okolo 2tun,v těch jejich proti požárních úkrytech.K partě tvořené asi 20chlapy,mluvil jejich velitel bývalej kapitán zásahový jednotky,šéfe a co když nastanou potíže s děckama,zeptal se Tony a čekal na odpověd,co by? Děcek je na světě dost.V tom se začali všichni v dodávce se hlasitě smát.

Byla druhá hodina,a Marek už umíral nudou,jeho dobrej kámoš Honza do něj něco hustil,ale on nebyl sto schopnej se soustředit.Představil si Michala jako Ramba a aspon na pár sekund se usmál.

Černá dodávka zastavila před školou,vystoupili z ní dva muži a šli k hlavním dveřím,zazvonili,“kdo je tam“??Ozval se s reproduktoru hlas sekretářky.Úklidová četa!!Cože?,Řekla sekretářka a vylezla z kanceláře,její oči spatřili dva muže oblečené v černém,jeden ji zamával a druhý ji prostřelil lebku tlumičovou 9mmetrovkou.Otevřeli si paklíčem a vstoupili,z auta už vyskákalo zbylích 18 a následovalo je.Po škole se rozléhali tiché výstřeli,to Georg a Bruno likvidovali světky na chodbách,zástupkyně,školník,ředitel,uklízečka,Pazdziorová,všichni byli umlčeni kulkou do hlavy.Muži se rozdělili do skupin a začali zabírat třídy a hlídat je,učitelky hned při vstupu stříleli.

Á,co to tady máme 9.A??Budou koukat,co je čeká,Steven otevíral dveře a přitom slyšel hlasité,Marooooo!!Co je Můřa?…Můřa??pomyslel si divné jméno,a vstoupil!!

 

Martínková zrovna Marka zkoušela z básně Svatební košile,a z boku na něj furt Michal volal Maroooooo,a smál se své genialitě jak ho umí znerovznit,ikdyž ho chtěl rozesmát,učitelka zrovna Markovy poručila at ji zarecituje znovu,a Marek při volné chvíli Michala okřikl tichým Můřa,když v tu do třídy vlezl muž s pistolí,kterou vídaval jen v akčních filmech,měla tlumič a byl to určitě nějakej samopal.Co se…..vydralo se třídní učitelce s hrdla než naposledy vykřikla,a mrtvá se svalila na zem,Válka a Kondášovou,kteří seděli v první lavici pokropil čůrek krve,oba omdleli.

 

Steven se ve své práci vyžíval,ooo jak rád ji zabil.Sundal si masku a usmál se na celou třídu,copak dětičky??To my ani neuděláte radost,a nepochčijete se strachy??Byl trochu sklamán,když viděl jak někteří omdlévají a jiní začínají brečet,jen tři ze třídy byli v celku klidní,jeden co seděl vedle tlusté holky prasečího zjevu,na něj vrhal zkoumavý pohled,jako by hledal slabinu,Steven ze sebe střepal divný pocit strachu,že by ho mohl 15letý kluk,přemoci,podíval se na druhého,seděl sám a bádavě se díval na Stevenovu zbran,co čumíč kreténku??Mám ti s ní rozesračkovat ksicht??Čekal,že se rozbrečí jako někteří,jenže místo toho omdleli jiní co se zatím drželi,a Izso se pomočil strachy,co kurva čumíš hmm??Nic, jen se mu ted kluk podíval přímo do očí!!Steven se odvrátil a podíval se na posledního,seděl vedle holky,která omdlela a Stevenovy připomínala žábu,či rybu.A co ty blbečku,co ty čumíš??Ale co,jen se čumte,řekl si v duchu Steven a otočil se ke třídě,hele parchanti,vy co mě vnímáte,kterej z vás je Můřa??Stál zády,ke klukovy co mu očumoval zbran,a tázavě se díval do třídy!!

Markovo,tělo objelo zděšení,jeho třídní učitelka,padla na zem mrtvá,chvíli čekal,že se probudí,ale ono pořád nic!!Stále se musel dívat muži na zbran,ale chlapovy se to očividně nelíbilo,protože ho párádně seřval,a Marek si už na chvíli myslel,že je po něm!!

Nyní se ptal,kdo je Můřa,Marka napadlo jak může,vědět o Michalovy,ale co bylo hlavní,chlap stál k němu zády a u pasu se mu houpala magnum se zvětšenou hlavní,byla to jedna z mála zbraní kterou uměl pojmenovat,Jirka by to věděl přesně pomyslel si v duchu,ale neotálel pomalu ji začal vytahovat z opasku velkému chlapovy,co stál zády k němu!!

 

Kurva,tak bude to???Kdo je Můřa??Stven byl zvědavej,kterej má to divný jméno,ale nakonec ho přemohl pocit,že je bud pochcanej a nebo mrtvej,otočil se……Ten malej buzerant co mu civěl na schorpiona na něj mířil jeho vlastní zbraní!!Usmál,se ale ty jeden malej ču….,Zazněl dunivý výstřel,a Steven se svalil na zem,v hlavě měl díru jako do prdele.

 

Ma-ma-maro,tys ho zabil,řekl roztřeseným hlasem Michal,on mi nedal na vybranou byl by mě zabil.Honza,se zvedl ze židle,poprvé za den si ho oba pořádně prohlédly,vypadal stejně blbě(dobře) jako vždycky,tohle je schorpion čtyři sta dvacítky,má i tlumič a tříštivé náboje,ta magnumka byla normální prototip.Michal si připadal jako v nějaké špatně udělané bondovce,Jeho nejlepší kámoš zabil očividně profíka a druhej umí skvěle popsat zbraně!!Honza si vzal Schorpiona a zeptal se,chci se odsat dostat živej,vy ne??Protože až tady najdou tohohle,ukázal směrem k mrtvole,tak je po nás.Michal si vzal s chlapa neprůstřelnou vestu,která mu byla trochu velká,a pistoly,Marek pořád svíral v ruce magnum a zvolil si ji i za svou budoucí zbran!!Honza vycházel ze třídy a za ním Michal.Úplně na konec šel Marek a v hlavě mu problesklo,že dneska nemá opravdu DOBREJ DEN!!!

 

Co to sakra bylo??Řekla Georg,a pustil na zem čerstvě podřezanýho chlápka s velkejma brejlema,byl to nejspíš nějakej učitel chemie či fyziky,pomyslel si Georg než ho podřezal,ale ted mu jeho práci přerušil výstřel,ozýval se úplně zhora.Time,Leo,jděte se nahoru podívat,proč ten idiot nahoře střílí bez tlumiče,jo??Jasně šefe,řekli zborem a odběhli.Kde jen maj ten klíč,k těm ocelovým dveřím??Přemýšlel nasraně Georg,věděl že jen asi dvacet metrů od něj,někde tam za tou ocelovou stěnou čeká,jeho beztarostnej život a hromada prachů,a ničím a nikým si to nenechá vzít!!!

 

Marek,sykl na své společníky,at stojí, že slyší kroky!!Všichni se zastavili a nahrbili se,čekali co se bude dít!Z leva,vylezli po schodišti dva chlapy,měli výhodu,Marek,Michal i Honza o nich věděli a tak jim nic nebránilo v tom aby začali střílet!!

 

Leo?Chtěl začít Tim nějakou konverzaci,když tu mu někdo zabil jeho společníka přímo před očima, a jemu samému někdo prostřelil nohu a ruku,smrt na sebe nenechala ani u Tima dlohouho čekat!!

Honza,začal divoce střílet,schorpion střílel přesně tam kam měl,do dvojice mužů stojících na konci chodby,bylo otázkou času,než byli oba mrtvý.

Co se to tam do píče děje??Sykl zuřivě Georg,ti zmrdi tam něco děsně kurví a on to věděl!!Doprdele Beny,Silvie,Salvadore,zajděte pro Drouzího a zjistěte mi už kurva co se konečně děje!!!

Jasně šéfe.Skupinka ozbrojenců odběhla,a Georg stále přemýšlel kde by mohli jen být ty zasraný klíče od ocelových dveří!!

Michale??Ehm?Pojd se podívat,co maj ti mrtvý u sebe.A co když nejsou mrtvý?Střelil Michal pohledem na Marka.Tak je dorazíme,řekl Honza a přitom ukázal na svého schorpiona,aby oba věděli,že by je dorazil.

Šli pomalu k oboum tělům,po celé škole byl klid,a nemohlo být ani více než 16:00,přesto se asi ještě nikomu nezdálo být divné,že žádné z dětí,ještě nevyšlo ze školy.

Jeden měl u sebe dva granáty,a ty si Michal strčil pohotově do kapsy,Honza sundal jednomu neprůstřelnou vestu a nasadil si ji, Marek to po něm zopakoval a nasadil si od druhého.Nyní,byli všichni tři vcelku slušně vyzbrojení,každý měl malou zásobu granátů,neprůstřelné vesty,a nyní měl už Michal a Marek také schorpiona jako Honza.Jdeme zavelel Honza a zvedl se,z potřebu.

Tiše Silvie,tam nahoře někdo je,a mluví mezi sebou.Ale to je blbost Beny,nikdo krom nás tady není,ale když se zaposlouchala,zjistila,že to až tak pravda není,někdo byl o patro vejš nahoře a mluvil,ano mluvil.

Kurváááááá pozóóóóór vykřikl Drouzí a odkutálel se stranou,to už jim,ale nepomohlo,jejich těla byla roztrhána pod tíhou tlakové vlny,vybuchnoucího granátu,patro se mírně zatřáslo!!Na chodbě zbyli už jen kusy čtyř roztrhaných těl!!

 

Dobrá trefa Michale, óh děkuji.Totiž i oni slyšeli přicházející hlasy,a tak začali dělat hluk a Michal si je mezitím obešel a s konce chodby jim hodil přímo pod nohy granát.“Ale bouchnul pěkně vidte??“Marek se na Michalovu poznámku podruhé za den usmál.

Tak,tohle už kurva přesahuje všechno,tohle není normální,kurva jděte a vyřešte mi kurva co se tady do zmrdlí hlavy děje!!!!Prskal zuřivostí Georg!!Hnéééééééd!!!!Kurva,kurva,já věděl ,že to nebude tak jednoduchý jak se na první pohled zdálo,zamračil se v duchu Georg,ale kde jen jsou ty klíče….??

 

Nyní,už to nebyla hra.Všichni tři zřetelně slyšeli jak po schodech nahoru běží nikoli čtyři,nikoli šest,ale nejméně osm ozbrojených mužů.Krejte se bude to o hubu.Stáli na jedné straně druhého patra a z druhé strany už začali vycházet muži a rozmistovat se po chodbě,to co ted nastalo připomínalo scénu z divokého akčního filmu.Muži se stále přibližovali,ač už viděli,že jejich řady se mírně zmenšují,ze spod však jim přicházeli na pomoc stále posili,lépe řečeno další tři muži.

 

Honza si byl jistý,že nejméně dva zasáhl a Marek s Michalem nejmín další tři,na chodbě nastalo ticho,zakuklení chlapy,leželi na podlaze a nejevili známky života,snad jen kaluže krve pod jejich těly oznamovaly,že je po nich.Honza se zvedl,a šel se přesvědčit.

Winc stál na konci chodby a jeho řada černých zubů mu zohizdila tvář,když se snažil usmát.Jen pojd ty pitomečku tak pojd tatkovy pod winchestrovku,at ti rozstřílí tu tvoji zasranou hlavu.Vystoupil ze stínu,namířil……..a už by býval vypálil,kdyby nebyl v mžiku rozstřílen na řešeto.

Honza se otočil,a za ním se zděšeně tvářili oba jeho dobří kamarádi,třásli se hrůzou,oba totiž leželi,a v tom úhlu viděli slabý Wincův stín,a věděli,že šance trefit se samopalem na 25m je opravdu malá,ale přesto jeden z nich zachránil Honzovy,život.

Georg s Cassey,pomalu vystupovali po schodech,protože jim nemohlo uniknout,že o patro vejš nad nimi,se rozpoutala pěkná přestřelka,a ti jeho idioti riskovali natolik,že byli do jednoho rozprášení.

Honza došel na konec chodby a prohledal mrtvého Wince,kývl na oba na druhé straně,a oni se zvedli a šli k němu.V tu chvíli uslyšel za sebou Honza tiché kroky a otočil se,viděl asi 3metry od sebe muže,vypadal jinak než všichni ostatní,byl silnější,bez masky,větší,a ve tváři vyrovnaný a sebejistý výraz.

Georg se ocitl v tváří v tvář,cože??Ano,uvědomil si byl to ještě KLUK,proboha??Pousmál se a vykročil proti němu.

Honza bez rozmyslu stiskl spoušt,ale stalo se něco,co se nikdy nestává nadupaným hrdinům ve filmech,Honza neměl v zásobníku,už ani náboj a oznamovalo to jen tiché cvak.

Georg se zazubil a chytil Honzu za krk,copak hošánku??Nemáme náboje??Ale to je zlé,vid??Trhl rukou.Honzovy se potkroutil krk,a padl na zem.MRTEV

Honzovy se promítl před obličejem celý život,v jediné setině okamžiku,ano než ucítil letmé zachvění na krku,a tmu.Netrpěl…..

 

Markovy a Michalovy se v očích objevilo zděšení,rozběhli se,ale zakopli o železný drát,který se jim zamotal pod nohy.Otočili se,a v leže za sebou uviděli celkem pohlednou blondýnu s řetězem jak se s nadrženým úsměvem blíží k nim.Marek se podíval na Michala,a zase ho napadlo co je to dneska KURVA ZA DEN??Co??


Georga se zmocnil silný pocit vítězství,ikdyž zabil jen patnáctiletého hocha,ale ten hoch a jeho kamarádi se kterejma si už Cassey jistě poradí,rozstřílelo jeho partu.V tu chvíli zahlédl o patro níže,rozstřílené tělo školníka a u jeho kapsy,malý zelený klíček.Klíček,vyjekl vzrušeně Georg,a rychle zbíhal dolů!!

Cassey si je železným drátem přitáhla k sobě a začala do nich brutálně kopat,snažili se uhýbat,ale marně.Měli nohy zamotané v drátě,po chvíli,ji to přestalo bavit a tak je vysvobodila,aby je mohla v zápětí mučit nožem,Michal se ji pokusil nůž vzít,ale jediné co způsobil bylo to,že ho škaredě pořezala,a šlo na ni vidět,že se ji to líbí.Marek vzal,nenápadně blízko ležící winchestrovku a praštil jí Cassey po hlavě,zapotácela se a spadla.Její hlava,ani nevěděl jak se dostala do tlustší špáry na zábradlí,ale zpět ji nemohla vyndat ani za nic.

Michal,si ohmatal rány.Přestaly krvácet,viděl,že je Cassey v pasti,nyní se jemu objevil na tváři šílený úsměv „vraha“,přicházel pomalu k ní,blíž a blíž.Marek se na to díval,a bylo ji mu trochu líto.Ale opravdu jen trochu…..

Cassey se zděšením dívala jak se k ni Michal přibližuje,jeho výraz v obličeji ji strašně děsil,o to více se snažila dostat ze své pasti,ale marně.Michal si sedl na zábradlí,do ruky si vzal nůž,pokud se nožy s 30cm ostřím dá stále říkat nůž,a nahlas aby to slyšela řekl,uvidíme jak se tady krásně klouže.Ona byla na mezi patře, hlavu stále v pasti,věděla,že když se sklouzne nařízne ji hlavu, pro ni v lepší případě uřízne,začala sebou bezmocně cloumat.

Cloumala se bezmocně opravdu již jen bezmocně.Michal se sklouzl,jeho i Marka pocákal stříkanec krve.Michal se pozvracel,přece jen nebyl vrah jako ona.


Školou se rozlehl asi na p
ůl vteřiny,výkřik při,kterém stydla krev v žilách.Georg se otočil,ale bylo mu to již jedno,konečně se s cvaknutím zámku a pod tlakem ruky na klice otevřel sejf se svou pokladnicí!!

Honza byl mrtev,věděli to oba a nemohli s tím nic udělat.Neplakali ani nic neříkali,jen oba vytáhli 9mm zbraně se stříbrnou hlavní,věděli,že už tu je jen Honzův vrah a nikdo jiný.Poprvé za den vykročili s úmyslem zabíjet……

Vstoupili do protiatomového krytu nebo co to bylo ani jeden z nich to nevěděl přesně,akorát věděli,že je tu on.Asi v pěti metrové vzdálenosti od nich se svítilo.

Vstoupili dovnitř.

Marka odnesl a následně o stěnu odrazil náraz kulky,padl na zem a nejevil známky života.Michal stačil vystřelit,a trefil se,střelil George do krku.

Georg si byl po celou dobu akce jistý tím,že přežije.Ale nyní měl kulku v krku a silně krvácel.Už se tak optimisticky netvářil.Podíval se na svého vraha,a promluvil.

 

Proč??!!PROČ malí parchanti?!Já chtěl jen ten zkurvenej RADON!!Řval a chroptěl zároven a z krku mu tím víc tekla krev.Kdyby jste se nehejbali a nic nedělali přežili by jste!Tak proč?Porazí,mě skupinka usmrkanejch puberťáků,pche,s-s-smažte se v PEKLE!!

Michal se na umírajícího Georga díval s odporem,devítku nataženou,znovu se mu otevřeli řezné rány a začali krvácet.Po ruce mu tekla krev,a zbran,kterou v ní držel se celá třásla.Čekal,čekal na záminku ho dorazit…

Smažte se……,rozplakal se Georg,smažte…umíral a věděl to!Jste jenom malé děvky,krmené akčníma filmama,ale svět není sen ani akční film,a život už vůbec ne,život je kurva,je to pěkná kurva,já sem toho svědkem!

A ty,ty nedomrdlej čuráčku,půjdeš do píče,jako ti tvoji dva kamarádíčci,jeden chcípl jako štěně,a druhej ti určitě krvácí a chcípe támhle v ro…..jeho lebku roztříštil náraz tříštivé kulky přímo doprostřed čela,jeho tělo se sesunulo do polohy ležmo a jeho mozek se roztékal na barelu s velkým razicím nápisem „RADON“

Michal pocítil obří úlevu,která z něj nyní spadla.Otočil se,věděl,že Marek je v pořádku,jen omdlel po nárazu do stěny.Otřepal se a mírně se podíval na Michala a pak na mrtvého Georga.Sráč,zachraptěl….

Ještě,žes měl vestu,nerad bych tě ztratil.Oba se na sebe hluboce podívali,ale neplakali,ne oni plakat nemůžou.Mysleli si oba….MY NE!

Michal vzal Honzu do náručí,po chodbách byl hrozivý chaos,všichni vybíhali ze školy ven.V přízemí potkali Honzovu sestru,viděla je,a hlavně svého bratra v Michalově náručí,rozplakala se.Ale oni NE,ikdyž měli na krajíčku,ano měli,měli k tomu strašně blízko.

Vyšli na nádvoří,všude byli houkačky,policie byla snad všude a když procházeli příchodovou cestou ke škole,někdo jim vzal Honzovo tělo z náruče.Byl chladný zimní večer.Začalo sněžit,Marek se podíval na Michala,stáli na zasněžené trávě a padli na kolena,objali se.Silně se objali,poprvé,poprvé za celou dobu co se znají si oba uvědomili,jak moc se mají rádi.

 

Konečně se ti kluci,kteří byli vlastně ještě jen děti rozplakali.Život jim udělil těžkou lekci.Ale zároven jim ukázal cestu,cestu k opravdovému přátelství.Seděli v té zimou prokřehlé trávě a objímali se,pohled se od nich stále vzdaloval,až z nich zbyli jen dva objímající se body na zemi.

Někdo je zabalil do deky…..byli v bezpečí.

Někdy se i z dětí stanou na pár sekund,či hodin dospělí lidé….někdy…snadDddd

Ztráta Honzy je ještě dlouho a dlouho trápila,stali se z nich přátelé na život a na smrt,i když již velmi dobrými byli.Tahle zkušenost je dala dohromady jako smrtící nemoc,jako ta nejsmrtonosnější nemoc.

Byli hrdiny.I když si často přáli,aby se raději nic nestalo a vše bylo zase při starém,jenže „boží cesty jsou nevyzpytatelné“ pravil jeden moc moudrý muž už hodně dávno.

Jednou v noci se Michal probudil celý spocený,jeho malý pejsek na něj vrhal vyděšená očka,a hlavou mu proběhl opět obraz,když prostřelil vůdci teroristů lebku,jeho mozek se roztékal po barelu s nápisem,zapřemýšlel…RA---RA---RADON,ano určitě to byl nápis RADON.Ale nikde nebyla o RADONU ani zmínky,policie,televize, noviny.Nikde ani čárka,a kde vůbec se ve škole vzal RADON??teroristé?A co když to nebyli teroristé??Hned zítra o tom řeknu Markovi pomyslel si……

ALE TO UŽ JE JINÝ PŘÍBĚH…………..

The end

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 21.1.2004 > Radon???
<reagovat 
Lian (Občasný) - 21.1.2004 >

Gramatika strašná.

Dialogy nejsou oddělené a uvozené uvozovkama, tudíž moc nedávají smysl.

Je to mrňavý.

Být Tebou, dám si tu práci a oddělím dialogy, opravím gramatiku a tak, takhle se to nedá číst. Nebo najít někoho na korektury. Třeba je to dobrý, ale já nemám sílu to louskat....
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 21.1.2004 > přesně tak saimone...zkus si s tím vyhrát, dát tomu větší písmo, oddělit ty dialogy......uznej, že takhle je to úmorný to číst.....a o těch korekturách jsem s tebou mluvil včera....na druhou stranu, píšeš, že je ti 16 a tohle je strááášně starý.....:o)))takže špatný to není......pokud jsi tohle sepsal třeba v dvanácti, třinácti, klobou dolů......makej na sobě a hlavně.......pěkně svůj příspěvek vizuálně vymazli.......
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 21.1.2004 > quentinbubakoff> 

Když je někdo táááááááááááákhle mladej jako Saimon, tak stráááášně starý může znamenat třeba taky jen starý dva měsíce

Ale i tak, zdá se mi to na pohled docela dobrý..až autor dosud uvedené připomínky realizuje, tak si to moc ráda přečtu.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 21.1.2004 > BlueSky> hmmm...to je pravda...:o)))
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 22.1.2004 > Hele lidičky,dlužím omluvu.Já to tu hodil,tak jak jsem to před lety stvořil,a ani si s tím nepohrál.Fakt,dlužím omluvu,hlavně těm,co se tím přelouskali.Nebyl jsem tu asi dva dny,takže jsem nebyl schopen reagovat,ale slibuju,že další příběhy budou podle vašich rad...
máte mou upřímnou omluvu a zároven dík!!

Bylo mi 14.Ještě jsem v té devítce nebyl...:))Myslím tehdy,jinak už je zamnou!
<reagovat 
čtenář Norandryel - 15.8.2005 > cus zdavim te z anglie,hledam tu povidku,kde se vyskytuji i ja,tojak hned umru,ale nikde nic... norandryel jo,jinak s tou korekci maji pravdu
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 21.8.2005 > čtenář> Kurva tak proč čteš povídky co jsem napsal ve 12 letech??:)) Čti ty co jsou tak od středu a víš!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter