Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hunt(5 hodin před tím)
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 25.1.2004 (21:04:33)

Jackson se postavil zpříma před svého velitele a rázným hlasem mu dal najevo, jak se mu příčí posílat svoji jednotku do míst, kde jich není potřeba a kde budou z cela zbyteční. Ač generál Konvius si stál na svém. "Kapitáne Jacksone, zdá se vám zbytečné, když posíláme své muže do míst, kde jich je 100% potřeba?"

Potřeba,potřeba myslel si v duchu Jackson a proklínal lidi, kteří do téhle funkce museli jmenovat zrovna tohohle nezodpovědného páprdu, který zvuk a pach boje nikdy nezažil na vlastní kůži.

"100% potřeba?Ale pane! Na pár pobudů a gangsterů snad stačí seržant Žukov a jeho jednotka, proč bychom tam měli jít já Cameron a ostatní? Vždyť nás bude jistě více zapotřebí třeba na východní straně pobřeží, kde proti-demokratický odboj dobyl naše východní základny!"

"Dost kapitáne! Přestaňte zvyšovat hlas!"

"Promiňte pane."

"A teď se seberte a přemístěte se na určené souřadnice 5598 delta Y!"

Seru na tebe, pomyslel si Jackson skoro nahlas.

"Ano pane, provedu."

"Hodně štěstí."

Za Jacksonem zaklaply kovové dveře. Konvius se usadil do pohodlné sedačky, jeho rozložité tělo a velký zadek zcela zaplnil její prostor. Svým tlustými, lehce nažloutlými prsty si zapálil dlouhý kubánský doutník. Nasál jeho kouř do plic a pomalu ho vydechoval."Hodně štěstí kapitáne, budete ho potřebovat."

Souřadnice 5598 delta Y, 14:41, New York

Vojenský vrtulník přistál mezi hangáry a z jeho útrob vyskákalo šest můžu z Jacksonovi elitní jednotky Black Raiders. Mezi nimi byla i jedna žena, kterou od ostatních odlišoval jen plamenomet a přeškrtnutá nášivka na vojenské vestě na které stálo Black Bitches.Vrtulník se se stejným rachotem s jakým přistál, dal do provozu a opustil sektor 5598 delta Y.

"Camerone?"

"Ano kapitáne?"

"Skontrolujte sektor."

"Ano pane."

Cameron si z batohu vytáhl radarové zařízení, uvedl jej do provozu a krouživým pohybem pravé ruky kontroloval okolí.

"Sektor je čistý."

"Čistý?"

"Ano, na radaru není nic, co by prokazovalo jen špetku života."

"Zvláštní, podle všeho by tu mělo bejt nejméně 15 chlapů a několik žen s dětmi,zvláštní."

"Kapitáne?"Ozvala se Tanya od někud z temné uličky za nimi. Byl den a přesto se v těchto místech udržovalo nepřirozené šero."Tohle musíte vidět."

Jednotka se dostala k Tanyi a pohled, který se jim naskytl byl odporný. 8 těl stažených z kůže pověšených za nohy hlavou dolů na únikovém schodišti jednoho z opuštěných domů. Svaly, šlachy, nepřirozeně vyvaleném bulvy očí dívajících se někam do ztracena a pach krve, prosicoval ovzduší okolí.

"A do prdele!"Neodpustil si poznámku Scarab.

Jackson se otočil na Camerona, který jen nevěřícně civěl na mrtvá těla nad sebou. Pohlédl na Tanyu, která se tvářila stejně flegmaticky jako vždycky a přežvykovala párátko v koutku úst.

"Mám je odříznout?"Zeptal se Wanker.

"Nechte je tam, kde jsou seržante, něco tady nehraje. Zdá se mi jako by nás někdo pozoroval.Scarabe?"

"Ano?"

"Vrať se k našemu příchozímu bodu a dones ostatní věci, ale rychle pospěš si."

Poplácal Scaraba po zádech a ten se rozběhl směrem z uličky.

"Camerone?"

Cameron pochopil , vytáhl z brašny radar a uvedl jej opět do provozu.

"Pane?"

Jackson přišel ke Cameronovi, vzal mu přístroj z rukou a podíval se s nataženou rukou před sebe. Vytáhl z pod pasu vysílačku. Ta jen zašuměla a na druhé straně se ozval Scarabův hlas.

"Ano pane?Slyším vás."

"Na radaru jsme zachytili pohyb, jste na něm vy a ještě něco, co tam nepatří. Pohybuje se to asi deset metrů od vás, pokud je to žena nebo dítě, tak nestřílejte, ale pokud to jsou muži."Odmlčel se."Zahajte palbu."

"Ale pane, to musí být omyl. Rozhlížím se kolem sebe a kdybyste mě teď viděl připadal bych vám jako blázen. Nikdo tady není."

"Seržante kontakt za 9 metrů, 8 metrů, 7 metrů,6 metrů, 5 metrů, 4 metry, strašně rychle se to k vám přibližuje, připravte si zbraň!"

"Ale kapitáne, říkám vám, že je tady mrtvo!"

"Seržante?Je to přímo u vás."

"Cože? Kurvááá, áááá." Ve vysílačce zaznívají zvuky výstřelů.

"Seržante?Seržante!!Ozvěte se!"

Ve vysílačce už zaznivá jen nepřirozené chroptění a zvuky, které připomínají zvuk jako by se o sebe tloukly zobáky kachny.

"Jacku, Tanyo, Camerone, Wankere. Zamnou!"Vše proběhlo strašně rychle. Tým odjistil zbraně a rozběhli se za kapitánem.

Doprdele zasranej odboj jestli jsem přišel o jednoho ze svejch mužů, tak to tady někdo šeredně odsere. Problesklo Jacksonovi hlavou.Odjistil svůj rychlopalný samopal a vyběhl z uličky pryč. "

 

A takhle nějak začal Jacksonův příběh, je to zase jen surově a strašně lehce načrtnutej děj, ale aspoň něco ne? Pokud by byl zájem dokončím to celé, ale to snad nebude nutné. Chtěl jsem jen vysvětlit, jak se tam vůbec jen Jackson dostal.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > čéče.....si mistr kombinace,.......tohle je namixovaný z Command&Conquer, Predator, Alien.....a něco z tvorby pouštěný na Nově po půlnoci.....nicméně, jako cvíčko pěkný...piluj to
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 26.1.2004 > quentinbubakoff> koukam, ze ani QBmu neni smazba cizi...a pravdu del :)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > peetea> ta tanya mě k tomu navedla, to byla moje oblíbená, prsatá postavička C&C....:o)))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 >

a saimone bacha, na párátko v držce má copyright Chow Yun Fat.......toho miluju....dvě rychlopalný pistole(zpomalený detaily vylétajících nábojnic), párátko v tlamě....jo to je kosič.....trošku ho rozmělnili v holywůdu.....Střelci na útěku byla vodvářka...


<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 26.1.2004 > quentinbubakoff> O Tanyu se ti postarám, ale pokud sis četl moji povídku Hunt, tak jsi zjistil, že jedinej, kdo přežil byl Jackson. No a ani ten nežil moc dlouho.

PS:Tanya bude mít obrovskou nevýhodu, a víš v čem? Pokus se zapřemýšlet nad kombinací jejího plamenometu a predátorského brnění...kdopak nám je proti ohni imunní?:))
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 26.1.2004 > No, já moc na takovýhle příběhy nejsem, ale je to celkem akční a přečetla jsem to na jeden nádech, takže má u mě Simon 5 bodů. Ještě omrknu další tvoje povídky a uvidím. Myslím, že ted omrknu to, co se dělo potom..
Papa Lucinka
Body: 5
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 26.1.2004 > Jinak mě se to o té trávě celkem líbilo!
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 26.1.2004 > Jinak i to nejmenší uznání od QB mi zní jako rajská hudba v uších!:))
Škoda, že jsem si to posral tím klišé o trávě!

Jinak na kolik bys hodnotil tenhle příběj? Myslím, viděl bys to alespoň za 4?:))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 26.1.2004 > Saimon> ech saimone, těší mě, že mě považuješ za guru....oznámkovat...čéče...strašně opisuješ...jinak myslim, že se začínáš slušně vypisovat, dostává to formu a především "koule"...zkus si sednout, vypnout z hlavy všechny filmy a hry a zkusit vysmažit něco fakt svýho...těžko hodnotit, třeba ten radar a deset, devět, osm...to jsou jasný Aliens...Tanya C&C a spousta jinejch...dám čtyři, ale ber to spíš jako tři mínus až tři.....a makej na sobě pardále.....
Body: 4
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 26.1.2004 >

Je na tom vidět inspirace vším možným, já v tom vidím třeba Vetřelce:)

Ale má to styl, napětí a příběh, tak docela dobrý


Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 30.1.2004 > Jojo, celej Predátor... je to chytlavý, to se musí nechat...
Body: 4
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 8.2.2004 > Mám ráda scifi.
Body: 5
<reagovat 
Muřky (Občasný) - 26.2.2004 > Je to o ničem, ale za tu Tanyu a nášivku bitch máš pětku.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter