Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vy víte, jak to vypadá, když se člověk pořádně rozzuří...
Autor: J.R. (Občasný) - publikováno 21.1.2004 (17:11:57)

VY VÍTE

Určitě ste už někdy

pocítili chuť zkopat někomu prdel do růžova

vypálit vlasy i s kořínkama

zlámat všechny prsty na třikrát

a vymlátit zuby kladívkem

pěkně po po řadě

jeden po druhém

 

uříznout oční víčka skalpelem

chirurgicky přesným řezem ho připravit

o možnost spánku

depilovat

chlupy všude po těle

a

upilovat

všechny nepotřebné výrustky

nosy

a

uši

a……

:

:

vy

víte

 

a

z jednoho jazyka udělat dvojitý

po vzoru hadů

 

už ste si určitě někdy o někom pomysleli:

„chcípni hajzle“

 

Dosaďte si za „někoho“

mě osobně

a pochopíte,

jak se cítím

právě teď.



Poznámky k tomuto příspěvku
Emmet_RAY (Občasný) - 21.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 22.1.2004 > Emmet_RAY> Dík.
<reagovat 
Adina (Občasný) - 21.1.2004 > No to je už pořádná zuřivost. Zkoušel jsi někdy někomu narvat sirky do očí ?
Body: 4
<reagovat 
 probably (Občasný) - 21.1.2004 > Adina> Máš denska čtyřkovej den? Mně se to líbí, ale moc to neznám - beru to jako návod
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 22.1.2004 > Adina> Přesně o to mi šlo. Co nejpřesvědčivějším způsobem vyjádřit vztek sám na sebe. Sirky do očí? Tak to mě fakt ještě nenapadlo a už vůbec ne, že bych to dělal. Ty snad jo  ?
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 22.1.2004 > probably> Ty takovýhle pocity moc neznáš? Tak to seš šťastnej člověk...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.1.2004 > tak jo, a kde je v tom poezie? možná ještě "z jednoho jazyka udělat dvojitý po vzoru hadů" jako metaforka, jinak je to prostě seznam pocitů... Kdybys to neměl rozsekané do řádek, může to být třeba próza - návod k použití :o)
Body: 2
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 22.1.2004 > Kelly> To je obecně můj problém, že chápu poezii šíř¨než hodně lidí kolem mě(nebo by se dalo obrátit a říct, že je to problém lidí okolo mě, to je vcelku jedno). Šlo mi o to, co nejpřesvědčivěji vyjádřit takový ty pocity, když je člověk nasranej sám na sebe, samozřejmě je to celý hyperbola. Prostě sem k tomu užil jen trochu jiných vyjadřovacích prostředků, než je asi obvyklé. Každopádně si vážim toho, že si své bodování vysvětlila (což by mělo být dle mě samozřejmost) na rozdíl od kolegy, který mi dal jeden bod a já nevím proč. 
<reagovat 
Lei (Občasný) - 21.1.2004 > Mně se to líbí jako výpověď, která nesklouzla k vulgárnosti, i když k tomu měla předpoklady. Ten pocit znám, ale naštěstí se to nestává moc často:-)
Body: 5
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 22.1.2004 > Lei> Díky. Kdyby se tohle stávalo často, tak by se člověk asi brzo sám ze sebe zbláznil. Stačí jednou za čas, ale pak ať už to stojí za to... 
<reagovat 
 Lei (Občasný) - 22.1.2004 > J.R.> Jo jo, jeden můj polskej kamarád to řešil jednoduše: když jeho fotbalový družstvo prohrálo, strašně se na sebe nasštval, zavřel se do pokoje a pustil si Death. Ta hudba úúžasně uklidňuje:-)
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 22.1.2004 > Lei> Tak to věřim. Už ten název je opravdu uklidňující. Sice je neznám, ale asi to budu muset taky zkusit :)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.1.2004 > Aaale jo, já ti rozumím - ty pocity vyjadřuješ naprosto přesvědčivě, ovšemže formou pro mě naprosto nepoetickou. A teď mi nejde obsah, nevadí mi násilí nebo vulgarity... No, já myslím, že chápeš, co chci říct :o) a s tím rozdílným vnímáním poetiky asi nic neuděláme... Tak hodně zdaru!
<reagovat 
Perchta (Občasný) - 21.1.2004 >
.
Body: 1
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 22.1.2004 > Perchta> Nebylo by dobrý napsat co se Ti na tom nelíbí? Dát jeden bod a nic k tomu neříct mi nepříde moc fér...
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 23.1.2004 > J.R.> 
nenávidim násilí
ale mám lék:
vždycky si představim, že rozbíjím meloun
zkus to taky, ještě můžeš nakrmit ostatní.
1 bod znamená ne že se mi to nelíbí, ale že sem vzteklá...:-))
<reagovat 
 J.R. (Občasný) - 23.1.2004 > Perchta> Nenávist může být svým způsobem taky násilí páchané samo na sobě. Já k němu taky nemám nějaký kladný vztah, beru ho ale jako přirozenou součást. Radši napíšu takovouhle báseň, než bych ho vybíjel nějakou jinou formou. Ale  ten meloun, to je opravdu hezký, jen nevím jestli by to na můj temperament stačilo....
<reagovat 
 Perchta (Občasný) - 24.1.2004 > J.R.> 
tak už víš, co jsi: provokatér-kladný hrdina
a za to máš právem jeden bod
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter