Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Chlapi přece nepláčou
Autor: Saimon (Občasný) - publikováno 30.1.2004 (00:58:43)

 

Marek se propadá do temnoty a provází ho zvuk deště, který stále více nabývá podoby dunění bubnů při pohřebním rituálu. . Na posteli s ním ležela žena oblečená ve zvláštních průsvitných šatech potřísněných krví. Najednou ji uvedla do pohybu démonická síla, vztyčila se a položila mu bledou ruku na tvář. " Chceš se se mnou milovat?" zeptala se. "Nikdo se to nikdy nedozví. Nemohla bych svědčit proti tobě, jsem slepá." Potom k němu otočila tvář a on uviděl, že nemá oči. V prázdných důlcích byla ta nejhlubší tma jakou kdy viděl. "Jsem tvoje, Marku. Jsem jenom a jenom tvoje." 

Neprobudil se s výkřikem, ale s naprosto zoufalým vzlykem. Seděl na kraji postele, tvář měl v dlaních,  plakal...

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
noa (Občasný) - 30.1.2004 > na to, jak je to krátké, docela dost ošklivá noční můra!
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 30.1.2004 > Sugestivní až moc !
Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 30.1.2004 > Hezký sny....
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 30.1.2004 > Fuj...
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 30.1.2004 > No já je nemejvám..:))
V 16 by to bylo přece jenom moc krutý..
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 30.1.2004 > dobrý Saimone, po rozpačitém začátku a podivných scifárnách se začínáš profilovat jako zatraceně zajímavej a nadějnej vrajtr.........sem rád, že sem tě objevil..:o)))
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 30.1.2004 > wow líbí
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 30.1.2004 > Přečetl jsem si to po tom pivu ještě jednou a ... Je to fakt dobrý :)
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 30.1.2004 > brrr
Body: 5
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 30.1.2004 > Fííha to jsou sny:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luciana (Občasný) - 30.1.2004 > A pak, že chlapi nepláčou!:o))
<reagovat 
Underworld (Občasný) - 8.2.2004 > Brrrr..
Body: 5
<reagovat 
Newton (Občasný) - 9.2.2004 > Zajímavá vize
Body: 5
<reagovat 
akinina (Občasný) - 20.2.2004 >

Takové sny? jen to ne :o)


Body: 5
<reagovat 
 Saimon (Občasný) - 20.2.2004 > akinina> 

Jasně, takový sny nepřát ani nepříteli, co?? A nebo jemu joó...

Dík


<reagovat 
čtenář Oilily - 19.6.2004 > Zlato, nevěděla jsem, co v tobě vězí!! Jsem ráda, že mám tak nadanýho kamaráda :))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter